Hei,Takk, ser at mitt første spørsmål skulle vært rettet til tofter.Et spørsmål til pellesmil hvis jeg får kidnappe kaap sin tråd et lite øyeblikk;
Hvordan funker Junistar-Exclusive mhp. støy tilbakeført på nettet samt buzzing fra selve dimmer og trafo?
Finnes der en 12V utgave av dette opplegget?
Kan man styre spottene fra iPad, feks. via Blutooth?
Finnes RS installasjonskabel kun som min. 50m trommel?
Jeg trenger et strekk på ca. 10m til min P10 regenerator og tenker å sette en dedikert 16Ac automat i sikringsskapet.
Kjenner ikke den spesifikke spotten / dimmeren så første spørsmål kan jeg kun svare på på generelt grunnlag:
Støy som oppstår i dimmerene må på en eller annen måte ledes tilbake til jord,
Dvs direkte til god jord som ikke sender dritten tilbake til stereo kursen.
Spørsmål 2 kan jeg svare på:
RS components har sluttet å selge denne kabelen og når de solgte den så tror jeg det var 50m som var min
Kan selge deg en lengde, sender deg en PM
Per
Edit: RS-components selger fremdeles kabelen, har bare litt feil på logistikksystemet sitt...
jeg kan ikke uttale meg generelt men hos meg opplever jeg ingen støy fra dimmer eller tilbakeført støy på nettet, dvs ikke noe sus på anlegget. Sistnevnte vil jeg påstå er mest avhengig av følsomheten på HT og gainstrukturen i systemet. SG Junistar kommer ikke i 12V eller med trådløs styring så vidt meg bekjent. Jeg bruker SG sin egen dimmer LEDDIM for å ha systemgaranti. Generelt veldig fornøyd med unntak av dim2warm funksjonen.
Skal koble opp nye høyttalere snart, med kompressjonsdrivere og høy følsomhet. Tviler på at dette blir noe problem da heller men tiden vil vise.
Edit: SG sin dimmer kan visst fås med Bluetooth-kommunikasjon og styring via app, sjekk LEDDIM smart.
Sist redigert: