Forleden fikk jeg en LM Audio 211 Ia intgrert rør forsterker til test, nå har den stått og spillt i 24 timer, så nå er det duket for litt godlyd i kveld ........ skal se om jeg ikke klarer og hoste opp et bilde eller to i løpet av kvelden.
FIn forsterker. SKulle vært morsom å ha hørt.
+1 Utrolig fin forsterker
FIn forsterker. SKulle vært morsom å ha hørt.
Jeg vet at den har Kl. A drift ved de første wattene, men hvor den går over i Kl. A/B er ikke godt å si. Uansett, har den fått gode skussmål hos mange, noe som tyder på god lydkvalitet.150 watt i 8 ogm og 260 watt i 4 ohm er den oppgitt til, men det eksemplaret jeg har gir litt mer enn det, ved 230 volt er den oppe på 172 watt i 8 ohm og hjemme hos meg har jeg som regel opp i mot 238 volt ut av veggen så hos meg vil den ligge på tett oppunder 200 watt vil jeg tro.
På bildet under er'n satt i arbe, trenger nok noen timer eller dager på og føle seg skikkelig hjemme her i huset
Vis vedlegget 320248
Hei og takk for en fin tråd!Ikke så mye tid til overs til denne tråden for tiden.
Utvendig husvasking og luking i jorbærbedd, raking og fiksing i hagen samt blomster planting på gravstedet tar tid og når jeg først er i kjelleren går tiden for det meste til med og få lyttet ferdig på noen pickuper og få skribblet ned hva jeg mener om de samt koordinere tester med de andre på audiophile.no...... timene og dagene flyr avgårde.
MEN !! her forleden ble "tassen" her under lagt på HFS til salgs og da var jeg ikke sein i avtrekket, for dette er en liten perle, en hodetelefon forsterker med innebygd preamp slik at den kan drive en effekt forsterker og den har både XLR inngang + 2 vanlige rca innganger og en minijack inngang.
Den kan dessuten tilpasses de aller fleste hodetelefoner med sin lille klasse A forsterker, man kan justere dempnings faktoren trinnløst, dette er en riktig så god liten box... ble ganske så happy når jeg kom over den
Vis vedlegget 316559