J
J.J
Gjest
Grattis med superflotte høytalere !!
Jan Robert
Jan Robert
jan#jan skrev:Grattis med superflotte høytalere !!
Jan Robert
Ludo skrev:Oi oi oi oi! Utrolig flotte høyttalere du har fått deg, disse står laaangt opp på min ønskeliste også!! Gratulerer så masse
terjetroll skrev:Du kan jo invitere meg fx ;D
Bidra?jonlam skrev:JanOlav kommer innom en tur til uken. Håper Khorn eieren kan bidra litt.
Mvh. jonlam
JanOlav skrev:Bidra?
Joda, det kan jeg, tar med mine små RB-10 fra Klipsch, slik at du får oppleve hvordan rommet skal høres ut med lyd igjen.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
JanOlav skrev:
Bare hyggelig det å kunne bistå med litt hjelp.jonlam skrev:ENDELIG er lydbildet som normalt igjen. Forforsterker og tidligere eier av den spilte meg et pus. Men det var rart at samme oppsettet med stativht spilte som normalt ???
Stor takk til JanOlav som bisto mer enn bare moralsk støtteapparat. Etter å måtte plugge om litt kabler baki forforsterkeren og ting fungerte som det skulle, gliste det lurte fra JanOlav. Jeg så det gliset kalte meg for Nubis. :
Lydbildet falt på plass igjen og det var det viktigst for denne omgang. Da gjenstår plasserings- og justeringskos. Til nå uten den store fokus på dette, bassjustering og jobbing med rommet forøvrig, så spiller det litt skarpt i toppen. Ellers så spiller duoen med stor autoritet og dynamisk. Enda godt var det.
Takk igjen, JanOlav.
Mvh. Lam
;Djonlam skrev:Nubs=Nybegynner, null niks peiling, tomt i toppen....
Ja du skjønner tegningen.
Gud vet hva CJ har for noe?HCS skrev:Å få en CJ-pre til å låte hardt er jo ganske godt gjort .... ... Forøvrig er har alle CJ produkter invertert fase ja,dvs motsatt av hva som normalt funker, og det finner en fort utav når en prøver litt... 8)
CONRAD JOHNSON... Finnes mer utstyr enn det en skrullete danske lager i England vet du... 8) ;D... Og med feil fase sier det meste seg selv, ihvertfall når det også er q-sound i bildeJanOlav skrev:Gud vet hva CJ har for noe?HCS skrev:Å få en CJ-pre til å låte hardt er jo ganske godt gjort .... ... Forøvrig er har alle CJ produkter invertert fase ja,dvs motsatt av hva som normalt funker, og det finner en fort utav når en prøver litt... 8)
Men fy faen så jævlig det spillte, hele lydbildet var sentrert rett bak racket. Bikkja til Waters låt som ei halvdau katte nesten helt nede på gulvet i senter. 8)
JanOlav skrev:Lyden som dine Duo presterte, var definitivt det verste jeg noensinne har hørt, siden jeg startet å høre på musikk for et par hundre år siden.
Den lyden som strømmet ut da jeg forlot kåken hos deg var derimot betydelig mer interessant, det låt riktig så bra i forhold, men perfekt er det ikke.
Eller noe sånt!Canales skrev:JanOlav skrev:Lyden som dine Duo presterte, var definitivt det verste jeg noensinne har hørt, siden jeg startet å høre på musikk for et par hundre år siden.
Den lyden som strømmet ut da jeg forlot kåken hos deg var derimot betydelig mer interessant, det låt riktig så bra i forhold, men perfekt er det ikke.
hva var det du gjorde, janolav?
hadde jonlam feilkobla eller noe sånt?
Ludo skrev:Om du ikke er fornøyd med horna så kan jeg alltids 'take them off your hands for nothing'
AB1 skrev:Hvordan låter den nye forsterkern? Tor