Det gamle får snart ny eier. Blir en del av finansieringen.Grumpy skrev:Gratulere med nytt high-end kamera Kai
Kjører du to nå, eller kvitter du deg med det forrige?
Grumpy skrev:EOSen tåler vel mer enn 30k eksponeringer også?
Satser på det holder ei stundinternet skrev:Shutter Durability Rating:
Canon EOS 5D Mark II 150,000
The Canon EOS 5D Mark II received a 50% increase in shutter life rating over the 5D
Shutters are replaceable.
Forberedelser kan aldrig være gode nok, men flott forsøkkaap skrev:Som den ansvarsfulle vordende far jeg er, har jeg selvsagt shoppet litt klær til junior (eller juniorita)
![]()
8)
Pr idag har han lengre hår enn megGrumpy skrev:Genetisk lik sveis ;D
Tøff T-skjorte oxo. Det oser power og selvtillitt av deg nå Kai...hehe.
Thx! Vi imøteser forøvrig fortsatt at du visiterer vår residensHumdinger skrev:Halloen Kai. Har vært alt for opptatt av musikalske prosjekter og egne barn til å ha fått med meg årets begivenhet. GRATULERER!!! Dere kler hverandre... Både du og barn og skjorta ;D
takker og bukkerJøgga skrev:Drit i den skjorta, men barnet er et vidunder, intet mindre!
Grautlerer!
Takk takk!ssm skrev:Gratulerer med en fin sønn Kaap !
En tid i livet der utfordringene er mange , og utfoldelsen bare øker , morosomt det.
Lykke til med Kone og barn , en fin liten gutt det der , blir nok glad i musikk som sin far.
Jazzland har utgitt en fin GO NATT plate med rimlig bra lyd , kan ev brenne til deg , om du ønsker noen fine "Barne"sanger på cd med god lyd på , dersom du ikke skulle ha denne.
2009 Jazzland / Go Natt heter den...( Universal)
Mvh Espen Saatvedt.
A:pahf skrev:Flott anlegg, meget spennende de høytalerne, et lite bi-spørsmål hvilken linser bruker du til kameraet?