Kassett-spillernes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • HeyHo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.10.2016
    Innlegg
    1.572
    Antall liker
    3.123
    Torget vurderinger
    2
    Det ble en liten 80 talls kveld i går,kvinnelig DJ.
    Ordet tape ble misbrukt og jeg måtte true med utestengelse,ikke noe tapet på veggene her nei.
     

    BirgerG

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2012
    Innlegg
    655
    Antall liker
    1.012
    Torget vurderinger
    1
    Er nok Nakamichi mann, men har da CT-979, X9A, 91A, 93A, 920 og 95 (+ 850 og 1250) Men de beste nakaene trekker nok ørlite på smilebåndet av disse andre og det gjør de sikkertnår jeg snart får TC 555ESJ I hus også😊
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.587
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det ble en liten 80 talls kveld i går,kvinnelig DJ.
    Ordet tape ble misbrukt og jeg måtte true med utestengelse,ikke noe tapet på veggene her nei.
    Det er jo særdeles hyggelig at innkjøpet ble pop hos fruen, da får du vel lov til å tøyse litt med oss også. Som du ser så er vennskapelig merkemobbing en del av kassettspillerhobbyen. ;)
     

    HeyHo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.10.2016
    Innlegg
    1.572
    Antall liker
    3.123
    Torget vurderinger
    2
    Det ble en liten 80 talls kveld i går,kvinnelig DJ.
    Ordet tape ble misbrukt og jeg måtte true med utestengelse,ikke noe tapet på veggene her nei.
    Det er jo særdeles hyggelig at innkjøpet ble pop hos fruen, da får du vel lov til å tøyse litt med oss også. Som du ser så er vennskapelig merkemobbing en del av kassettspillerhobbyen. ;)
    To kvelder på rad er ikke normalt og det er fremdeles mange kassetter som ikke er spillt.
    Blir selvsagt å finne i denne tråden,dette er en særdeles hyggelig tråd med massevis av kompetanse og ikke minst hjelpsomhet :)
    Så litt mobbing tåler vi :)
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.088
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Og bedre vil den bli når du kommer hjem. Kan jo være du kan rappe batteriluka fra en uttjent gammal Morita-brick;) Prøv et par Focal Spark på..

    HeyHo: Mobbing er ingen vits. Fakta er at det finnes like mange veier til Rom innen tape som i annen Hi-Fi. Som sagt: Ikke alle sitter fast i kassettenes tidlige tidsepoke heller..Det er Denon DRS810 og Pio CT91 håndfaste beviser på.
     
    Sist redigert:

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.645
    Antall liker
    9.495
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Baluba: Og bedre vil den bli når du kommer hjem. Kan jo være du kan rappe batteriluka fra en uttjent gammal Morita-brick;) Prøv et par Focal Spark på..

    HeyHo: Mobbing er ingen vits. Fakta er at det finnes like mange veier til Rom innen tape som i annen Hi-Fi. Som sagt: Ikke alle sitter fast i kassettenes tidlige tidsepoke heller..Det er Denon DRS810 og Pio CT91 håndfaste beviser på.
    Her er det ikke mange som sitter fast i veterankassettspillertiden. Vi sitter fast i den beste epoken ever. Og det er +/- 1990.
    Da var alt på topp.:)
    Min Sony 970 er produsert i samme år som DRS-810. (1991) Og disse kom 2 år etter Pioneer CT-91.
    Sony 555ESJ som Birger er lun på er fra 1992-94.
    Nakamichi lagde jo masse snadder frem til tidlig nittitall.
     
    Sist redigert:

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.587
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Vel bekomme... ;)

    Tror forresten ikke noen rimelige øreplugger fra Focal låter bedre enn mine AKG som er med på hver reise, og som kostet opp mot 3000 for noen år siden. Tvert imot blir det nok heller en hørbar nedgradering, så Spark skal franskmennene få beholde. :)

    På bildet er Virgin Atlantic-headsetet som brukes for illustrasjonens skyld. Og de er heller ikke så ille, en klar klasse over vanlige inflight headset.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.088
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Jeg kommer til å ta noen ukers HFS pause nå, men håper å være tilbake i midten av november...Etter en fallskade for to dager sia vil det ta omtrent seks uker før jeg tør å kjøre aktivt forum igjen- øynene sliter litt med fokus, samt jeg har pådratt meg hjernerystelse.. Sånt skjer.. Bruk gjerne PM om det skule være noe jeg kan hjelpe med i mellomtida..

