KEF's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Thomasd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.01.2009
    Innlegg
    1.064
    Antall liker
    1.429
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    2
    Jo, samme kan man vel si om pris? Det er småting som skjer, som å sitte og høre på et program, så merker jeg tonaliteten er annerledes, kanskje hvordan de forskjellige ordene høres ut. Eller man spiller lav musikk. Du vet, alle de småtingene som er rundt som ikke handler om å lytte. Når man lytter så er det jo tydeligere hvordan den ene oppfører seg kontra den andre. Jeg er vel privilegert med at jeg har begge i hus, og kan gjøre denne sammenligningen. Teknisk sett ser det jo rart ut at de ikke skulle være tilnærmet lik i kvalitet. På mange måter kan de være det også, men, nei.. Det er bare en vinner her :)
    Veldig bra beskrivelse. Du er flink til å omsette inntrykk til ord :)
     

    Kathrine

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.01.2017
    Innlegg
    480
    Antall liker
    719
    Veldig bra beskrivelse. Du er flink til å omsette inntrykk til ord :)
    Takk for det :) Bare for å legge til, selv om den ene er kanskje, noe tja bedre i kvalitet generelt, så betyr det ikke nødvendigvis at det ikke er de som går ut døren etter hvert. De andre har klare kvaliteter som jeg liker veldig godt. Det er Sophie's choice dette. Ja kanskje ikke like ille hehe. Vi får se hva som skjer her. Jeg er veldig frem og tilbake, så kvaliteten på begge er svært tydelig. Så det hele ender med hvilke kompromisser kan jeg leve med. :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn