Du har rett i at E-Pace er en av Jaguar sine volum-modeller, men det er ikke riktig at E-Pace er elektrisk, det er en SUV man kan kjøpe med bensin- diesel- eller hybrid-drivlinje. Du tenker på elbilen I-Pace, som er en modell Jaguar globalt sett selger minst av blant modellene sine, noe under 10000 stk i 2021. Jaguar solgte til sammen i 2021 86270 biler, og volum-modellene deres er F-Pace og E-Pace. I Norge ble det solgt i underkant av 1100 fabrikknye I-Pace i 2021 ifølge elbilstatistikk.no.Torstej: De har faktisk hatt NORGE som hovedmarked for sin elektriske satsing…tro det eller ei. Vi er det land som har fått flest E-Pace, og den er Jags volummodell nå for tida..
Fannt et par stykker i DK til salg p.t., en til 1400 og en til 1800.Hva betales det for en Denon DRS-810 for tiden?
Min spiller også bra. Har tatt i bruk denne sammen med en Huldra 10 og er veldig fornøyd! Lekkert design og god lyd for veldig lite penger.pekaill! Jeg har samme Tandberg-spiller. Den ble kjøpt nyoverhalt av Tandberg-reparatør i fjor vår, og spiller meget bra(i mine ører) i et vintageoppsett!
Mvh ToreP
Problemet her er vel at "you never know what you're gonna get". Vanskelig å legge noe særlig penger i det iallefall, og noen krever jo en god del penger selv for brukte kassetter, sågar uten kjent historikk. Jeg har kjøpt noen lass med brukte kassetter (for en slikk og ingenting selvsagt) og kun et svært begrenset antall av dem var faktisk brukbare.Er det noen grunn til å være på jakt etter NOS kassetter utenom samleverdi?
Blir opptakene like gode hvis en gjør opptak på brukte bånd?
Verden er jo full av gode brukte kassetter, og det hadde jo vært fint om det er slik at det blir like bra.
det finnes masse gode brukte opptaks bånd her og der. jeg har selv kjøpt en del brukt. noe kan ha slitt med alderen men. kommer ann på hvordan de har blitt tatt vare på.Er det noen grunn til å være på jakt etter NOS kassetter utenom samleverdi?
Blir opptakene like gode hvis en gjør opptak på brukte bånd?
Verden er jo full av gode brukte kassetter, og det hadde jo vært fint om det er slik at det blir like bra.
Snacky: Det der er en UR fra Panggung, Indonesia, as sold by CO. Svartfoliert. Og svært lett å undervurdere. Den, samt de røde ungarske og blå/grønne engelske med ovalvindu er omtrent de eneste Maxellene som kan brukes til noe som helst her.. Og opptakene mine MED dem blir da også svært gode.
Nettopp, slik var det.Snacky: Dersom de er fra det nordamerikanske markedet, så. Men de europeiske derav ble produsert i Ungarn. Med lik foliering. Jeg hadde en gang 35 av dem- av et parti på 80 var resten svarte ...
Det er en del både-og når det kommer til brukte kassetter ja. Jeg fikk en gang en hel søppelsekk med kassetter, den var det bare å sende på skroten. En kompis kjøpte en snedig eske, der var det alt fra skitne colour-agfa til strøkne MX-S oppi. Jeg har selv kjøpt diverse partier med brukte kassetter, og det er stor forskjell på hvordan folk har behandlet de!Problemet her er vel at "you never know what you're gonna get". Vanskelig å legge noe særlig penger i det iallefall, og noen krever jo en god del penger selv for brukte kassetter, sågar uten kjent historikk. Jeg har kjøpt noen lass med brukte kassetter (for en slikk og ingenting selvsagt) og kun et svært begrenset antall av dem var faktisk brukbare.
Snacky
han ene der på nesøya har jeg handlet mye av med godt hell. tror jeg har 100 tapes elller noe ca fra han. . men man må nesten skjekke kassettene man kjøper. man kan også spørre om hvor tapsene kommer i fra noen ganger har de et svar..Det er en del både-og når det kommer til brukte kassetter ja. Jeg fikk en gang en hel søppelsekk med kassetter, den var det bare å sende på skroten. En kompis kjøpte en snedig eske, der var det alt fra skitne colour-agfa til strøkne MX-S oppi. Jeg har selv kjøpt diverse partier med brukte kassetter, og det er stor forskjell på hvordan folk har behandlet de!