    Auditor Out:rolleyes:
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.645
    Antall liker
    9.495
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Jeg kommer til å ta noen ukers HFS pause nå, men håper å være tilbake i midten av november...Etter en fallskade for to dager sia vil det ta omtrent seks uker før jeg tør å kjøre aktivt forum igjen- øynene sliter litt med fokus, samt jeg har pådratt meg hjernerystelse.. Sånt skjer.. Bruk gjerne PM om det skule være noe jeg kan hjelpe med i mellomtida..

    Auditor Out:rolleyes:
    God bedring. Ta vare på helsa, lukk øynene og hør på en lang, lang spilleliste......
     

    HeyHo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.10.2016
    Innlegg
    1.572
    Antall liker
    3.123
    Torget vurderinger
    2
    Jeg kommer til å ta noen ukers HFS pause nå, men håper å være tilbake i midten av november...Etter en fallskade for to dager sia vil det ta omtrent seks uker før jeg tør å kjøre aktivt forum igjen- øynene sliter litt med fokus, samt jeg har pådratt meg hjernerystelse.. Sånt skjer.. Bruk gjerne PM om det skule være noe jeg kan hjelpe med i mellomtida..

    Auditor Out:rolleyes:
    God bedring!
     

    BirgerG

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2012
    Innlegg
    655
    Antall liker
    1.012
    Torget vurderinger
    1
    Lun på :cool: ? Hø Nakamichi og Tandberg "ruler"! Men mange andre, som også laget noe bra, denne f.eks
    IMG_4909[1].jpg


    Koblet opp med Kina omformer. den gav forøvrig ubelastet 110v, så jeg var litt skeptisk og målte noen 110v omformere. Disse lå ubelastet på rett over 120v, så da ble det plugget inn. En Maxell UR 90 av den hyper god Clas Ohlsson varianten :rolleyes: ble lagt i og kalibrering foretatt. I og med at dette også skulle spilles av i ettertid på andre spillere, ble Dolby C valgt. Tok opp End of The Beginning fra Black Sabbath dobbel LP avspilt på LP12 m. Ortofon MC30 super (omtippet m boron arm)
    Kryss sjekket opptak mot ny avspilling av plata og mine utslitte ører ( skutt over 1 mill skudd og hørt vel høy musikk) som klarer ca 13 khZ hørte ikke forskjell annet enn hårfint høyere lyd fra kassett. ;D
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.645
    Antall liker
    9.495
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Se der ja:),der kom 555ESJ i hus. Gratulerer. Du er vel forelsket i Nakamichi og Tandberg så da må lun på være innafor når det gjelder en av Sonys aller beste kassettspillere ;)
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.587
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Riktig så lunt i tråden, her er det mer varmt og litt klamt. :cool:

    Har ikke kommet over flere kassettkupp enda, men jeg har bare småletet litt her og der. Har enda ikke søkt gjennom New Town Benidorm enda, og lysten begynner å svinne litt hen. Altea har jeg allerede tømt for andre gang på to år, men jeg har et par mulige ess opp ermet. På det såkalte jazzmarkedet, en støyende antikkgreie utenfor Benidorm får besøk av baluba på lørdag. Der blir det nye boxere og fargerike sokker i kombinasjon med vinyl, men jeg må da også kunne finne noen NOS-bånd hos noen av selgerne på et antikkmarked? :confused:

    God og hurtig bedring til vår venn Auditor, kom kjapt og friskt tilbake med vitalisert glede over kassetter. :)
     

    HeyHo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.10.2016
    Innlegg
    1.572
    Antall liker
    3.123
    Torget vurderinger
    2
    Skal til København neste uke,er det noen steder en nyfrelst tapehead bør få med seg? :)
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    1.334
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Baluba, om du er interessert i vinyl bør du ta en tur på markedet i Xalo, der var en der hadde en liten stand, veldig mange fine plater der. Garanterer ikke han er der fortsatt men verdt en titt kanskje. Har ikke vært omkring å se etter bånd men jeg trenger ikke heller egentlig.
     

    teafortwo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2008
    Innlegg
    176
    Antall liker
    65
    Torget vurderinger
    4
    Denon DRS 610

    Har hatt ute annonse på kjøp av storebroren 810 men det var ikke lett (ihvertfall ikke i Norge). Ble tilbudt en 610 av en lokal selger. Spilleren ble testet med ulike båndkvaliteter på avspilling og også på opptak. Alt fungerte og spilleren ble tatt under armen og fraktet hjem. Må nok ha noen enda lengre og mørkere høstkvelder før den blir tatt skikkelig ibruk, men fornøyd så langt.

