ErosLoveking
Æresmedlem
De små(u)heldige skjermdumpene fra VG har vel lite med redaksjonell redigering og journalistikk å gjøre vel?
heldigvis
heldigvis
Hva? Insinuerer du at lokketilbudene fra VG er lureri?De små(u)heldige skjermdumpene fra VG har vel lite med redaksjonell redigering og journalistikk å gjøre vel?
heldigvis
Søppel har vi nok av fra før.importert søppel.
Hehe. Jeg så også denne, men da jeg klikket meg inn på artikkelen, så jeg at ordet var stavet riktig der. Så jeg velger å tro at det denne gangen dreier seg om feiltasting, og ikke mangel på språkkompetanse. Gudene skal vite at det er nok av sistnevnte i nettavisene.
Det er for å oppheve tråden med et internasjonalt tilsnitt. På engelsk er det vanlig å stave de fleste ord i en overskrift med store bokstaver, og det er en god idé som jeg kunne tenkt meg å innføre i norsk. Noen må gå i bresjen.Hvorfor har trådtittelen stor s i strykkarakter?
Med andre ord en glipp da du skulle gjøre narr av andreDet er for å oppheve tråden med et internasjonalt tilsnitt. På engelsk er det vanlig å stave de fleste ord i en overskrift med store bokstaver, og det er en god idé som jeg kunne tenkt meg å innføre i norsk. Noen må gå i bresjen.Hvorfor har trådtittelen stor s i strykkarakter?
Litt slem når han allerede hadde fått sparken.Vis vedlegget 324158
Denne forsiden er litt over kanten. Han har gjort sitt beste mot et mildt sagt middelmådig bedriftidrettslag.
"Fører slapp fra ulykken med skrekken i behold."