Jeg vet ikke hva andre mener. Selv synes jeg det er informativt. Dramaet til side, så sier jo dette noe om den bransjen. Ikke vet jeg om noen har noe lurium i sine kabler til å kunne forsvare priser som matcher gode bruktbiler. Om DU er villig til å betale for dette, så er det helt greit for meg. Om jeg skal investere i noe, så vil jeg gjerne at det faktisk er hva som er lovet.
Denne diskusjonen minner meg om Edge krangelen på AVForum. (Tror de brukte en billig Pioneer dvd som drivverk). Og selvsagt med en fantasipris.
Om slike diskusjoner er matnyttig i lengden for hver og en av dere avgjøre på egne vegne. Uansett vil JEG vite om dette. Dette er min hobby og jeg er glad i den, det er så mye feil og mangler som kommer med et hi-fi anlegg, se på det som et A4 ark som er krøllet. Det er slik vi mottar musikken på platene våres, så er det opp til oss å glatte ut så mye som mulig. Vi alle vet at det vil aldri bli som nytt. Likevel kan vi komme nokså nærme.
Når produsenter velger å sno seg på dette, så skal de svi. Kanskje dette er måten å gjøre det på? Ikke vet jeg, men vis gjerne andre alternativer på hvordan vi kan få ugresset ut.
I Paradox' venner sin tråd ble det kanskje litt hån. Endog, når man ser adjektivene som hagler angående kvaliteten på disse kablene, samt at andre ikke skal si noe negativt om dette produktet virker det mer som en fake tråd enn noe som kanskje kunne vært konstruktivt som i alle andre vennetråder.
De hadde kun 4 innlegg siden 2015. Så heldigvis er mange skånet for denne kablingen. Uansett tror jeg ikke Paradox er problemet. Jeg tror problemet er langt mer utstrakt enn som så. Og jeg har mistet helt tiltro til denne bransjen i sin helhet.
Så nå bruker jeg kun Ebay-kabling med en fantastisk oppløsning. Mitt syn på kabling er for å fortsette med bilanalogien. Det er fine felger med mye krom, spoilere, led under bilen, sota ruter med mer. Det gir ingen? forbedring av ytelsen, men, man kan kanskje føle seg som en sjefsråne med slikt utstyrt.
PS: Nei jeg har ikke noen målinger å referere til, bare en mistro.
Mvh