    Da må jeg finne passende kassetter. Sliter også med å finne bruksanvisning, fant ikke noe på de vanlige stedene jeg finner slikt, kun på 810. Så hvis noen kan linke meg til rett sted eller allerede har en elektronisk kopi som kan sendes på pm/epost hadde det vært fint.
    Gratulerer:)
    Var jeg deg så ville jeg prøvd et søk etter Fuji K2 90 på eBay, da finner du en i Holland som selger 20 stk. For ca. 600,- + frakt. Jeg bestilte en slik ladning og den gled gjennom tollen og rett til post i butikk. Gunstig spør du meg.
    Jeg klarte ikke å få tak i disse fra Holland og har ikke sett den type tilbud igjen siden.
    Ser at type 1 f.eks TDK D ikke er noe problem å finne heller ikke Maxell UR som er nevnt tidligere.
    Men krombånd type 2 kan jeg godt få tips på igjen, gjerne i prisklasse som de Fuji K2 som jeg fikk tips om tidligere.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.645
    Antall liker
    9.495
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Denon DRS 610

    Har hatt ute annonse på kjøp av storebroren 810 men det var ikke lett (ihvertfall ikke i Norge). Ble tilbudt en 610 av en lokal selger. Spilleren ble testet med ulike båndkvaliteter på avspilling og også på opptak. Alt fungerte og spilleren ble tatt under armen og fraktet hjem. Må nok ha noen enda lengre og mørkere høstkvelder før den blir tatt skikkelig ibruk, men fornøyd så langt.

    Da må jeg finne passende kassetter. Sliter også med å finne bruksanvisning, fant ikke noe på de vanlige stedene jeg finner slikt, kun på 810. Så hvis noen kan linke meg til rett sted eller allerede har en elektronisk kopi som kan sendes på pm/epost hadde det vært fint.
    Gratulerer:)
    Var jeg deg så ville jeg prøvd et søk etter Fuji K2 90 på eBay, da finner du en i Holland som selger 20 stk. For ca. 600,- + frakt. Jeg bestilte en slik ladning og den gled gjennom tollen og rett til post i butikk. Gunstig spør du meg.
    Jeg klarte ikke å få tak i disse fra Holland og har ikke sett den type tilbud igjen siden.
    Ser at type 1 f.eks TDK D ikke er noe problem å finne heller ikke Maxell UR som er nevnt tidligere.
    Men krombånd type 2 kan jeg godt få tips på igjen, gjerne i prisklasse som de Fuji K2 som jeg fikk tips om tidligere.
    Chrome og Metal er i ferd med å bli borte, det er helt sikkert. Skal du ha mange så ville jeg vurdert den nedenfor. Finnes i både 60 og 90, og jeg har god erfaring med den.
    IMG_20170930_162550.jpg
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.587
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Baluba, om du er interessert i vinyl bør du ta en tur på markedet i Xalo, der var en der hadde en liten stand, veldig mange fine plater der. Garanterer ikke han er der fortsatt men verdt en titt kanskje. Har ikke vært omkring å se etter bånd men jeg trenger ikke heller egentlig.
    Jeg har vært i Xalo i dag. Er innom hvert år fordi jeg handler en trøffelbalsamico på cooperativbutikken på andre siden av gaten, og du har helt rett i at det markedet er det beste for musikkelskere. I fjor fant jeg Fender Precision og Gibson Les Paul SE, men til en pris som ikke kan klassifiseres som billige souvenirer. ;)

    Men vinyl i fin stand var å finne, så jeg kjøpte en Lindisfarne førstepress hos en seriøs selger. Og så har vi kassettene. Iblant noen få originalkassetter fra blant annet DGG fant jeg også den trepakningen dere ser på bildet med BASF Chrome for € 1. De øvrige opptakskassettene (inkludert Fuji Metal) gav jeg knapt nok noe som helst for. De er ikke forseglet så de inneholder nok noe, men ser ikke brukt ut utover at de ikke er forseglet. Dobbeltcoveret kan bli praktisk.

    D612B4AC-4C11-4CDF-BF08-F905DE14DDB7.jpeg
     

    Kjell_Kranzberg

    Hi-Fi freak
    Moderator
    Ble medlem
    08.03.2005
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    3.494
    Torget vurderinger
    0
    Anmäler mig härmed till "Kassett-spillernes venner", med denna Sony Walkman Professional WM D6C.
    Än så länge har jag ett standard Sony HF kassettband, samt ett Memorex Chrome, oöppnat. Hur är kvaliteten på band från Memorex?

    SONY.jpg


    IMG_4061.jpg
     
    Sist redigert:

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.587
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Memorex var mest kjent for computertapes og floppy discs, men det betyr jo at de kunne emolusjon. De lagde også spolebånd i sin tid. Tipper tapen er helt grei. Men få tak i et par Sony Metal så skal du få høre en maskin som virkelig skinner, på nittitallet hadde den maskinen med metalltape det høyeste s/n som var blitt målt, 80 db.
     

    Kjell_Kranzberg

    Hi-Fi freak
    Moderator
    Ble medlem
    08.03.2005
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    3.494
    Torget vurderinger
    0
    Nu har jag gjort inspelning på Memorex Chrome-kassetten. Dolby C aktivierat.
    Det går att höra skillnad på originalet och inspelningen. Originalet är mera transparent. Men skillnaden är inte stor. Dessutom känns det som att bandet eller kassettspelaren betonar basen.
    Spelaren klarar av att driva mina Beyer Dynamic DT 150, som är på 250 ohm.

    image.jpg
     
    Sist redigert:

    Kjell_Kranzberg

    Hi-Fi freak
    Moderator
    Ble medlem
    08.03.2005
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    3.494
    Torget vurderinger
    0
    Men få tak i et par Sony Metal så skal du få høre en maskin som virkelig skinner, på nittitallet hadde den maskinen med metalltape det høyeste s/n som var blitt målt, 80 db.
    En sökning på Ebay visar att Sony har flera olika typer av metal-tapes...
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.645
    Antall liker
    9.495
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Men få tak i et par Sony Metal så skal du få høre en maskin som virkelig skinner, på nittitallet hadde den maskinen med metalltape det høyeste s/n som var blitt målt, 80 db.
    En sökning på Ebay visar att Sony har flera olika typer av metal-tapes...
    Metal XR (og SR) finnes fortsatt i beskjedne kvanta. Og det finnes noen i japansk utgave, i tillegg har du selvfølgelig Metal Master og Super Metal Master som koster mye penger. Jeg har god erfaring med XR, SR og CDix IV.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.088
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Kjell: Velkommen! Pokker heller..Dette er for spennende til å ikke svare på- selv om legen har git meg dataforbud i seks uker. Memorex CRS+ er et kjempebånd, men Memorex er imo bedre på Type 1- nyere generasjoner DB og DBS. Den WMen der er vel en mer enn OK måte å melde seg inn her på, og vil også få det beste ut av HF. Men jeg tipper det er lettere å få tak i TDK D, SA chrome og SONY METAL XR/UX/UXS enn SR. Sistnevnte har jeg et nyankommet, åpnet timesbånd av her, mens all min XR har blitt solgt. Fordi jeg har andre båndpreferanser. TDK D er - sammen med Denon DX4- tidenes beste normalbånd. Og de TDKene funker gull på Sony også. Hvor mange HFer har du??:rolleyes: Du har sett det kjempepartiet som ligger ute på Ebay nå, vel? Nesten to hundre Type 1? Hvorav halvparten Sony? I USA..PS: Memorex hadde noen av verdens fineste VHS-bånd også. Like holdbare som en gammel Gråtass (Ferguson TE20). Jeg hadde noen selv som ble brukt ukentlig i 35 år. Se til å få DDR-decket ditt i orden, det vil bli morsomt med Type 1..
     
    Sist redigert:

    Kjell_Kranzberg

    Hi-Fi freak
    Moderator
    Ble medlem
    08.03.2005
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    3.494
    Torget vurderinger
    0
    Takk både Terje-A och Auditor för tips!
    Jag har två SONY HF, bägge var "sealed", nu har jag öppnat det ena och spelat in på det. Jag hör skillnad mellan HF och Memorex Chrome. Chromebandet ligger närmare originalinspelningen.
    Jag får se vad jag hittar på Ebay.
    :)
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.645
    Antall liker
    9.495
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Takk både Terje-A och Auditor för tips!
    Jag har två SONY HF, bägge var "sealed", nu har jag öppnat det ena och spelat in på det. Jag hör skillnad mellan HF och Memorex Chrome. Chromebandet ligger närmare originalinspelningen.
    Jag får se vad jag hittar på Ebay.
    :)
    Men jeg regner med at HF ga litt mer bass, men mindre i toppen ?
    Finner du et godt metalbånd fra Sony så bør bias være innafor og da skal du få hele pakka. Da skal du få tilnærmet original CD lyd.
    Lykke til:)
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.987
    Antall liker
    1.885
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Kassetten lever fortsatt i beste velgående!

    Jeg søker herved om medlemskap i "Kassett-spillernes venner"! På bildet er arbeidshesten Tandberg TCD440A i gang med avspilling av mesterverket "A Salty Dog" med Procol Harum. Og lyden er upåklagelig. Musikken likeså.

    TCD440A_Salty_Dog.jpg


    Mvh Salty
     

    Kjell_Kranzberg

    Hi-Fi freak
    Moderator
    Ble medlem
    08.03.2005
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    3.494
    Torget vurderinger
    0
    Finner du et godt metalbånd fra Sony så bør bias være innafor og da skal du få hele pakka. Da skal du få tilnærmet original CD lyd.
    Lykke til:)
    Jo, det finns ju på Ebay.

    Kan jag vara säker på att de oöppnade Sony-banden som säljs på Ebay är original och inte kopior, tillverkade i f eks Thailand.
     
    Sist redigert:

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.088
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Velkommen, Salty...Jeg har en original Tandberg C60XD tape her som kanskje du kunne hatt lyst på?? Bruk PM!
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.645
    Antall liker
    9.495
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Finner du et godt metalbånd fra Sony så bør bias være innafor og da skal du få hele pakka. Da skal du få tilnærmet original CD lyd.
    Lykke til:)
    Jo, det finns ju på Ebay.

    Kan jag vara säker på att de oöppnade Sony-banden som säljs på Ebay är original och inte kopior, tillverkade i f eks Thailand.
    Noen av de er faktisk produsert i Thailand.
    Jeg har ikke oppdaget noen kopier av de hundrevis av kassetter jeg har kjøpt på eBay. De er produsert i Frankrike, Italia, Japan, Mexico, Thailand og sikkert et par andre steder også. Thailand kjenner jeg forøvrig meget godt til. Landet er et av de landene hvor japansk industri har produsert utrolige mange produkter i mange, mange år. Nikon, Canon, Toyota, Sony, Honda, Suzuki, Hitachi, osv. osv. har fabrikker her.
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    1.334
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Jeg søker herved om medlemskap i "Kassett-spillernes venner"! På bildet er arbeidshesten Tandberg TCD440A i gang med avspilling av mesterverket "A Salty Dog" med Procol Harum. Og lyden er upåklagelig. Musikken likeså.

    Vis vedlegget 460139

    Mvh Salty
    Veldig hyggeligt med en 440A her, ikke mange i live av de mer tror jeg.
    Din Output Level er veldig lav da....
    Her er min:
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.088
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Kjell: Den spredte produksjonen Sony hadde er en av grunnene til at feks Mr. Sony her- aka Terje-A- er bombesikra mot båndtørke;D Så hvis du bruker Top Rates Sellers: Alt OK! ingen problemer. Det er sant som Terje-A sier over her...Tilogmed TDK har hatt produksjon i Thailand..
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.088
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    New Arrival Next Week! 80s AIWA HS-T06 MkII:cool: Håper på litt assistanse med reimskiftet der...hint, hint..Denne bør kunne bruke Sonyreim, ellers trenger den kun en rens.
     

    Kjell_Kranzberg

    Hi-Fi freak
    Moderator
    Ble medlem
    08.03.2005
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    3.494
    Torget vurderinger
    0
    Kjell: Den spredte produksjonen Sony hadde er en av grunnene til at feks Mr. Sony her- aka Terje-A- er bombesikra mot båndtørke;D Så hvis du bruker Top Rates Sellers: Alt OK! ingen problemer. Det er sant som Terje-A sier over her...Tilogmed TDK har hatt produksjon i Thailand..
    Ok.
    Så "bluff"-kassettband existerar inte.
    Jag menar; "allt" finns ju som "pirate-kopior" numera; Rolexklockor, Lacostetröjor, Gucci-kostymer, värdefulla vinylplater, värdefulla frimärken, dyr parfym osv.
    Det är väl inte otroligt om det finns high end-kassettband som "pirate-kopior".
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.088
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Kjell: Selvfølgelig gjør det det. Det er derfor du kun skal bruke TRSer på Ebay ..De har fått sin rating av en grunn.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn