Slemmo: Vent nå litt! For det første: Jeg ser hvorfor du gjør det du gjør, og har alltid sagt det er fair nok. Les tråden fra begynnelsen om du tviler. Jeg ønsker tvertimot at du og de andre her skal kunne få like mye glede ut av opptakene nå som om tjue år. Det betyr at kassetten skal og må holde over tid. Selv har jeg så liten tid igjen over bakken at jeg mer enn gjerne står for ett av mine mottoer:
Livet er og blir for kort til å kompromisse på noe som helst.
Det fordrer i dette tilfelle en klassisk tilnærming, der kassetten er nødt til å tas som det seriøse format den både var og er. Jeg har sett altfor mange gjøre altfor grove feil til å ikke ville bidra til det. Mens jeg ennå kan. For deg eller andre her. Altfor mange reduserer dem- og vinylen/CDen- til en kuriositet. Og DET, det tåler jeg ikke å se, så glad som jeg er i alle de fysiske formatene. De fortjener å vise sitt beste i flere tiår til. Alle sammen. Og i den prosessen er det visse kjensgjerninger som skal tas til etterretning. As per flere av mine tidligere innlegg. Jeg sa: Vi regner avkastningen forskjellig. Med det menes at vi nok har forskjellig oppfatning om hva som gjør kassetten så interessant. Fair nok..igjen. Så kos deg med normalene, du. Dog, prøv gjerne ett og annet maskintilpassa, dyrere bånd til den musikk som virkelig betyr noe for deg. Det har du MYE igjen for..også når flere av oss her - inkludert meg, ubeskjedent nok- er borte. Velg kvalitet, vit hvor den finnes, tenk langsiktig. Du har tid til det…
Så håper jeg det var med på en liten oppklaring
For dere alle.. Jeg har iallefall liten tid igjen til misforståelser, og prøver å unngå dem etter alle kunstens regler.
Over & Out!