håper dette er tråden å legge ut denne på:
ETTERLYSNING. (STJÅLET/UNDERSLÅTT) Luxman K-03 serienummer 40810127
DUSØR på 500; til den som har tips som fører til at vi får stoppet dette svineriet!
Vis vedlegget 729244
(bildet lånt fra nett) -helt identisk til den etterlyste..
spilleren ble hentet av (tidligere) imp/distr/forhandler hos original kunde/eier i Trondheim da ett av VU-metrene hadde slutte å fungere.
Forhandler skulle fixe feilen da han hadde delen "på hylla" evnt skulle skaffe fra produsenten.
Originalkunde har X-antall ganger bedt om å få spiller sin tilbake reparert eller ureparert. Alle forespørsler blir møtt med den ene bortforklaringen dårligere enn den andre ,om hvorfor han ikke får sin spiller tilbake..
eier har nå innsett at spilleren hans er stjålet/underslått av denne forhandleren (korrespondanse på mail mellom kunde
og forhandler som dokumenterer hendelsesforløpet finns.
Forhandler droppet for en tid tilbake en annen spiller hos kunde,som har svart at han ikke på noen måte godtar denne (mye billigere) "erstatnigsspilleren" da den også mangler endel vesentlige muligheter og er i tillegg kjent som en problemspiller.
Han har bedt forhandler hente denne spilleren tilbake.
Original eier har i realiteten gitt opp og innser at han er svindlet av forhandleren.
Da jeg har lignende spiller kan jeg evnt benytte denne som donor-i verste fall.jeg har derfor kjøpt den "på rot" av første eier og etterlyser spilleren i tilfelle noen har kjøpt/byttet denne til seg i god tro.
PS: Jeg er IKKE ute etter at den som pr idag evnt har spilleren i sitt eie skal måtte levere denne fra seg,jeg er KUN ute etter å finne ut evnt Hvor spilleren måtte befinne seg.
Mail er sendt til Luxman Jp med forespørsel om de evnt har levert eller ytt service på dette serienummeret,de har tidligere
hatt God koll på slik info så der er håp i hengende snøre..
Om DU kjenner deg igjen i denne beskrivelsen av hendelsesforløpet (eller en litt annen tvist på dette) så hører jeg også gjerne fra deg på PM
ALL info blir garantert behandlet konfidensiellt.
Takk for oppmerksomheten.