Terje-A
Æresmedlem
Takker , jeg er også spent på det, jeg skal sammenligne med de andre spillerne jeg har.Gratlerer. Blir göy å höre om lytteintryk
Takker , jeg er også spent på det, jeg skal sammenligne med de andre spillerne jeg har.Gratlerer. Blir göy å höre om lytteintryk
Gratulerer. Helt nydelige bokser.Igjen, litt på siden av kassetter & spiller – men siden jeg driver og samler noen komponenter til et fremtidig vintage Technics anlegg, og kassettspilleren som jeg har hanket tak i er en av ingrediensene, så håper jeg at jeg blir tilgitt …
Kassettspilleren RS-M88, som er relativt sjelden å se (platespilleren SL-151 er heller ikke så veldig vanlig), gjorde at jeg fikk lyst til å sondere terrenget etter en litt uvanlig Technics høyttaler også. Og den skulle / burde være relativt kompakt. Ikke minst for å beholde husfreden
Den ble funnet, og når jeg drar for å se på den, lytte og kjøpe, så ser jeg jo at den er noe større (og tyngre) enn hva jeg forutså. Men jeg gadd ikke «snu» når jeg hadde kommet så langt i prosessen. Og jeg liker jo utseendet på boksen.
Men en artig kar (er høyttaler en «han»?) – Technics SB-E200 er betegnelsen på den. Heretter kalt ‘Klædden’.
Gleder meg til å få satt opp denne i et anlegg sammen med RS-M88. Plasserte en av de på benken for artighets skyld..:
Vis vedlegget 812803 Vis vedlegget 812804
Jeg har frontdekslene også (dog noe "lurvete"), men jeg synes faktisk at de er penere (& røffere) uten. Og den fine buede topp og bunnplaten blir mer fremhevet...Gratlerer. De var flotte. Har du åsså trek til dem?
Må vell bli fler turer på Spa nå?Jeg har frontdekslene også (dog noe "lurvete"), men jeg synes faktisk at de er penere (& røffere) uten. Og den fine buede topp og bunnplaten blir mer fremhevet...
for meg ser det ut som et spa er i lytte posisjon hjemme der men nydlige høytallere. 12 tommer eller større er gromt. gir skikkelig danse fot de der tenker jeg meg.Må vell bli fler turer på Spa nå?
mye penger? neeeee alt virker... har manualene. eneste er at platespiller mangler pickup arm låsen er def (standar på mange spillere). og trengs en rens. men alt virket når det ble satt bort. jeg har ikke testa det enda. men jeg satte i nye reimer i kassettspillern en gang. mener den snurrer og spoler. tenkte jeg skulle tørke over det og teste ting i morra.jeg kan legge et bilde av hele sette her i kommende dager. kan og bytte det i en grom spiller av et slagHåper du skal ha skikkelig mye penger for det, og at det ikke virker ordentlig @vega jon
For ikke har jeg plass til det, og ikke har jeg bruk for det, men steike så fint det settet er!
Var bortom nabon i går kvel å satte en flaske rød vin og et takkekort v ingangsdørn ad desse kasettene jeg har fåt. Har hatt dårlig samvitighet. Håpe det faller i smakFra kjipe saker til mer hyglige ting. Det ringte på döra og det var nabon som jeg fik Metalkasetter fra tidligre. Nå er det vår opryding hos dem så da kom noen fler kasetter til syne. Nabon lurte på om jeg vile ha tre till. Har aldri hørt om to av dem, men nabon sa de var bra nok. Gratis igen. Tror jeg må måke opkjørslen der til vintern når de sover
Kansje noen her har noe ærfaring med de track å thats'
Track står ike vilken type det er?
Vis vedlegget 810856
Litt for mange mener nok noenDen fyren har fått mange, mange changser.
Er blitt roligre her inde nuLitt for mange mener nok noen
Send din epostadr. så skal jeg ta noen bilder. Var det TDK SA og SA-X du var interessert i og hvor mange? Pris pr.stk. kr.200, - 250,- + frakt.^ vi venter på bilder eller er desse sålt alerede?
gammel vabis eller actros du sitter iDa har alt annet enn været roet seg ned her på kaien og helgen er inne rekkevidde. Godt med varm musikk når nordvesten står på…
Vis vedlegget 813284
Ganske ok lyd på denne, med tanke på at den er fra tidlig nittitall. Kjøpte den «ny» fra arkivet til bandet på konsert i London i 2016 Gode minner…
God helg!
Sjark?gammel vabis eller actros du sitter i
Scania eller MercedesSjark?
gammel vabis eller actros du sitter i
Hahaha! Ja, vi har noen sjarker her på fjorden - og jeg laster både vabis og actros, samt en og annen ivecoSjark?
Kalmar?Hahaha! Ja, vi har noen sjarker her på fjorden - og jeg laster både vabis og actros, samt en og annen iveco
Jeg kjører en sånn:
Vis vedlegget 813393
Bildet er av poden sin, min er ganske lik- en Linde Gaffeltruck kassett brukt for å illustrere skala - også holde meg «on topic»
Fortsatt fortreffelig fredagskveld dere!
Eller i en sjarksvensk den og da laster du sikkert på en scania eller actros iblandt