Takk. Godt med en rolig helg her med fruen. Og jeg er kjempefornøyd med racket. Fortsatt god jul til deg også.Ja nyt stilheten og fortsatt god jul fint rack
mvh
Ja lyden har blitt topp her borte nå. Pbn Montana spiller supert med Gato. Foreløpig er det noen plater her og så en stor plateeske som fraktes frem og tilbake. Ser det blir mye vinyltid her så vi får se etterhvert. Foreløpig er det litt å gjøre mht lagring av plater her. Et skap og et par USM Haller kurver. De nye høyttalerne dine var lekre. Ha en fortsatt god romjul FosseSkikkelig kult å se at du koser deg så stort med anlegg, mat og drikke på hytta.
Kjøper du du dubletter til å ha på hytta, eller forsøker du å ha ulike plater på de to stedene?
Ser for meg at det kan være et skikkelig «koseproblem».
Lang hals på den Poli flaska.Ja det må vi få til HCS
Og jeg har alltid likt Yello nlykke Har hørt mest på One Second i senere tid men skaffet Toy da jeg så du likte den. Liker den godt.
Her har det vært en strålende dag med litt sol og barfrost. Nå har det begynt å snø. Betyr fyr på peisen, en strålende Khiov pressing på anlegget og litt prøvesmaking på julegaver fra noen som mente Armagnac kunne bli litt ensidig.
Vis vedlegget 565071
Ja liker denne. Og lyden på platen er super. Godt nytt år til deg også MotorenSpennende dame som skal sjekkes ut sitter å hører litt på youtube i øyeblikket.
Ha et riktig godt nyttår Jon
mvh
Hvor har du kjøpt den? finner ingen tingJa liker denne. Og lyden på platen er super. Godt nytt år til deg også MotorenSpennende dame som skal sjekkes ut sitter å hører litt på youtube i øyeblikket.
Ha et riktig godt nyttår Jon
mvh
Man har det "grusomt" i østerled ser jegEndelig har jeg fått hørt gjennom Legrand Jazz fra Impex. Strålende. De har gjort en kjempejobb igjen. Og hvilken gjeng han har samlet.
Selvfølgelig i følge med en god kopp kaffe og et par Impex plater til på vent.
Vis vedlegget 567784
Stedet heter Skagersvik. 5 min fra Gullspång med butikk og systemet.Vad heter stedet hytta ligger Jon? tenkte kolla lite google maps og sykkel veier
Will do! Er svak for slike romantiske "torp" - Sverige er bæltrivelig!Viste ikke at du vår så poetisk og romantisk Sluket Får nesten tårer i øynene. Du må prøve å lure med deg de to andre i GGG bortover til våren og se hvor fint det er her. Det er jo tross alt de som står for halvparten av anlegget her.
Synes alle de fire nypressingene fra MoFi leverer lyd i toppklassen, selv med den relativt enkle spilleren på hytta. Skal teste litt mer hjemme etterhvert. Har i hvert fall en av dem i UK førstepress ogsåOg hva er "dommen" over Dire Straits i dagslys?
Tusen takk. Og børstene har jeg kjøpt direkte fra Levin Design. Om du kjenner noen som skal på messe i München er det nok den rimeligste måten å skaffe en. De er stort sett på alle de tyske messene. De lager både kabler, tonearmer, platematter og høyttalere også.Superflott feelgood tråd Jon. Her er det alltid hyggelig å være innom
Har tenkt en stund på å skaffe meg en Levin platebørste som jeg ser du har noen av. Har forsøkt å google litt og ser mange selger de, men hvor har du god erfaring å kjøpe de fra?
-Stein Ivar