baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.156
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Det finnes ikke tall på hvor mange turister jeg har måttet prate med i Roma for å få dem til å sikre verdisakene sine bedre. Spesielt amerikanere er supernaive der de går rundt meg slr nesten på ryggen. :cybervision_ skrev:Nå er vel ikke Termini akkurat noe hotspot for kaffe, snarere "hold på lommeboka"-område...baluba skrev:Den definitivt dårligste kaffen jeg har smakt kjøpte jeg fra en automat på Stazione Termini. Dæven! :-X
Jeg har aldri blitt frastjålet noe i Italia, hverken på Termini eller Porta Portese. Det skyldes nok at jeg vet hvordan jeg sikrer verdisaker og penger. Når jeg går rundt med kamera bærer jeg det på en måte som viser at jeg er på vakt hele tiden. Når vi var to som tok metro sammen så passet vi alltid på hverandres rygg. Det er veldig viktig å utnytte det å være to eller flere. Pass på hverandres rygg. De flinkeste tyvene legger merke til slikt, og går da videre til neste offer. Jeg har mange ganger sett inn i øynene på tyver. Det finnes nok suckers til å kaste bort tiden på de som kjenner vanene deres.