slarssen
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 18.03.2003
- Antall liker
- 13
Over én måned siden siste oppdatering. Litt har skjedd siden da, men arbeid har gått treg på grunn av det iskalde været som har vært i trøndelag den de siste månedene.
Jeg har blant annet jobbe mye med pynteplata:
Utfordringen var å bore opp alle hull slik at plasseringen blir helt riktig med toppplata.
Jeg har også grunna og lakkert ramma. Så langt er jeg på 3 lag grunning (og nedpussing) og 1 lag med farge. Skal ha ihvertfall 1 lag til med farge tror jeg.
Som dere ser så valgte jeg en metallisk farge, litt grå/svart mellomting. Problemet med metallisk lakk oppdaget jeg raskt; det er litt vanskelig å få en jevn fordeling av det 'metalliske' i lakken.
Jeg har blant annet jobbe mye med pynteplata:
Utfordringen var å bore opp alle hull slik at plasseringen blir helt riktig med toppplata.
Jeg har også grunna og lakkert ramma. Så langt er jeg på 3 lag grunning (og nedpussing) og 1 lag med farge. Skal ha ihvertfall 1 lag til med farge tror jeg.
Som dere ser så valgte jeg en metallisk farge, litt grå/svart mellomting. Problemet med metallisk lakk oppdaget jeg raskt; det er litt vanskelig å få en jevn fordeling av det 'metalliske' i lakken.
Vedlegg
-
172.4 KB Visninger: 682
-
166 KB Visninger: 696
-
181.5 KB Visninger: 663
-
161.1 KB Visninger: 671
-
173.6 KB Visninger: 660