S
svk
Gjest
burde vært 256gb innebygget. wifi og cloudstøtte
La like godt inn en bestilling jeg også z6, ZTF og 24-70, samme tankegang. Regner ikke med at kameraet dukker opp med det første, men disse kan nok også bli vanskelige å få fatt i den første tiden om man venter lenge med bestilling.La like greit inn en forhåndsbestilling på en z6 med adapter, så får vi se på testene som kommer de neste ukene om dette er noe for meg.
Det er vel kanskje det de fleste tenker på, men den store avstanden fra fatning til fokusplan kombinert med en relativt smal åpning legger jo også føringer på optikken, særlig på vidvinkeloptikk, som må gjøres med retrofokusdesign. Det er prisen man må betale for 60 år med bakoverkompatibilet (som har mange unntak).^Hvilke begrensninger mener du at F-fatningen har? Maks blender?
Mao ikke "Z"-kompatibelt uten overgang. Katastrofe!Tamron har annonsert "G2" versjon av sitt allerede glimrende 15-30 f/2.8 VC. Kommer i Canon EF-fatning og Nikon F-fatning.
Vis vedlegget 507233
Da er "holy trinity" av f/2.8 G2 objektiver komplett.
Har du god optikk, ville jeg vel beholdt denne (og brukt adapteret) til et mer komplettZ6 er attraktiv, men spørsmålet om optikk henger åpent for meg.
Jeg håper å få en innbytte-avtale på D750 og noen kilo optikk.
Da spørs det om jeg skal la alt gå eller gå for adapter.
Her må det tenkes og regnes litt før jeg går i forhandlinger med forhandleren, den faste.
Det pleier å løse seg, hos Stavanger Foto.
Denne her?Da var kjøp nå knappen trykket på hos Dustin, og et Nikon 24-70 F2.8 Z sendes forhåpentligvis i posten til meg i dag
Skal brukes sammen med ett Z6, så dette blir spennende.
Den der jaDenne her?Da var kjøp nå knappen trykket på hos Dustin, og et Nikon 24-70 F2.8 Z sendes forhåpentligvis i posten til meg i dag
Skal brukes sammen med ett Z6, så dette blir spennende.
https://www.dustinhome.no/product/5...aV9n_bWFa1_6tAFtPMQUbRZpAsPjeCTAaAiP8EALw_wcB