KEF's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.875
    Antall liker
    8.159
    Torget vurderinger
    1
    Ja, men det er en del funksjoner de har strippet disse for, sammenliknet med LSX II. Kun den ene høyttaleren kobles til strøm mens den andre knyttes til hovedhøyttaleren med en medfølgende tre meters proprietær C-Link kabel som også overfører musikken i 24-bit/96 kHz PCM. Kef har kuttet støtte for MQA og den er heller ikke Roon Ready. Analoginngangen er også fjernet. Men den har HDMI ARC, USB-C, optisk inn og subwooferutgang. Det er en stilig grønnfarge du kan få på LSX II LT.

    1705859197261.png

    1705859376639.png

    1705859400174.png

    1705859665872.png
     
    Sist redigert:

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.392
    Antall liker
    721
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Ja, men det er en del funksjoner de har strippet disse for, sammenliknet med LSX II. Kun den ene høyttaleren kobles til strøm mens den andre knyttes til hovedhøyttaleren med en medfølgende tre meters proprietær C-Link kabel som også overfører musikken i 24-bit/96 kHz PCM. Kef har kuttet støtte for MQA og den er heller ikke Roon Ready. Analoginngangen er også fjernet. Men den har HDMI ARC, USB-C, optisk inn og subwooferutgang. Det er en stilig grønnfarge du kan få LSX II LT.

    Vis vedlegget 988191
    Vis vedlegget 988192
    Vis vedlegget 988193
    Vis vedlegget 988194
    ja noe måtte det være, men for bruk på TV er den nye midt i blinken , skal du ha Roon og MQA og masse muligheter går man vel noen hakk opp uansett
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.875
    Antall liker
    8.159
    Torget vurderinger
    1
    Ronn fungerer godt på mine LSX her.
     

    Hb 52

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2014
    Innlegg
    938
    Antall liker
    701
    Torget vurderinger
    10
    Er det noen her som har Q 550 ?
    Dersom , hva er status...?
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Ble ett sett med 3005 SE på meg til litt tv og flixern sammen med en Cinema 70. E n velfungerende kombo må jeg si😃
    IMG_8523.jpeg
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    251
    Antall liker
    303
    Dette er kanskje som å banne i kirken, men.. Jeg solgte mine Kef Ref 1. Jeg angrer ikke, byttelysten har vært stor selv om jeg aldri har vært misfornøyd- Likevel så prøvde jeg ut noe annet.. Så dum var jeg. Jeg må ha noen timer med musikk om dagen/natten når jeg leser eller skriver, da er det viktig at jeg ikke blir forstyrret av et eller annet, bortsett fra at noe fint får meg til å se opp fra tastaturet og nyte musikken.

    De høyttalerne jeg prøvde ut føltes ikke rett. Det var ikke noe i veien med kvaliteten. Litt varierende, men like fullt gode høyttalere. Det er fremdeles noe som mangler. Det begynte å irritere meg såpass at jeg gikk inn på finn.no og fant et par brukte LS 50, ikke meta. Jeg var desperat! Anyway.
    Jeg fikk disse knøttene hjem, heldigvis var det på samme dag jeg fikk min Rotel ra-1592mk2. Mest fordi Andrew Robinson kunne få ikke skrytt denne forsterkeren mer opp. LS 50 har jo et par reviews der ute.

    Så kobler jeg opp forsterker og høyttalere. Sub også, men den fikk vente med å bli skrudd på. Jeg begynte å spille på de, dro på et styremøte og bare lot det varme seg litt før jeg satte meg ned.
    Tror du ikke LS 50 er frekke nok til å geipe til ref 1? Gi de en sub og de blir ufordragelige! Hva faen kan de ha på ref 1 liksom? De er friskere, mer snert, enormt lydbilde, og de får meg til å ville høre musikk hele tiden. Jeg merker ingen lyttetretthet.. Det bare virker. Jeg er virkelig glad for at disse små knøttene engasjerer meg mer enn noe annet. Vel, bortsett fra den åpenbare.

    Og for de som måtte misforstå. Nei, de er ikke bedre en ref 1. Langt derifra. De er annerledes, de er unge sprelske høyttalere. Ref 1 er som om de har visdom og vet detaljene som skjer før de kommer (håpløs analogi?).. Endog. Akkurat nå er jeg veldig fornøyd med LS 50. Jeg har sittet på min høye hest og rynket nesen mot LS 50 tidligere, så kanskje alt som har kommet ut av tester ikke er hype likevel?

    Jeg er uansett veldig fornøyd med de.
    PS! De trenger en subwoofer.
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.080
    Antall liker
    2.502
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Dette er kanskje som å banne i kirken, men.. Jeg solgte mine Kef Ref 1. Jeg angrer ikke, byttelysten har vært stor selv om jeg aldri har vært misfornøyd- Likevel så prøvde jeg ut noe annet.. Så dum var jeg. Jeg må ha noen timer med musikk om dagen/natten når jeg leser eller skriver, da er det viktig at jeg ikke blir forstyrret av et eller annet, bortsett fra at noe fint får meg til å se opp fra tastaturet og nyte musikken.

    De høyttalerne jeg prøvde ut føltes ikke rett. Det var ikke noe i veien med kvaliteten. Litt varierende, men like fullt gode høyttalere. Det er fremdeles noe som mangler. Det begynte å irritere meg såpass at jeg gikk inn på finn.no og fant et par brukte LS 50, ikke meta. Jeg var desperat! Anyway.
    Jeg fikk disse knøttene hjem, heldigvis var det på samme dag jeg fikk min Rotel ra-1592mk2. Mest fordi Andrew Robinson kunne få ikke skrytt denne forsterkeren mer opp. LS 50 har jo et par reviews der ute.

    Så kobler jeg opp forsterker og høyttalere. Sub også, men den fikk vente med å bli skrudd på. Jeg begynte å spille på de, dro på et styremøte og bare lot det varme seg litt før jeg satte meg ned.
    Tror du ikke LS 50 er frekke nok til å geipe til ref 1? Gi de en sub og de blir ufordragelige! Hva faen kan de ha på ref 1 liksom? De er friskere, mer snert, enormt lydbilde, og de får meg til å ville høre musikk hele tiden. Jeg merker ingen lyttetretthet.. Det bare virker. Jeg er virkelig glad for at disse små knøttene engasjerer meg mer enn noe annet. Vel, bortsett fra den åpenbare.

    Og for de som måtte misforstå. Nei, de er ikke bedre en ref 1. Langt derifra. De er annerledes, de er unge sprelske høyttalere. Ref 1 er som om de har visdom og vet detaljene som skjer før de kommer (håpløs analogi?).. Endog. Akkurat nå er jeg veldig fornøyd med LS 50. Jeg har sittet på min høye hest og rynket nesen mot LS 50 tidligere, så kanskje alt som har kommet ut av tester ikke er hype likevel?

    Jeg er uansett veldig fornøyd med de.
    PS! De trenger en subwoofer.
    Så hyggelig at en fellow hifier finner veien " på en ellers kronglete sti

    Du gjordfe allt rett du Kathrine . )
    stolte på mage følelsen din og tok rette grep "

    Rotellen har virkelig respektable specs , grattis med den ,,
    en god amp er faktisk en investering ,,, i lyd og seinere valg

    Og Så ble det kef igjen : ) Og fred kan atter hente seg
    og du kan kose deg med favoritt musikken din
     

