Kassett-spillernes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Selv 250 er en passelig stock. Selv har jeg godt under tomme 100 kassetter, og begynner nesten å bli fornøyd etter at jeg får inn et par esker med chrome C90. Da begynner jeg nesten å mangle chrome C60, men det er jo fortsatt å få kjøpt fra EB. Enn sålenge...
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.639
    Antall liker
    9.484
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Selv 250 er en passelig stock. Selv har jeg godt under tomme 100 kassetter, og begynner nesten å bli fornøyd etter at jeg får inn et par esker med chrome C90. Da begynner jeg nesten å mangle chrome C60, men det er jo fortsatt å få kjøpt fra EB. Enn sålenge...
    Tror det kan være smart å hive inn en bestilling der ganske kjapt hvis du vil ha C60 nå. Det varer ikkje evig veit du;)
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Alt under 1000 er for lite. 12-1500 er passelig. Kun 48 av mine er halvannentimesbånd- enn sålenge. 25 x Fuji, resten TDK MA110/Denon HD8. Men så skal det sies at jeg rensa ut det som var av dem til prosjektbruk. Og har mer på hånd der de kom fra:rolleyes: Jeg måtte faktisk kaste flere Sonyer. Grunnet problemer med shellet deres.
     
    Sist redigert:

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Unngår de lange båndene framover. Har et Denon HD8 100 som jeg kommer til å bruke, det er "innenfor". Men det forsegla Maxell XL IIS 110 jeg har byttes gjerne mot noe mer anvendelig for meg. :)
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Siste type? Jeg holder øya åpne, Baluba, men regn ikke med en HD8..Får se om jeg finner et massivt parti brukbart i USA eller UK..Ellers kan nok Bartesam bruke en av de der. Jeg hadde hatt en beholdning på 400 dersom jeg ikke hadde rensa ut 90s til bruk.
     
    Sist redigert:

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Har spilt noen originalkassetter i dag, lydkvaliteten har vært opp og ned. Den ene var fucked, en med Little Village. Synd, jeg liker dem og den hørtes ut til å opprinnelig ha god lyd. Kanskje et redub-prosjekt vha Tidal? Joe Cockers One More Time utgitt i 1984 var tydeligvis pre HX Pro med der tilhørende båndstøy fordi Dolby B tok bort for mye topp. Men endelig har jeg kommet til et referansebånd igjen, det er dette av Bob Dylan fra 1990. Dette var andre boller, ja! Dolby B aktivert men litt juksing med Play Trim på NAD 613. Vet egentlig ikke om det siste er nødvendig, får sammenligne med digital kilde for å verifisere. Men dægern, dette låter svært bra med tanke på at det er en masseprodusert kassettkopi foretatt i høy hastighet.

    WIN_20170621_18_52_37_Pro.jpg
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Gamle Bob er kjent for å ta produksjon på alvor den siste tid, ja. Men jeg begynner å savne en 40-50 normaler som tok seg en feriekoloni på Vestlandet her rett før jul. Vet du noe om det, du?
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    De ligger i samme plastposer som de ankom i. Nå er det jo mer verktøy på gang, så vent litt til du. Spilte nettopp Songs For Drella på originalkassett, måtte slå av Play Trim fordi det faktisk ble for mye topp selv med Dolby aktivert. Med Play Trim på nøytral så hørtes det faktisk veldig så riktig ut med Dolby B aktivert.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Skulle gjerne hatt noen av Johns EGNE på bedre utgave. Lou liker jeg merkelig nok ikke.. Like overvurdert som Presley..
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.639
    Antall liker
    9.484
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Artig med denne tråden. Baluba synes 250 er en passe lagerbeholdning, jeg heller mot 500, Auditor vil ha minst 1000. Jeg lurer på hvor mange de andre her inne har på lur? Og hva målet er ?
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.639
    Antall liker
    9.484
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Baluba: Alt under 1000 er for lite. 12-1500 er passelig. Kun 48 av mine er halvannentimesbånd- enn sålenge. 25 x Fuji, resten TDK MA110/Denon HD8. Men så skal det sies at jeg rensa ut det som var av dem til prosjektbruk. Og har mer på hånd der de kom fra:rolleyes: Jeg måtte faktisk kaste flere Sonyer. Grunnet problemer med shellet deres.
    Angående å kaste, jeg kastet 50 BASF MD her om dagen. Ubrukelige. Alle andre fabrikater fungerer glimrende. Sony, TDK, Fuji og Maxell.
    Av tape har jeg kastet noen gamle Ampex, de var nærmere 50 år. Og et par TDK MA 60. Hmmm.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Terje-A: Surt! MD er også et format der du har lite å frykte. Fordi du har valgt Sony som hovedmerke. Oppfinneren av formatet, og derfor også det mest utbredte merket for mediet. Massive restlagre, det gjelder å vite hvor de er. Samme selger som hadde K2ene mine bygget opp hele firmaet på akkurat MiniDisc. Hvor lenge har du hatt de BASFene? Var det BASF eller Emtec? De funker glimrende på Denons MD-maskiner, men du kan ha vært uheldig med batchen. Det var mye av det derfra i perioden 1993-2003. På alt annet enn VHS og topp kassetter. That´s corporate uncertainty for you. BASF hadde konkursspøkelset hengende over seg i hele det tiåret, sånt går ofte ut over kvalitet i produksjonen.

    Mål? Man skal kunne bedrive tape hele resten av livet. De resterende merkene du nevner har jeg hatt noen FÅ problemer med, men da kun pga støt og dårlig pakking fra selgere. Har aldri måttet kaste en Denon eller TDK på grunnlag av et shellproblem. Da har det istedet blitt knust i transporten.
     
    Sist redigert:

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.639
    Antall liker
    9.484
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Terje-A: MD er også et format der du har lite å frykte. Samme selger som hadde K2ene mine bygget opp hele firmaet på akkurat MiniDisc. Hvor lenge har du hatt de BASFene? De funker glimrende på Denons MD-maskiner, men du kan ha vært uheldig med batchen. Mål? Man skal kunne bedrive tape hele resten av livet.
    Ja, MD holder nok koken en stund til. Fikk akkurat inn 10 MD 80 fra Sony før vi reiste. Men det var merkelig det med MD fra BASF. Jeg kjøpte 20 stk. fra en selger og fikk med 20-30 til når jeg kjøpte den ene MD spilleren jeg har. Altså 2 forskjellige kilder. Alle var nye og forseglede. Men etter å ha prøvd noen av de så gikk jeg lei. Alle hadde samme feil. Etter ca. 10-15 min opptak så kom det Error melding i displayet. På et par av de så fikk jeg fullført opptakene. Men samme feilmelding dukket opp under avspilling etter 10-30 min. Alle andre fabrikater har gått bra. Endte med at jeg kastet alle sammen i søpla.
    Om målet er vi enige om, men jeg er litt eldre enn deg så jeg trenger vel derfor ikke like mange kassetter som deg;)
     
    Sist redigert:

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Terje-A: MD er også et format der du har lite å frykte. Samme selger som hadde K2ene mine bygget opp hele firmaet på akkurat MiniDisc. Hvor lenge har du hatt de BASFene? De funker glimrende på Denons MD-maskiner, men du kan ha vært uheldig med batchen. Mål? Man skal kunne bedrive tape hele resten av livet.
    Ja, MD holder nok koken en stund til. Fikk akkurat inn 10 MD 80 fra Sony før vi reiste. Men det var merkelig det med MD fra BASF. Jeg kjøpte 20 stk. fra en selger og fikk med 20-30 til når jeg kjøpte den ene MD spilleren jeg har. Altså 2 forskjellige kilder. Alle var nye og forseglede. Men etter å ha prøvd noen av de så gikk jeg lei. Alle hadde samme feil. Etter ca. 10-15 min opptak så kom det Error melding i displayet. På et par av de så fikk jeg fullført opptakene. Men samme feilmelding dukket opp under avspilling etter 10-30 min. Alle andre fabrikater har gått bra. Endte med at jeg kastet alle sammen i søpla.
    Om målet er vi enige om, men jeg er litt eldre enn deg så jeg trenger vel derfor ikke like mange kassetter som deg;)
    Vi er så hauggamle alle sammen at de med størst stock aldri får brukt den opp. ;)
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Exactly! Vi skal ikke engang trenge å lure på å gå tomme. Det kan være spilleren din, Terje.- Sony er verdens mest husegne merke.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Da er Nordens 16 siste NOS CDIV - og fire CDMH- på vei hit. Regner med å ha dem her i neste uke.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.639
    Antall liker
    9.484
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Exactly! Vi skal ikke engang trenge å lure på å gå tomme. Det kan være spilleren din, Terje.- Sony er verdens mest husegne merke.
    Jeg har 2 og BASF oppførte seg likt på begge. Det var både BASF og EMTEC såvidt jeg husker, mener det stod Maxima på alle eller mange av de. Ifølge Tapeheads produserte ikke BASF Minidisc. Det var 3 produsenter i verden. Sony, TDK og Maxell. Nå sitter jeg her i Thailand og spiller MD så det suser. Tror du ikke en Maxell MD hang seg opp et par ganger på min billige Sony 500 MD spiller da. Tør vedde på at det var Maxell som produserte MD for BASF! Men jeg har spilt 7- 8 Sony og TDK, ikke et feilslag.
    Dette var vel off-topic i kassettspillertråden eller skal vi godta at MD, DCC,DAT og Elcaset også hører hjemme her? Alt er i ferd med å bli så sært at det burde være nok med en tråd. Hva synes folket???
     
    Sist redigert:

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Bare å forholde seg husegent, Terje. Det var og er det Sony vil. Se å få rensa spillerne dine også. Og pass på å fylle opp lageret når du nå er i Thailand. Thaiene hadde produksjon av begge formater.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.639
    Antall liker
    9.484
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Bare å forholde seg husegent, Terje. Det var og er det Sony vil. Se å få rensa spillerne dine også. Og pass på å fylle opp lageret når du nå er i Thailand. Thaiene hadde produksjon av begge formater.
    Det er greit det at Sony er husegent, men jeg tror du overdriver en smule. Men som det Sonyludderet jeg er så kan jeg leve med overdrivelsen:cool:
    Men ikke så lett å plukke opp MD og tape her.
    Thaiene er ivrige på nye ting. Ikke en kassett å se. Gammelt er ut. Gjelder film, musikk, alt mulig egentlig.
     
    Sist redigert:

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Bare å forholde seg husegent, Terje. Det var og er det Sony vil. Se å få rensa spillerne dine også. Og pass på å fylle opp lageret når du nå er i Thailand. Thaiene hadde produksjon av begge formater.
    Det er greit det at Sony er husegent, men jeg tror du overdriver en smule. Men som det Sonyludderet jeg er så kan jeg leve med overdrivelsen:cool:
    Men ikke så lett å plukke opp MD og tape her.
    Thaiene er ivrige på nye ting. Ikke en kassett å se. Gammelt er ut. Gjelder film, musikk, alt mulig egentlig.
    Det er litt optimistisk å håpe på at de har godt utvalg bare fordi de var storprodusenter i sin tid. Å kjøpe "utrangerte" formater over disk er ofte enda vanskeligere i slike tigerøkonomier som de asiatiske, de skrotet fort det gamle til fordel for det nye. Unntaket er selvsagt esoterisk orienterte japanske hififreaks som betaler høye summer for vintage Hifi. Men Japan er da heller ingen tigerøkonomi, de er den gamle overklassen i Asia.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Terje-A: Det jeg mente var at Sony garantert funker på Sony.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Da må du opp til Frog, Terje. Han ribber Trondheim for sånt. Jeg holder øya åpne. Dessuten: CDMH er verd penga sine...enkelte metalbånd er så dyre at det ikke er vits i å hente dem i brukbare kvanta. PS: Jeg HAR flere Metal XR...hvis du bytter dem i topp Denon er de kanskje parate til å flytte.
     

    frog79

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.11.2014
    Innlegg
    662
    Antall liker
    719
    Da må du opp til Frog, Terje. Han ribber Trondheim for sånt.
    This town ain't big enough for the both of us
    And it ain't me who's gonna leave.