Vi kan jo og se forskjellen på Finn:
Diverse opptakskassetter og originale kassetter fra 80 og 90 tallet stort sett | FINN-torget
Fra pris pr. stk. og oppover. Kassetter ( Compact Cassette) Normal bias: 10,- (brukte og har flere enn på bildene) Chrome kassetter: 49,- til 99,- Ikke noe pruting på chrome kassetter. Original innspillinger:15,- til 49,- avhengig av artist. Compact Cassette Fra 80 og 90 tallet...www.finn.noVintage opptakskassetter - TDK - Høy kvalitet (brukt) | FINN-torget
Vintage TDF kvalitets opptakskassetter fra 80 tallet. (Og noen fra 90 tallet. TDK DC90 er fra 2000 tallet) Meget pent og lite brukt, oppbevart temperert. Tatt opp kun en gang. Forutsetter at kjøper gjør nytt opptak. Hentes hos selger i Oslo. Kan sendes mot dekning av frakt og...www.finn.no
Kjøper man kassettene i flytteesken til 49,- eller kjøper man de pent presenterte kassettene til 30,-?
Han derre gjøken på Nesøya skjelte meg ut etter noter da jeg spurte om «pakkepris» på noen type II-bånd for ca. 1 år siden. Det meste av det han hadde da så rimelig tvilsomt ut, men jeg var klar for å «ta et lodd» mot betydelig reduksjon i pris. Forferdelig arrogant og ufyselig framferd mot en ganske betimelig forespørsel, synes nå jeg.Kjøper man kassettene i flytteesken til 49,-
mulig jeg hadde en annen opplevelse av han(mulig han var litt arrogant) . men jeg var på døra hjemme hos han og fikk plukke som jeg ville. jeg fikk pakke pris:\ men han likte ikke at jeg spurte om det nei. det stemmer nok. jeg tømte nok det som var av god saker der igjen for ja ca 1 år siden... fikk noen metal bånd og en del gode type 2 fra han.Han derre gjøken på Nesøya skjelte meg ut etter noter da jeg spurte om «pakkepris» på noen type II-bånd for ca. 1 år siden. Det meste av det han hadde da så rimelig tvilsomt ut, men jeg var klar for å «ta et lodd» mot betydelig reduksjon i pris. Forferdelig arrogant og ufyselig framferd mot en ganske betimelig forespørsel, synes nå jeg.
Snacky
Var det Auditor du var hos?Han derre gjøken på Nesøya skjelte meg ut etter noter da jeg spurte om «pakkepris» på noen type II-bånd for ca. 1 år siden. Det meste av det han hadde da så rimelig tvilsomt ut, men jeg var klar for å «ta et lodd» mot betydelig reduksjon i pris. Forferdelig arrogant og ufyselig framferd mot en ganske betimelig forespørsel, synes nå jeg.
Snacky
En av mine slektninger et par generasjoner eldre enn meg forsøkte seg en gang på å selge en båt med høy affeksjonsverdi. I annonsen i avisen sto det litt info om båten, og til slutt teksten "selges ikke billig". Han fikk vel ikke en eneste henvendelse på den båten, men den ble lett solgt av arvingene noen år senere da han gikk bort.Var det Auditor du var hos?
mvh
Sennte vedkommende en melding nå å fik bare ett surt svar tebake på engelsk.ike hyggelig i det hele tattSony XR er en meget god metal tape. Jeg kjøpte mange av denne fra US Army i Florida for noen år siden, (både 60 og 90)så jeg har så jeg greier meg livet ut og inn i neste.
Vis vedlegget 801634
Javel, den selgeren på Finn har jeg aldri vært borte i, min selger var i Tampa såvidt jeg husker.Sennte vedkommende en melding nå å fik bare ett surt svar tebake på engelsk.ike hyggelig i det hele tatt
Virket litt useriøs. Sa han hadde de SA-XS-båndene, jeg spurte hva prisen var, og da var de plutselig solgt.det viser seg at dette er en fra utlands som selger på finn. så får se hvordan handelen går. litt skeptisk nå..... hvis han skal ha mye for frakt kan det hende jeg ombestemmer meg.
50 MAXG i 10 esker av 5 og TDK MAXG yttereske. 420 pr stk. Jeg teller på knappene. Jeg har for mange kassetter allerede, men prisen er fornuftig.Tiden når man kunne kjøpe metaltape i esker er nok over. Irriterende at man ikke var mer i støtet på nittitallet, men da var det jobbetid.
Ja, det var et sjeldent godt tilbud. 50 x 420 = 21000. Jeg trenger ikke flere, men har du tenninga og er bemidlet så hvorfor ikke50 MAXG i 10 esker av 5 og TDK MAXG yttereske. 420 pr stk. Jeg teller på knappene. Jeg har for mange kassetter allerede, men prisen er fornuftig.
Det er bra at du leste teksten, med tanke på at den forrige spilleren du prøvde som ikke fungerte kjørte du rett på skroten selv om det var en flott spiller Utfra beskrivelsen til selger så kan det se ut som den LX-3en trenger ny idler tire, så er den igang igjen.Holt på å kjøpe denne Nakamichi Spilleren såm ble lagt ut på Finn i dag, helt til jeg leste text. Den var det feil på, menn den hade fjærnkomtrol