    Steen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.02.2005
    Innlegg
    1.079
    Antall liker
    1.280
    Flott review Kathrine. Er selv på billig-jakt etter et par LS50 til gutten. Hvor stort rom spiller du i, og hvor havnet dine ref1 ? :)
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    251
    Antall liker
    303
    Flott review Kathrine. Er selv på billig-jakt etter et par LS50 til gutten. Hvor stort rom spiller du i, og hvor havnet dine ref1 ? :)
    Ganske stort, jeg har en åpen løsning, det er mer enn høyt nok for meg, jeg vet ikke med poden din. Jeg har jo hatt Cerwin Vega AT 100 en gang i tiden. Hvis poden liker god lyd, kjør på. Hvis ikke rommet er over 35kvm eller noe. :) Mente noen nevnte at 80-85db var grensen. Ikke siter meg på det, husk en GOD forsterker, de krever sitt.

    Takk for fine ord :)
    Edit: Han som kjøpte de har allerede solgt de. Jeg vet ikke hvor de befinner seg nå.
     
    Sist redigert:

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    251
    Antall liker
    303
    Så hyggelig at en fellow hifier finner veien " på en ellers kronglete sti

    Du gjordfe allt rett du Kathrine . )
    stolte på mage følelsen din og tok rette grep "

    Rotellen har virkelig respektable specs , grattis med den ,,
    en god amp er faktisk en investering ,,, i lyd og seinere valg

    Og Så ble det kef igjen : ) Og fred kan atter hente seg
    og du kan kose deg med favoritt musikken din
    Tusen takk for de fine ordene Harepusen. Jeg har vært nysgjerrig på Rotel i årevis og ville prøve det ut. Jeg kjøpte den brukt også. Så langt så bra :) Flyttet på sub, så jeg har litt rom for å experimentere med plassering av kefene. Det er lett å gi så små høyttalere rom. Jeg tittet på Arcam klasse G som du nevnte, kanskje noe å ha i bakhodet for et senere bytte, evt bare for å ha noe annet i tillegg. Denne gangen måtte jeg bare gjøre det så billig som mulig. PSB'ene låt omtrent likt som de gjorde med Devialet 200. Jeg koblet de på, satte på musikk. Det tok ikke lange tiden før jeg pakket de ned i eskene igjen. Kanskje jeg finner noen som liker de etter hvert. Jeg har mistet tålmodighet med de.

    Du vet, det er et lite lettelsens sukk når man får noe som bare stemmer for en i stuen. Smil kommer frem, gåsehuden kommer sang etter sang. Ingen anger på at man har brukt litt kroner, når humøret stiger fordi musikken gjør en glad. :)
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Sitter litt med samme følelsen som du Kathrine. Har nå hatt mine KEF 3005 SE en god måneds tid og og bruker de sammen med en Marantz Cineama 70. I tillegg så har jeg en KEF KG92 sub før av som ble brukt sammen med LSX og senere LSX2. Sub er viktig for romfølelsen i musikken.

    Er veldig imponert over lyden komboen 3005SE og Marantz C70. Hadde jo tenkt å holde det moderat her i stua men når Stereofil hadde 20 års jubilemum med gode priser så klinket jeg til med en Cinema 30 med ETA slutten av mars. I tillegg så fikk jeg tak i noen flere 3005 SE sett så nå har jeg 12 satellitter, 3 senter og 3 x HTB2 subber + KG92 suben. Gjøre det enkelt varte ikke lenge nei😁.

    Marantz Stereo 70 hadde sikkert vært en god kombo for 2 kanalers bruk på LS50 tenker jeg. Noen som har prøvd?
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    251
    Antall liker
    303
    Sitter litt med samme følelsen som du Kathrine. Har nå hatt mine KEF 3005 SE en god måneds tid og og bruker de sammen med en Marantz Cineama 70. I tillegg så har jeg en KEF KG92 sub før av som ble brukt sammen med LSX og senere LSX2. Sub er viktig for romfølelsen i musikken.

    Er veldig imponert over lyden komboen 3005SE og Marantz C70. Hadde jo tenkt å holde det moderat her i stua men når Stereofil hadde 20 års jubilemum med gode priser så klinket jeg til med en Cinema 30 med ETA slutten av mars. I tillegg så fikk jeg tak i noen flere 3005 SE sett så nå har jeg 12 satellitter, 3 senter og 3 x HTB2 subber + KG92 suben. Gjøre det enkelt varte ikke lenge nei😁.

    Marantz Stereo 70 hadde sikkert vært en god kombo for 2 kanalers bruk på LS50 tenker jeg. Noen som har prøvd?
    Jeg har akkurat solgt min Marantz stereo 70s. Jeg streamer fra PC, så den ble litt i veien. Jeg kunne sikkert skrudd den av. Den ble kanskje litt i det varmeste laget for meg, likevel perfekt for de som liker den varme klangen fra Marantz, det var et stort og fint lydbilde i den. Jeg hadde den i hus bare noen dager før den forsvant, så jeg fikk ikke testet den godt nok ut til å gi en forklaring på opplevelse. Planen var å gjøre den til pre amp.. Sukk, vel det var mye som skjedde de dagene og jeg trengte penger til LS 50.. Så da røk den dessverre.
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    251
    Antall liker
    303
    Er veldig imponert over lyden komboen 3005SE og Marantz C70. Hadde jo tenkt å holde det moderat her i stua men når Stereofil hadde 20 års jubilemum med gode priser så klinket jeg til med en Cinema 30 med ETA slutten av mars. I tillegg så fikk jeg tak i noen flere 3005 SE sett så nå har jeg 12 satellitter, 3 senter og 3 x HTB2 subber + KG92 suben. Gjøre det enkelt varte ikke lenge nei😁.

    Marantz Stereo 70 hadde sikkert vært en god kombo for 2 kanalers bruk på LS50 tenker jeg. Noen som har prøvd?
    Jeg tror du får nesten 50% mer kraft med s70. Du miste romkorreksjon, eller så har den alt c70 har. Jeg tror neppe du hadde gjort et dårlig valg med 70s. :)
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Dedikert 2-kanals har sine fordeler uten tvil. Har ett greit anlegg på loftet med Krell klasse A men det er litt gøy med noe annet i stua og særlig når 3005 SE ikke koster skjorta heller. Tror de 3 settene med 3005 SE har kostet meg ca halvparten av hva mitt gamle LSXII sett kostet og de må kalles ett kupp til prisen selv om de nå er 10-12 år gamle. Så er det gøy med litt multikanalslyd innimellom også😃👍
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    251
    Antall liker
    303
    Dedikert 2-kanals har sine fordeler uten tvil. Har ett greit anlegg på loftet med Krell klasse A men det er litt gøy med noe annet i stua og særlig når 3005 SE ikke koster skjorta heller. Tror de 3 settene med 3005 SE har kostet meg ca halvparten av hva mitt gamle LSXII sett kostet og de må kalles ett kupp til prisen selv om de nå er 10-12 år gamle. Så er det gøy med litt multikanalslyd innimellom også😃👍
    Så du oppdaget litt endring av behov som årene går. Jeg er enig med deg, her er det for upraktisk med surround dessverre. Den Krellen din burde kanskje være hos noen som vil sette den på en pidestall hehe. Hvis den er fra 90 tallet så er ryktene at den sparker som et esel :D
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Ja, behovet endres over tid her. Jeg ser jeg bruker Krell anlegget mindre enn jeg trodde etter at jeg bygget ut loftet og fikk det opp der, men når jeg først bruker det så blir jeg gjerne sittende i timevis. Er ikke mye som slår ett godt sammensatt 2-kanals anlegg egentlig. Krell MRAene har en dynamikk som man skal lete lenge etter. De sparker virkelig som ett esel😁. Kanskje ikke siste i oppløsning og båndbredde men jeg liker nå lyden likevel jeg.

    I stua nede så har jeg hatt LSX i mange år og vært strålende fornøyd med det til Roon og TV men så begynner man å bytte ut litt igjen her da😃
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    251
    Antall liker
    303
    Ja, behovet endres over tid her. Jeg ser jeg bruker Krell anlegget mindre enn jeg trodde etter at jeg bygget ut loftet og fikk det opp der, men når jeg først bruker det så blir jeg gjerne sittende i timevis. Er ikke mye som slår ett godt sammensatt 2-kanals anlegg egentlig. Krell MRAene har en dynamikk som man skal lete lenge etter. De sparker virkelig som ett esel😁. Kanskje ikke siste i oppløsning og båndbredde men jeg liker nå lyden likevel jeg.

    I stua nede så har jeg hatt LSX i mange år og vært strålende fornøyd med det til Roon og TV men så begynner man å bytte ut litt igjen her da😃
    Jeg misforstod. Jeg trodde du hadde pakket den ned på loftet hehe. Du kan jo alltids teste ut LS 60, selv vil jeg ikke det, det blir for stort her. Og.. Ja, jeg liker å kunne bytte forsterker hvis jeg vil det. LS 50 mot LSX vet jeg ikke noe om. Jeg har aldri hørt de. Det er jo også LS 50w, men det er vel en meta versjon på gjerdet tror jeg? Kanskje avvente siden du allerede er strålende fornøyd :) byttespøkelse er ikke bare bare. Jeg trodde jeg hadde erfaring nok. Den gang ei, man lærer så lenge man lever. Likevel et bomkjøp jeg gjorde var kanskje litt impulsivt og flaut.
    Steve Guttenberg mente at PSB synchrony B600 er bedre enn LS 50. Jeg vet ikke hvorfor han mente det, det får han stå for. Kanskje de er det for alt jeg vet. Ørene/følelsene mine sier det motsatte. :)
    Det høres ut som du trives godt med det du har, og det er det beste. :)
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.080
    Antall liker
    2.502
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Tusen takk for de fine ordene Harepusen. Jeg har vært nysgjerrig på Rotel i årevis og ville prøve det ut. Jeg kjøpte den brukt også. Så langt så bra :) Flyttet på sub, så jeg har litt rom for å experimentere med plassering av kefene. Det er lett å gi så små høyttalere rom. Jeg tittet på Arcam klasse G som du nevnte, kanskje noe å ha i bakhodet for et senere bytte, evt bare for å ha noe annet i tillegg. Denne gangen måtte jeg bare gjøre det så billig som mulig. PSB'ene låt omtrent likt som de gjorde med Devialet 200. Jeg koblet de på, satte på musikk. Det tok ikke lange tiden før jeg pakket de ned i eskene igjen. Kanskje jeg finner noen som liker de etter hvert. Jeg har mistet tålmodighet med de.

    Du vet, det er et lite lettelsens sukk når man får noe som bare stemmer for en i stuen. Smil kommer frem, gåsehuden kommer sang etter sang. Ingen anger på at man har brukt litt kroner, når humøret stiger fordi musikken gjør en glad. :)
    De siste linjene dine Kathrine sier du det ,,

    man vet hva man vil ha ,, men ikke 100% sikker på utfallet av de nye tingene i hus ,,
    Da er det en relief " når ting klaffer ,,,kansje hjalp litt timing deg og ,, rotellen

    Det er akkurat det denne hobbyen og liden skapen dreier seg om :giggle:
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    251
    Antall liker
    303
    De siste linjene dine Kathrine sier du det ,,

    man vet hva man vil ha ,, men ikke 100% sikker på utfallet av de nye tingene i hus ,,
    Da er det en relief " når ting klaffer ,,,kansje hjalp litt timing deg og ,, rotellen

    Det er akkurat det denne hobbyen og liden skapen dreier seg om :giggle:
    Akk ja, man grugleder seg til det nye som kommer. Når man har truffet så er det bare smil.
    Naboen min som hjelper meg med å kjøre å hente har jo begynt å lure. Det har blitt noen turer frem og tilbake til Posten. Heldigvis så liker han å hjelpe. Han hører ganske dårlig, så dette har jo ingen smitteeffekt på ham, dessverre.
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.080
    Antall liker
    2.502
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Akk ja, man grugleder seg til det nye som kommer. Når man har truffet så er det bare smil.
    Naboen min som hjelper meg med å kjøre å hente har jo begynt å lure. Det har blitt noen turer frem og tilbake til Posten. Heldigvis så liker han å hjelpe. Han hører ganske dårlig, så dette har jo ingen smitteeffekt på ham, dessverre.
    Godt å ha gode naboer ,,, at de hører dårlig er jo en fordel for deg
    slik at du kan dra på litt ekstra . )

    Ligger noe i linjene her : ) har du bestillt sub : ) ?
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    251
    Antall liker
    303
    Godt å ha gode naboer ,,, at de hører dårlig er jo en fordel for deg
    slik at du kan dra på litt ekstra . )

    Ligger noe i linjene her : ) har du bestillt sub : ) ?
    Han bor litt lengre bort, hadde vært perfekt hvis han bodde i leiligheten over meg hehe.

    Jeg har sub, jeg bruker en JL Audio f112. Det fungerer bra her :)

    Edit: Jeg tenkte jeg skulle snakke med Gjallarhorn om stativer, de med tre ben. Synes de i hvitt hadde passet godt.
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.080
    Antall liker
    2.502
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Han bor litt lengre bort, hadde vært perfekt hvis han bodde i leiligheten over meg hehe.

    Jeg har sub, jeg bruker en JL Audio f112. Det fungerer bra her :)

    Edit: Jeg tenkte jeg skulle snakke med Gjallarhorn om stativer, de med tre ben. Synes de i hvitt hadde passet godt.
    Å jøss den sparker nok den subben : )

    Ja og unn deg noen stativer ,, plaster for allt strevet du har hatt .
    Det blir prikken over i en :giggle:
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.474
    Antall liker
    6.793
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Selvklebende kabelkanaler fra Biltema er fine for å gjemme kabler 😊

    Johan-Kr
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    251
    Antall liker
    303
    Selvklebende kabelkanaler fra Biltema er fine for å gjemme kabler 😊

    Johan-Kr
    Du vet.. Man får noe nytt i hus, da skal det liksom bare kobles opp, etter et par dager så ser man kabelhelvete man har satt i gang. Skal rydde opp i dette altså. Feks putte de inn i stativet. De andre er fra PC til forst/TV. Så ja, alt streames via PC. Gammel vane er vond og vende :) Bortsett fra platespilleren og blu ray spilleren.
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    251
    Antall liker
    303
    Er det noen her som har hatt LS 50 og LS 50 meta, er meta verdt det som en oppgradering?
     

    RS1

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.12.2006
    Innlegg
    143
    Antall liker
    86
    Torget vurderinger
    2

    1711613443887.png

    1711613348050.png

    1711613366802.png

    1711613385027.png

    1711613405837.png


    1711613480197.png
     

    supercharger2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.07.2003
    Innlegg
    260
    Antall liker
    344
    Torget vurderinger
    1
    For første gang med i gruppen KEF`s venner! Har et lite stereorom og hatt mye forskjellige høyttalere der. Var så dum å teste KEF R11. Disse spiller vanvittig i dette rommet, så da blir de stående! :) Herlig tonalitet og både bredde og dybde i lydbildet. En drøm! Flott høyde på vokaler på tross av Uni-Q på 75 cm høyde. Spiller ned til 26 hz i rommet. Låter fantastisk i Pure Direct og uten subber. Bruker Rotel RB1590 slutt trinn. Digger den litt mørke klangen. Lyd du kan lytte til i evigheter uten lytte-tretthet.
     

    Vedlegg

  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn