Uff, du tror det er det ja...Får bestille meg et slikt sett, så skal jeg ta kontakt med en påÅlgård som fikser høytalere, vet ikke om jeg tørr gjøre det selv, jeg får se hva manualen viserpå den bestillingen..Du får ha mange takk for link
Du vurderte ikke R5?I am Impressed!
Det skal ikke gå an at få. Leveret en så imponerende gengivelse av komplex full Symfonisk musik som dette
Vis vedlegget 529185 .
Fra en stander høytaler.
Vis vedlegget 529186
Fy Flaten.
Dette er Stander Highend, period!
Mvh
nei, men R3 få selskab av R7 av 2 årsager.Du vurderte ikke R5?I am Impressed!
Det skal ikke gå an at få. Leveret en så imponerende gengivelse av komplex full Symfonisk musik som dette
Vis vedlegget 529185 .
Fra en stander høytaler.
Vis vedlegget 529186
Fy Flaten.
Dette er Stander Highend, period!
Mvh
Gratulerer-igjen=) Wow,bare wow! Det der er veritable møbler/smykker,mest sannsynlig med matchende godlyd til! Kos deg med musikken!Hul i Æsken,
Vis vedlegget 529820
Franken
Vis vedlegget 529821
Men det gik bra
Vis vedlegget 529823
Mye Tallere
Vis vedlegget 529824
Lig
Vis vedlegget 529827
Nabo flukt.
Vis vedlegget 529836
takker, fik ikke lyd på igår, blev sent, og var sliten, men idag er der håbGratulerer-igjen=) Wow,bare wow! Det der er veritable møbler/smykker,mest sannsynlig med matchende godlyd til! Kos deg med musikken!Hul i Æsken,
Vis vedlegget 529820
Franken
Vis vedlegget 529821
Men det gik bra
Vis vedlegget 529823
Mye Tallere
Vis vedlegget 529824
Lig
Vis vedlegget 529827
Nabo flukt.
Vis vedlegget 529836
Har du fått testet innstillingene i appen. Jeg tenker på KEF Control både i ekspert og Basic. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal vurdere innstillingene. Jeg kan jo teste, men er på jakt etter erfaringsråd.2 julepresanger på plass... Roon medlemskap og KEF LSX i stua.
Artig å ha 2 forskjellige tilnærminger til lyd fra høyttalere med ca 100K i prisforskjell og en forskjell på ca. 2x 1400 watt...
KEF LSX imponerer med fin lyd og et stort lydbilde på tross av størrelsen. Spiller faktisk også mer enn høyt nok i vår stue..Kona er også mektig imponert over disse.
Roon fungerer fantastisk bra også med de nye KEF LSX som hovesakelig blir brukt som endpoint, internetradio fra Roon og lyd fra TV men kan også levere akseptabel lyd fra musikksamlingen min styrt fra Roon.
Jeg har ikke fått testet LS 50W i min stue men forstår godt alle gode tilbakemeldinger denne høyttaleren har fått.
Vis vedlegget 524815
Mine LSX står forholdsvis fritt på stativer (stand mode) et stykke fra bakvegg. Jeg har ikke foretatt noen justering utenom å satt bass extension til "more"Har du fått testet innstillingene i appen. Jeg tenker på KEF Control både i ekspert og Basic. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal vurdere innstillingene. Jeg kan jo teste, men er på jakt etter erfaringsråd.2 julepresanger på plass... Roon medlemskap og KEF LSX i stua.
Artig å ha 2 forskjellige tilnærminger til lyd fra høyttalere med ca 100K i prisforskjell og en forskjell på ca. 2x 1400 watt...
KEF LSX imponerer med fin lyd og et stort lydbilde på tross av størrelsen. Spiller faktisk også mer enn høyt nok i vår stue..Kona er også mektig imponert over disse.
Roon fungerer fantastisk bra også med de nye KEF LSX som hovesakelig blir brukt som endpoint, internetradio fra Roon og lyd fra TV men kan også levere akseptabel lyd fra musikksamlingen min styrt fra Roon.
Jeg har ikke fått testet LS 50W i min stue men forstår godt alle gode tilbakemeldinger denne høyttaleren har fått.
Vis vedlegget 524815
Da har jeg fått besøk av et par KEF LS50 Anniversary Model .
Må si meg mektig imponert av disse "småtassene"
Vis vedlegget 530579
Må bare få si at de stativer var utrolig tøffe, og klær høyttaleren overmåte bra. Er det originale KEF eller?
Steen
Dette er vel Customdesign FS 104Da har jeg fått besøk av et par KEF LS50 Anniversary Model .