    Frog79
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.639
    Antall liker
    9.484
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Da må du opp til Frog, Terje. Han ribber Trondheim for sånt. Jeg holder øya åpne. Dessuten: CDMH er verd penga sine...enkelte metalbånd er så dyre at det ikke er vits i å hente dem i brukbare kvanta. PS: Jeg HAR flere Metal XR...hvis du bytter dem i topp Denon er de kanskje parate til å flytte.
    Er vel sånn cirka i mål. Dukker det opp noen C90 metal taper som ikke koster mer enn ca. hundrelappen pr. stk så kan jeg kjøpe noen. Men vi får se, det haster ikke. Når jeg kommer hjem så skal det jaktes på egnet forforsterker og for å få fruen fornøyd må jeg bestille nytt dusjkabinett og fikse litt på kjøkkenet. Deretter blir det enda en ny stereobenk. Det blir noen øl og litt snekring i snikkarbua hver høst.:)
     
    Sist redigert:

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Vel, Frog, det får vi se på... Jeg har nok av koblinger til din by.

    Terje-A: Du får lære litt av Emil...Venter på endel pre-used/blank normal her Både RAKS SP1, UR og TDK D...pluss Fuji, da. Det burde være alle. Apropos bygge: Prøver å finne et OK design på et dreibart møbel for oppbevaring av MC. Skal inkorporere alle de grå skuffene som fulgte med den originalsamlinga jeg kjøpte tidligere , nevnt lenger opp. Pluss like mye til. På dreieskive. Noe du kan bygge, tror du?
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.639
    Antall liker
    9.484
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Vel, Frog, det får vi se på... Jeg har nok av koblinger til din by.

    Terje-A: Du får lære litt av Emil...Venter på endel pre-used/blank normal her Både RAKS SP1, UR og TDK D...pluss Fuji, da. Det burde være alle. Apropos bygge: Prøver å finne et OK design på et dreibart møbel for oppbevaring av MC. Skal inkorporere alle de grå skuffene som fulgte med den originalsamlinga jeg kjøpte tidligere , nevnt lenger opp. Pluss like mye til. På dreieskive. Noe du kan bygge, tror du?
    Emil var en luring med kniven i snikkarbua så der har vi mye å lære alle mann. Ja, jeg ser at du fyller opp med normaltape, det skjønner jeg for det blir jo en tiendepart av prisen i forhold til metal. Jeg kunne helt sikkert ha bygd en dreibar sak til å ha kassettene i. Men tiden strekker ikke til og snikkarbua er heller ikke komplett utstyrt. Det er riktignok et kjøleskap og et Sony kompakt anlegg med MD der.:)Det vil helt klart ta ganske mange timer å gjøre den jobben skikkelig for en amatør som meg. Det absolutt billigste og enkleste er å finne noe på Finn eller lignende og starte med det. Ev.tilpasse det. (Min neste stereobenk skal baseres på en IVAR skuffeseskjon fra IKEA. Ikke mulig å kjøpe skuffer, skinner og treverk billigere noe annet sted. En Ivar og et par hobbyplater fra Biltema så er jeg i gang)
     

    frog79

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.11.2014
    Innlegg
    662
    Antall liker
    719
    Det har skjedd noe med portoen ifra Tapeline ser jeg. ¨

    Der jeg før kunne bestille 10 C90 og fremdeles holde meg under tollgrensa så går det nå kun med 8 C66 såfremt jeg velger det billigste shellet. Blir rundt 40,- pr tape som jo ikke er helt ille men..

    Håper C90 ikke blir så altfor mye dyrere når de kommer i Juli. Håper iallefall for 7stk før jeg treffer den magiske grensa.. Har beklageligvis ingen kontakter i UK som kan hjelpe til heller..

    Frog79
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Frog: Det går nok bra...Tapeline er fair med prisene, knall på utvalget og jentene kan sin kundeservice i Stockport også:rolleyes: Men pakka går via Brussel før den når DHL-distroen ved Gardermoen, så så få den til Værnes tar litt lenger tid enn til Oslo. Utleggsgebyr tilkommer, Kan lønne seg å gå over tollgrensa, jeg gjør bestandig det. Anbefaler deg å prøve Fuji DRII- lett tilgjengelig i UK via Ebay.. Jeg angrer ikke på at jeg ribba Tapeline for akkurat dem. Har seks stk igjen.

    Terje-A: De normalene kjøpte jeg før jul. Har bare vært på feriekoloni på Vestlandet til nå. Møbelet skal forhåpentlig bygges i engelsk eik hvis jeg finner råmaterialene. Upcycling. Håper på å finne nye lamper til stua i UK også- i kobber.
     
    Sist redigert:

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.639
    Antall liker
    9.484
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Frog: Det går nok bra...Tapeline er fair med prisene, knall på utvalget og jentene kan sin kundeservice i Stockport også:rolleyes: Men pakka går via Brussel før den når distroen ved Gardermoen, så så få den til Værnes tar litt lenger tid enn til Oslo. Kan lønne seg å gå over tollgrensa, jeg gjør bestandig det. Anbefaler deg å prøve Fuji DRII- lett tilgjengelig i UK via Ebay.. Jeg angrer ikke på at jeg ribba Tapeline for akkurat dem. Har seks stk igjen.

    Terje-A: De normalene kjøpte jeg før jul. Har bare vært på feriekoloni på Vestlandet til nå. Møbelet skal forhåpentlig bygges i engelsk eik hvis jeg finner råmaterialene. Upcycling. Håper på å finne nye lamper til stua i UK også- i kobber.
    Hvem har vært på feriekoloni ? Du eller normaltapen?
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.639
    Antall liker
    9.484
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Det har skjedd noe med portoen ifra Tapeline ser jeg. ¨

    Der jeg før kunne bestille 10 C90 og fremdeles holde meg under tollgrensa så går det nå kun med 8 C66 såfremt jeg velger det billigste shellet. Blir rundt 40,- pr tape som jo ikke er helt ille men..

    Håper C90 ikke blir så altfor mye dyrere når de kommer i Juli. Håper iallefall for 7stk før jeg treffer den magiske grensa.. Har beklageligvis ingen kontakter i UK som kan hjelpe til heller..

    Frog79
    Ser ut til at vi lett får 38 pund i frakt fra Tapeline. Da lønner det seg å bestille ca.100 stk. Kjør på :cool:
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Terje-A: Tapen, selvfølgelig. Du har altså også funnet ut HVORFOR jeg henter i storpartier? Bra.
    SKC- eller Sunkyong- er såpass greie at det faktisk godt kan dekke behovet for oss alle . Fra nyfrelste tapeheads til garvede entusiaster. Koreanere lærer fort, og tapene deres- så nær som Samsung- var av verdensklasse. Det er en grunn til at alle de japanske merkene -+ flere europeiske- på ett eller annet tidspunkt hadde produksjon i Korea. Bil, film, kassetter og skipsbygging, det kan de. (85% av alle koreanske bilførere kjører koreansk, eksporten/skipstonnasjen er stor og koreansk filmindustri rivaliserer med Bollywood.). Men all annen koreansk elektronikk? Spar meg!! Dagens koreanske mobilgigant var internasjonalt knøttliten i elektronikksektoren på 90-tallet. Utenfor Asia, that is.. Samsungs kassetter henter du kun for kuriositetens skyld, men både GoldStar/LG og ikke minst SKC holder mål, de. Og vel så det.
     
    Sist redigert:

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    For den som ønsker et musikalsk dykk utenom det vanlige: Hent "Bærre På Jævel", vols 1+2 på Big Dipper. Gitt ut på Bukta Records/Backbeat, Tromsø. En krønike av Nord-Norges punk fra seint 70s, sålangt opp til 1997. Vinyl! Anbefales! Gitt ut i knøttopplag, så fort dere, boys & girls..Selvfølgelig har jeg en av hver:cool: Edit: BD er forresten ribba for begge.
     
    Sist redigert:

    lyntoft!

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.05.2008
    Innlegg
    1.427
    Antall liker
    804
    Sted
    Kløfta
    Torget vurderinger
    1
    ^
    Som tidligere nevnt HAR du fornuftige bidrag.
    Kunne gått glipp av denne jeg..
    Takk.
     

    toral1

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.06.2005
    Innlegg
    180
    Antall liker
    77
    Torget vurderinger
    14
    Nå synes jeg at det blir litt mye kassettbånd og lite om selve spillerene.

    Var ikke det trådstarters intensjon i begynnelsen.
     

    frog79

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.11.2014
    Innlegg
    662
    Antall liker
    719
    Det er vel ingen av dere som tilfeldigvis har noe slikt liggende?
    service_mirror_cassette_814_smc_1681180.jpg


    Mirror cassette. For justering av tapebane.

    Frog79
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Lyntoft: Den gidder jeg ikke engang kommentere:mad: Sånne bemerkninger fortjener ikke svar.
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn