Jeg har tenkt å bruke den til sprading i sivilisasjonen, og har ingen ambisjoner om å besøke villmarken med det første.Er det der for spradebassar, eller for folk som har vore ute ei vinternatt før....? Når ein ser knappinga og hetta, kan det vere grunn å reflektere litt rundt dette.
Og når du ikke har besøk går du.............naken????Hei
Bor slikt til at klær brukes kun når det er besøk.dvs fra påske til midten av november brukes da shorts/ulltrøye/ullsokker
Vinterstid ulltrøye/stilongs/ullsokker,flammehemmende da dette er gratis fra arbeidsgiver (tidliger)
Noe annerledes nå en på midten av åttitallet da årlige turer til Oslo for å handle CLOSED og Armani var min greie.
Eg har ei dotter som brukar pysjamasmetoden.Og når du ikke har besøk går du.............naken?Hei
Bor slikt til at klær brukes kun når det er besøk.dvs fra påske til midten av november brukes da shorts/ulltrøye/ullsokker
Vinterstid ulltrøye/stilongs/ullsokker,flammehemmende da dette er gratis fra arbeidsgiver (tidliger)
Noe annerledes nå en på midten av åttitallet da årlige turer til Oslo for å handle CLOSED og Armani var min greie.
![]()
Hva er bondelandet?Jeg har tenkt å bruke den til sprading i sivilisasjonen, og har ingen ambisjoner om å besøke villmarken med det første.Er det der for spradebassar, eller for folk som har vore ute ei vinternatt før....? Når ein ser knappinga og hetta, kan det vere grunn å reflektere litt rundt dette.
For besøk på bondelandet ville nok denne vært bedre egnet. Sto og tittet litt på den også i helgen, men det ble ikke denne gangen.
MA.Strum Cross-Dyed Torch Field Jacket
Vis vedlegget 161892
Vis vedlegget 161893
Er ikke 86+, ei heller oppvokst på barnehjem i Scotland. MEN en slik hatt kjøpte jeg i UK tidlig på 80 tallet.Får en følelse av at flere av deltakerene kler seg som bildet i innlegget. Er det slik at det er mange av dere som er 86+ eller har vokst opp på et skotsk barnehjem?
Vis vedlegget 163855
hehe. digger sherlock. Men det var bare ment som en bilde på inntrykket jeg fikk nemlig at mange kledde seg som engelske godseiere i perioden 1915-1940Er ikke 86+, ei heller oppvokst på barnehjem i Scotland. MEN en slik hatt kjøpte jeg i UK tidlig på 80 tallet.Får en følelse av at flere av deltakerene kler seg som bildet i innlegget. Er det slik at det er mange av dere som er 86+ eller har vokst opp på et skotsk barnehjem?
Vis vedlegget 163855
"Sherlock Holmes" hatt! Synes fortsatt den var ultracool, men hverken min første eller min andre kone like den
og kone nr 2 kastet den en dag!![]()
Anser Mountain Works Cold War som kanskje den flotteste av de glovarme dunjakkene, men klarte jaggu å bomme med en halv størrelse sist vinter. Hadde Fat Boy før det, den var med sin 650-fyll perfekt i small, mens 800-fyll på førstnevnte gjorde jakken en halv størrelse mindre. Nå blir altså spørsmålet: skal jeg fleske til med en Cold War igjen etter salg av nåværende eller skal man tilbake på Fat Boy? Begge er nydelige, Cold War er hakket bedre, og tåler mer. Er vind og vanntett i tillegg til å tåle rifter ol, noe som de fleste dunjakker ikke gjør. Ahh. Luksusproblemer. Skrik ut den som vil ha jakke så jeg kan kjøpe ny
Cold War
![]()
Fat Boy
![]()
Kanskje et hint?Er ikke 86+, ei heller oppvokst på barnehjem i Scotland. MEN en slik hatt kjøpte jeg i UK tidlig på 80 tallet.Får en følelse av at flere av deltakerene kler seg som bildet i innlegget. Er det slik at det er mange av dere som er 86+ eller har vokst opp på et skotsk barnehjem?
Vis vedlegget 163855
"Sherlock Holmes" hatt! Synes fortsatt den var ultracool, men hverken min første eller min andre kone like den
og kone nr 2 kastet den en dag!![]()
det ligger et par slike butikker i området Youngstorget/torggatahvor er det blitt av den derre militære overskuddslager butikken som vi kjøpte jakkene våre i før i tiden?? Lå ned mot Østbanen i Oslo. De hadde billige islandsgensere og grønne jakker...
Solide klær som holdt varmen og varte i årevis...
??
Har aldri prøvd det, men jeg har en følelse av det må ha vært ganske "digg" ( som ungdommen sier ) å ha vært engelsk godseier fra 1915 til 1940.Men det var bare ment som en bilde på inntrykket jeg fikk nemlig at mange kledde seg som engelske godseiere i perioden 1915-1940
De har en flott kolleksjon. T-Michael i Skostredet i Bergen er forøvrig vel verdt et besøk. Mye flott i sko der også!Norwegian Rain vant i dag 3. plass i entreprenør-VM, i klassen for kreatører.
Norwegian Rain | Facebook
Selv tenker jeg slik at om en føler at ens maskulinitet trues av å gå med ett eller annet plagg eller å gjøre en eller annen oppgave, det være seg å vaske, stoppe et par sokker, stryke klær eller kle seg pent, så er det åpenbart fordi man besitter svært lite maskulinitet i utgangspunktet. Hadde man hatt nok av den, så hadde man selvsagt tatt det på strak arm. Da med unntak av de relativt få genuine neanderthalerne som ennå finnes der ute og som helt enkelt ikke mentalt har entret hverken dette eller forrige årtusen.Det er litt betenkelig at homofobien pipler ut av pikslene hver gang det kommer en moterelatert tråd på asylet.
Er det meg det siktes til? Hvor sier jeg noe om homo? Det jeg ser er en blanding mellom klovn og påfugl med resirkulert 60talls inspirasjon fra et visst scooter miljø...Selv tenker jeg slik at om en føler at ens maskulinitet trues av å gå med ett eller annet plagg eller å gjøre en eller annen oppgave, det være seg å vaske, stoppe et par sokker, stryke klær eller kle seg pent, så er det åpenbart fordi man besitter svært lite maskulinitet i utgangspunktet. Hadde man hatt nok av den, så hadde man selvsagt tatt det på strak arm. Da med unntak av de relativt få genuine neanderthalerne som ennå finnes der ute og som helt enkelt ikke mentalt har entret hverken dette eller forrige årtusen.Det er litt betenkelig at homofobien pipler ut av pikslene hver gang det kommer en moterelatert tråd på asylet.
Ikke fra min side. En helt generell strøtanke bare.Er det meg det siktes til?