Kassett-spillernes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• jifbaderom

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2022
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Stavanger
    Ja, det er mange av den typen som skyter fra hofta i trådene her Inne på hifikverulanten.no.
    virker da som du greier alle med samme kam er dem ikke helt direkte bokstavelig rett inn på hva du er ute etter.
    jeg er ikke!! en av dem!, . vist kan jeg komme med en liten bombe men den er vellment for all måte.

torstej

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.10.2018
    Antall liker
    1.042
    Jeg etterspurte nyere forsterker med Rec Out selector eller Tape monitor. Hva jeg skal bruke den til kan du lure på ja. Kanskje lage pannekaker.
    Disse kan du lage pannekaker med. De ble produsert sånn ca. i perioden 2009-2017, så er innenfor i forhold til 20 års grensen din.

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    2.482
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    1
    Disse kan du lage pannekaker med. De ble produsert sånn ca. i perioden 2009-2017, så er innenfor i forhold til 20 års grensen din.

Nå var det vel en forforsterker som vedkommende etterspurte?

torstej

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.10.2018
    Antall liker
    1.042
    @TTs , au da, der fulgte jeg ikke godt nok med. Men da har jeg en kandidat til @Graks her, produsert i perioden 2009-2021 (i følge hifiengine):

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    26.113
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Synes, det er synd, som denne ellers så fine og informative tråden har blitt mere eller mindre
    ødelagt. Her var veldig mye info å hente, inntil en viss "baderom" utråpte seg selv til et altvitende
    orakel hva anngår tape...... R2R eller kassette.
    Å lese @Graks ´s ønsker og se den kveruleringen som oppstår etterpå, er bare så trist.
    Direkte ødeleggende for en ellers fin tråd.
    For egen del har jeg slutte å skrive i denne tråden om alle mine opp- og nedturer med tape, og dette bare på grund av én person. Er ved å avvikle allt med tape, og sitter p.t. på 2 x Pioneer CT-757, 1 x Denon DRM-44HX, 1 x Akai GX-630DD og
    1 x Sony TC-755, som alle skal ha nytt hjem etterhvert. (Nakamichi´n has already left the building) 😁
    Å få en Tandberg TCD-310MKII opp å kjøre igjen var en spennende både mekanisk og elektrisk utfordring, som
    jeg gjerne skulle har skrevet om, men det blev i min tråd i stedet. Mister sikkert litt av interesse-fokus fra de,
    som kunne hatt interesse til å vitendele problemløsninger, men det får så bli.
    Bare et lite "hjerte-sukk" fra meg. :cry:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn