Kom over et parti 90 min. Sony metallbånd her forleden, XR, 1992-94 utgaven. Det var et anseelig antall også (inkl. forseglede originalesker), så jeg lurer på om jeg skal la en del av dem gå videre til noen som muligens er på jakt etter slike, eller metallbånd generelt, som det jo er temmelig langt mellom man i det hele tatt ser for tiden (PM ved evt. interesse).
Er det noen her inne som har erfaring med akkurat disse forresten? En av fordelene med dem er at de måler veldig tett opp mot IEC IV-standarden, og dermed er perfekte til bruk med Dolby støyreduksjon og heller ikke burde trenge noe særlig kalibrering og dermed vil være veldig kompatible med de aller fleste opptakere (les bl.a. test i HiFiChoice nr. 1/94 ang. dette).
Snacky
Er det noen her inne som har erfaring med akkurat disse forresten? En av fordelene med dem er at de måler veldig tett opp mot IEC IV-standarden, og dermed er perfekte til bruk med Dolby støyreduksjon og heller ikke burde trenge noe særlig kalibrering og dermed vil være veldig kompatible med de aller fleste opptakere (les bl.a. test i HiFiChoice nr. 1/94 ang. dette).
Snacky
Vedlegg
-
194.5 KB Visninger: 2
Sist redigert: