Er helt enig...syns denne plata er nydelig ....vil få masse spilletid i heimen!!Kjøpte Cden på platekompaniet på mandag til 169 og skrev flg rå tirsdag til en kompis:
Kanskje jeg trenger mer tid på å vurdere det; hadde likevel en høyttidsstund i går. Damen har modnet, stemmen er ikke så ekstrem, tekstene kanskje hverdagsligere og musikken uten den ekstreme eksperimentering som preger enkelte spor på The Dreaming, Hounds of Love og The Sensual World; men de store landskapene er der, de spennende lydmaleriene er der, gleden over å utforske klangen, den karakteristiske og helt unike bruken av fretless bassene til Del Palmer og Eberhard Weber er der, catchy tunes og det uventede, men det hele i en mer intim og kanskje moden setting enn tidligere
Og ufattelig bra lyd.
Katta vår satte seg foran høyttalerne ved flere anledninger, mye spenstig bruk av fuglelyder som tittelen Aerial kanskje kan sladre om.
Hørte CDen riktignok på nr 2 anlegget - den ene elektrostaten min pakket sammen og mine nye MS5 blir levert i morgen . Nærmere lytting skjer i helgen på Wadia/CJ MT2500 komboen - gleder meg
Jone