|
Men Karl da.. husker du ikke elementær norsk gramatikk?LydKarl skrev:ahh.
Større dp.
kaap skrev:søt liten sak
No må du bestemme deg, Kai.kaap skrev:Stor - Større - Størst...... og i dette tilfelle er det det siste![]()
Den var det noe kjent med. Bringer gode minner....!!!Multicell skrev:skulle hatt den der i stua......
Supplèrer først med et bilde av 5.52 hos sin nye eier... Med en annen norsk kontruksjon oppå. (FYI: Nei, det er ikke DP Dac strømforyninga med svart front...selv om det kan se sånn ut...)LydKarl skrev:Og supplér gjerne med litt inntrykk rundt 5.52 vs 6.5 også![]()
Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 18.03.2010 06:14 0024 OSLO
Sikkert en "utgående" eske dette... 8)kaap skrev:Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 18.03.2010 06:14 0024 OSLO
Sendingen er ankommet terminal og videresendt 19.03.2010 13:05 8200 FAUSKE
Så den dro nordover lell ;Dkaap skrev:Sendingen er ankommet terminal og videresendt 19.03.2010 13:05 8200 FAUSKE
# Antall kolli: 1
# Produktnavn: CARRYON HOMESHOPPING BULKSPLIT
# Vekt: 3,4 kg
# Mål: 42x26x22 cm (LxBxH)
Ja det jeg sa jo, jeg SÅ storken dro nordover.. ;D ;DRoDa skrev:Hehe, det kunne jo vært bebisen det! ;D
Sendingen er ankommet Mo I Rana postkontor 20.03.2010 08:58 8601 MO I RANA
Dette er vel Dustin Home...kaap skrev:# Produktnavn: CARRYON HOMESHOPPING BULKSPLIT
Pent ordlagt, med tanke på hva du vet, men nei.RoDa skrev:Han har nok bare krympet meldingen for å pynte på den.![]()
VilledendeGrumpy skrev:Nå ble jeg litt usikker på om dette kan dreie seg om en "vanlig" pakke?
Det er vel ikke storken som har varslet ankomst litt før tiden? Vi begynner jo
etterhvert å lære dine underfundige, villedende og helt håpløse quiz'er kaap ;D
Spytt ut!!
Skal hilse fruen å si det, hun er veldig gira på at storken skal komme. I allefall rimelig lei av ågå hjemme og vente på'n...gismo skrev:Ja det jeg sa jo, jeg SÅ storken dro nordover.. ;D ;DRoDa skrev:Hehe, det kunne jo vært bebisen det! ;D
gismo
Dustin Home, nopefreddie77 skrev:Dette er vel Dustin Home...
Noe ny optikk til kamera som er på vei, kanskje?
Weight: 810 g
List price EU: 3,299
Street price EU: 2,499
Super flott kamera, blir bilder av både arve prins/prinsesse og oppsett nå da... ;Dkaap skrev: