Hatt avtaking for meg er absolutt på sin plass
......... ehhhhh
NEI IKKE I DET HELE TATT.
EN del av utstyret er ikke mitt, men er her til test/utprøving.
Jeg synes det er gøy og prøve ut ting og noen importører og produsenter synes det er ålreit og høre hva jeg synes om de forskjellige produktene. Det kan jo være greit og vite hva som er gode comboer og/eller ikke for de som skal selge til sluttbruker også...... og kan jeg hjelpe til med det så gjør jeg det gjerne.
F.eks har jeg funnet en pickup som alle som har en Linn Lp12 burde høre før de kjøper noe annet til sin spiller, for etter min mening spiller det utenpå alt hva Linn selv har funnet på av ku-picker.
Ekstremt gode comboer mellom riaa og pickuper har jeg funnet også....... og dette er jo ting man bare kan finne ut av hvis man har huset fullt av stæsj og kan teste ut alt mot hverandre der og da.
Tror det er derfor Audiophile Arve kaller det store racket mitt for "test-benken"
Det viktigste for meg er dog at man har det gøy og at man koser seg med det man holder på med, det jeg liker minst er og skrive om det hele....... skulle gjerne hatt en bluetooth overføring fra hodet mitt til en hard disc slik at jeg kunne slippet alle disse timene foran tastaturet. Jeg leser noen ganger hva jeg selv har skrevet en stund etter at jeg har sett meg ferdig med det hele...... og da ser jeg feil over det hele og at jeg burde uttrykt meg bedre og annerledes. Når det kommer til et stykke kan jeg nok være min egen største kritikker, det er ikke alltid jeg er like imponert. Men alternativet er ikke noen skriblerier, så jeg satser på at det er bedre med litt enn ingenting.