Vis vedlegget 530579
Må bare få si at de stativer var utrolig tøffe, og klær høyttaleren overmåte bra. Er det originale KEF eller?
Steen
https://www.moetaudio.com
Custom Design Speaker Stands HiFi Stands HiFi Furniture HiFi Supports HiFi Tables HiFi Isolation Speaker Stands Custom Built
Speaker Stand Support FS 104 Signature Range
Det hullet i den ene eska hadde gitt meg hjerteflimmer..!Hul i Æsken,
Vis vedlegget 529820
Franken
Vis vedlegget 529821
Men det gik bra
Vis vedlegget 529823
Mye Tallere
Vis vedlegget 529824
Lig
Vis vedlegget 529827
Nabo flukt.
Vis vedlegget 529836
Jeg liker den modellen veldig godt. Jeg håper at de oppdaterer serien med en gulvstående modell også.Da har jeg fått besøk av et par KEF LS50 Anniversary Model .
Vis vedlegget 530579
Steen
Glimrende idé!håper at de oppdaterer serien med en gulvstående modell også.
Lidt avhengi av stue størrelse, Hør på R3,5,7 og ihvertilfælde med R7 , hva fanden skal du da med SUB.Det hadde jo selvsagt vært en enkel, men god løsning. I utgangspunktet så jeg for meg at man laget en 2,5-veis versjon av høyttaleren. Men for all del, en løsning med aktiv subwoofer-modul gjør det jo enkelt å oppgradere ved behov. Eller man kunne tenkt slik Gallo gjør.
er klar over det, prøvde bare at spare dig en hel masse penge, og trøbbel.Nå snakket vi vel helst om KEF LS50 og eventuelt om Wireless utgaven..!
Min erfaring er veldig annerledes under forutsetningen at man har elektronisk deling og gode justeringsmuligheter. Uten dette er sub ofte vanskelig å integrere og resultatet kan bli ustemt bulder og brak. Med riktige instillingsmulighetet kan ekstra membranareal løfte gjengivelsen betraktelig. Da jeg fikk 209 subben i hus (mens jeg hadde 207/2), så var det med på å skape økt illusjon av tilstedeværelse, spesielt på akustiske innspillinger. I mitt rom gikk systemet da ganske flatt til 16 hz (målte ikke lavere). Det var tydelig informasjon i oktaven mellom ca 15 og 30 hz som økte følelsen av tilstedeværelse. Når jeg deretter byttet ut 209 med to basstårn som hver har 4stk 13’’ med lang slaglengde, så økte realismen i det øvre bassområdet vesentlig (deler disse ved 130hz.). Jeg mener ikke å rakke ned på høyttalere med mindre membranareal - det er mange praktiske kompromisser som man må inngå - men så lenge jeg har mulighet til å kjøre så store aktivt delte bass systemer så går jeg ikke tilbake.Lidt avhengi av stue størrelse, Hør på R3,5,7 og ihvertilfælde med R7 , hva fanden skal du da med SUB.Det hadde jo selvsagt vært en enkel, men god løsning. I utgangspunktet så jeg for meg at man laget en 2,5-veis versjon av høyttaleren. Men for all del, en løsning med aktiv subwoofer-modul gjør det jo enkelt å oppgradere ved behov. Eller man kunne tenkt slik Gallo gjør.
Vis vedlegget 532160
Med mindre du har mursteinshuset m mursteinvæg, er gevinsten ved sub kun problemer, da alle tre veggene i lytterommen bliver omdannet til vibrarene enheder der ikke spiller på lag m Høytalerene,.
MED R7 HAR JEG BRA NIVO NED TIL 25 HZ , og på referense recordings innspilling m Felix Hel, er der brukbar nivoe selv på 21 Hz, og i trehuse oppe her holder det rigelig.
Vis vedlegget 532161
Frekvenser dybere, skaber bare problemer og ødeleger opplevelsen TOTALT, i 95 prosent av tilfældene oppe her.
Mvh.
Hvorfor gjekk du ikke for r11? Er r7 like bra?De har fået gået sig lidt til, så la os tale lidt om de nye KEF R7.
Vis vedlegget 533118
Typisk Skandinavisk design som vil kunde, inpliseres i de fleste hjem, m en Hus Arkitekt.
Innledningsvis vil jeg pointere at dette er med stor margen de bedste som har som har stået her.
Vis vedlegget 533119
Høytalere de er målt op m er.
Vis vedlegget 533120
Klipsch RF7iii
Vis vedlegget 533121
Dynaudio C30 og C60
Samt:
B&W 805D3, PMC Twenty 25, Martin Logan Electromotion ELS,
(Alle Ovennevnte Høytaler, har være været impliseret i samme lytte rom og opstilling)
Envidere har jeg haft glæden av at haft følgende høytaler stående om end i andre tidligere Lytte Rom.
Sonus Faber Guarneri, Legacy Focus 20,20, Dynaudio Focus 20, Diverse fra Vienna acoustik Fra Beethoven Grand og ned.
Og endnu lengere tilbage i tid.
Audiovector F3lyd Trapec Xi, B&W matric 805 og 801.
Men tilbage til KEF R7
Vis vedlegget 533124
De Krever en vis minimum med henblik på Avstand, en 92 til 100 cm ut fra bagveg til frem kant, og her er de plasseret 162 cm ut fra side veg.(senter enheter)
Dette er også en 3ohm høytaler, og som alle Kællinger, er den Krevende med henblik til partner,.
Gi den en Accuphase E-470, E-480, Gryphon Diablo, eller John Curl løsning ala Parasound JC5, vis du ønsker at udnytte Max pointialet.
Og hva for du så!
Du for en høytaler der kan spille allting!, Klassisk (incl fuldsymfonisk), Kor, Jazz, Program Rock, Black Metal, m detaljerne intakte fra Martin logan, Trykket fra Klipsch, Slammet fra B&W 801, tegnet et op i et av de bedste D3 perspectiv, jeg har hørt.
Og du trenger ikke SUB!
OG Prisen er 35000- Nkr, Det Er UNDER PØLSE PRIS!, for en High end Høytaler som dette vitterlig er.
Kef har virkelig skabt noget special her, og fortjener at selge i Bøtter og Spand av denne model.
LYT PÅ R7 OG R3, vis du skal ha nye Høytalere.
Vis vedlegget 533127
Mvh
Det har lidt m ret størrelse høytaler, til ret størelse stuert gøreHvorfor gjekk du ikke for r11? Er r7 like bra?De har fået gået sig lidt til, så la os tale lidt om de nye KEF R7.
Vis vedlegget 533118
Typisk Skandinavisk design som vil kunde, inpliseres i de fleste hjem, m en Hus Arkitekt.
Innledningsvis vil jeg pointere at dette er med stor margen de bedste som har som har stået her.
Vis vedlegget 533119
Høytalere de er målt op m er.
Vis vedlegget 533120
Klipsch RF7iii
Vis vedlegget 533121
Dynaudio C30 og C60
Samt:
B&W 805D3, PMC Twenty 25, Martin Logan Electromotion ELS,
(Alle Ovennevnte Høytaler, har være været impliseret i samme lytte rom og opstilling)
Envidere har jeg haft glæden av at haft følgende høytaler stående om end i andre tidligere Lytte Rom.
Sonus Faber Guarneri, Legacy Focus 20,20, Dynaudio Focus 20, Diverse fra Vienna acoustik Fra Beethoven Grand og ned.
Og endnu lengere tilbage i tid.
Audiovector F3lyd Trapec Xi, B&W matric 805 og 801.
Men tilbage til KEF R7
Vis vedlegget 533124
De Krever en vis minimum med henblik på Avstand, en 92 til 100 cm ut fra bagveg til frem kant, og her er de plasseret 162 cm ut fra side veg.(senter enheter)
Dette er også en 3ohm høytaler, og som alle Kællinger, er den Krevende med henblik til partner,.
Gi den en Accuphase E-470, E-480, Gryphon Diablo, eller John Curl løsning ala Parasound JC5, vis du ønsker at udnytte Max pointialet.
Og hva for du så!
Du for en høytaler der kan spille allting!, Klassisk (incl fuldsymfonisk), Kor, Jazz, Program Rock, Black Metal, m detaljerne intakte fra Martin logan, Trykket fra Klipsch, Slammet fra B&W 801, tegnet et op i et av de bedste D3 perspectiv, jeg har hørt.
Og du trenger ikke SUB!
OG Prisen er 35000- Nkr, Det Er UNDER PØLSE PRIS!, for en High end Høytaler som dette vitterlig er.
Kef har virkelig skabt noget special her, og fortjener at selge i Bøtter og Spand av denne model.
LYT PÅ R7 OG R3, vis du skal ha nye Høytalere.
Vis vedlegget 533127
Mvh
Har hatt de en liten stund nå og veldig fornøyd med de som PC høyttalere.Er det noen her som benytter LSX som Pc-høyttalere?