A
ANM
Gjest
Er jo Kraftwerk fan. Tenk synergien!Joda, hvis man takler å koble Nottingham-en sin til en Pro-Ject strømforsyning, så! Slovakisk, radioaktiv strøm. Pføy!
Er jo Kraftwerk fan. Tenk synergien!Joda, hvis man takler å koble Nottingham-en sin til en Pro-Ject strømforsyning, så! Slovakisk, radioaktiv strøm. Pføy!
Nuvél... Det finnes 12" armer med lav effektiv masse, og alle armer har sin begrensede spennvidde når det gjelder hvilke pickuper som funker, men...Nottingham 294 med 12" arm gir noe mindre fleksibilitet mtp pickup siden 12" har høyere masse.
Et pluss i min bok.Den er stor,
Dyttes i gang. Dette er jo nesten det kuleste med hele spilleren.må sveives i gang
Jaha? Fortell. Noen (meg) klarer ikke å leve med at den stakkars motoren står der for seg selv og vibrerer, men det løser man ved å kjøpe PSU med strømbryter.og har hatt noen misfornøyde kunder hva gjelder motorvibrasjoner etc.
Nei, det følger ikke med noen psu. Du plugger 230V rett fra veggen til motoren. Tror ikke du taper så mye på det, egentlig. Norsk nettstrøm må være noe av det mest stabile som finnes. Jeg skjønner jo at det er kjipt med en oppgradering eller to til 7000,- pr. stk. som man bare MÅ kjøpe i ettertid. BTDT.Dessuten er ikke deres beste psu med.
Nei, så da er det best å kjøpe fra noen med en billigere toppmodell!294 er ikke Nottingham sin toppmodell heller.
Min bliver altid "dyttet" (skubbet) i gang Det er et lille fint "ritual" - og giver langt mindre slid på remme og motor. Så hvis man orker at gøre dette, er det klart en anbefaling.Dyttes i gang. Dette er jo nesten det kuleste med hele spilleren.
Det var vel ikke nålefanen som forsvant.Om Lyra Delos skal jeg fortelle deg senere
Fjellvettregel 101: Ha alltid med deg en kortstokk! Skulle du gå deg vill, legg en kabal. Det kommer alltid en jævel å bryr seg.Hvem bestemmer hva som er "feil" bruk?
At man må betale mer enn 499,- til sammen for en telefon til 7000,- og et abonnement til 300,- i måneden burde ikke overraske noen, men dette er evt. et problem med markedsføring. Ikke med moderne mobiltelefoner.Vel, Dazed..Har du lest mellom linjene på reklamen i det siste? Sett på den lille ruta som sier "årlig totalpris"? Eller tenkt over HVORFOR du bruker mobilen som du gjør- dog på et mer vidsynt, totaløkonomisk plan? Liker du det du ser når nabogutten på fem er sur på pappa fordi han ikke lar junior sitte på mobilnettet i timesvis? Eller tenåringsdattera i huset på andre sia har fortalt hu blir mobba på skolen pga kompromittterende fotomateriale lagt ut- og spredd- via telefonen? Det liker iallefall ikke jeg!
Er vel ikke så vanskelig å vite hvilken LP12 du har. Tror nok de fleste klarer det.Den andre spilleren var Linn LP12, fordi den så "litt kjip ut" men kostet relativt mye. Men det største aberet var at med LP12 visste du aldri egentlig hvilken spiller du hadde. Makan til tullball med diverse "K" ditt og datt og mer eller mindre jalla oppgraderinger av hva det måtte være. Dette var en spiller som jeg fra første stund visste at jeg aldri i verden kom til å kjøpe.
Jeg velger og ikke kommentere dette her,lag gjerne en egen tråd om detPoenget mitt, Ove- faktisk poeng 2-, er at du nok har bedre ting å bruke penga på enn frivillig smarttelefonterror og -slaveri.- feks Sonus Faber Eller en RP10 med en BEDRE PU enn Delos.. evt fra Lyra..Hva sier du?
Tusen takk, Evo2 Jeg vet at dette kommer til å bli i mitt eie i mange år. Dette er lyden jeg har vært på jakt etter lenge. Jeg visste bare ikke hvor jeg skulle finne denGratulerer med en flott spiller C A håper du blir fornøyd med den i laaaaaaang tid
O
Helt enig; langt mer interessant^ Men, mer interessant - hvordan gikk det hos OHC i dag?
Ikke noe annet enn at jeg visste hva jeg ville ha, så de trengte ikke foreslå noe annet Dessuten har jeg hørt Michell før, og syntes det låt litt snilt og pent. Litt mye all over the place, men det er etter min smak. Magnesiumarmen til SME309 gjorde nok også sitt. Litt lite engasjement til min smak. Dessuten ble jeg noe lettere forstyrret av de messing-sylindrene som gikk rundt....På RP10 klarer jeg ikke se fra sofaen at tallerkenen går rundt, fordi det er absolutt ingen bevegelser i den i vertikalplanet. Presisjon!Spørsmål til trådstarter: Siden du har handla RP10en på OHC, er det noen grunn til at du ikke sjekka ut en Michell Gyro? De liker jo å anbefale den der inne, også kom jeg over en annen tråd hvor du skrev at du liker denne spilleren godt, men her har den ikke vært vurdert. Kunne vært interessant å vite evt hvorfor.
Ellers er denne tråden en utrolig kul samtale å følge med på for en nybegynner - som forøvrig oppgraderer platespilleren, og nedgraderer mobiltelefonen.