steinost
Æresmedlem
Kan få selv en sveivegrammafon til å låte som en million
Fortell mer vidarje. Er dette noe jeg burde hatt?
Det har du pokker"n rett i120.000,- er ikke rare bilen Tipper naboen din har hatt biler hvor dekkene har kostet omtrent det samme Ikke annet å fortelle at du ikke fremstår for meg som en som bruker avsindige mengder frognertiere på kabler, derfor lite sannsynlig at pakken inneholdt kabler
;D;D Du får sagt det!6 Y som f2
Ai ai ai.Da var det på tide å prøve den nye hylla.
Flyttet over eksisterende platespiller og riia. Får frigjort litt plass på stereoracket, gjør ikke noe det heller
Vis vedlegget 478317
Vis vedlegget 478318
Neida, det stemmer det. Dette er min eksisterende spiller. En DP 57.Ai ai ai.
Dette er det"gamle" plintet ditt eller?
Ikke det nye Mdf-finér-alu plintet?
Eller har jeg gått glipp av noe? (anatgeligvis...)
Åh jauda ;D. Men den spilleren veier ikke halvparten av den jeg lager. Men, tror ikke det blir noe problem.Å skruene holder
Nei det blir ikke noe problem. Hylla ble vannvittig strøken. Litt sånn sikle sikle vil ha følelse her nåÅh jauda ;D. Men den spilleren veier ikke halvparten av den jeg lager. Men, tror ikke det blir noe problem.Å skruene holder
Denne jæver'n var så køddete å lage, så den blir nok den eneste av sitt slag. Glad jeg er ferdig med den.Nei det blir ikke noe problem. Hylla ble vannvittig strøken. Litt sånn sikle sikle vil ha følelse her nåÅh jauda ;D. Men den spilleren veier ikke halvparten av den jeg lager. Men, tror ikke det blir noe problem.Å skruene holder
Ser den Og det at det kun finnes en av den er jo litt stas i seg selvDenne jæver'n var så køddete å lage, så den blir nok den eneste av sitt slag. Glad jeg er ferdig med den.Nei det blir ikke noe problem. Hylla ble vannvittig strøken. Litt sånn sikle sikle vil ha følelse her nåÅh jauda ;D. Men den spilleren veier ikke halvparten av den jeg lager. Men, tror ikke det blir noe problem.Å skruene holder
Takk for skryt forresten
Har vært inne på tanken. Får måle litt nøyere på akkurat det. Hvis jeg gjør det, og det skulle vise seg at det ikke går, har jeg jo egentlig kassert denne spilleren. Ikke lett å få solgt det drivverket daDet burde være mulig å frese et hakk i aluminiumkanten så armen kan komme litt nærmere? Hva med å lage et nytt mellomstykke til armrøret?
Den står akkurat der den må stå på bildet. Sleiderøret stikker såpass ut på siden at den bunner ca 5mm utenfor LP plata.Hva hvis du flytter hele armbasen mot venstre? Klarer du å få den langt nok frem da, uten at sleiden med armen på ikke når kanten av plata?
Du får lage en lengre arm da ....Her ser dere problemet mitt. Hele armen skulle vært ca 20mm nærmere selve tallerken for å komme i senter.
Tror ikke det er mulig å få en lengre arm heller.
Vis vedlegget 478417
Har vært inne på tanken. Så det blir nok det som blir løsningen her. Røret er 7mm utvendig, og det er klemt fast med unbrako inne ved sleiderøret, så det burde egentlig være en lett sak og ordne, hvis jeg klarer å finne et sånt rørEr det ikke mulig å bytte til lengre armrør? Finnes kevlar/carbonrør i ymse dimensjoner å få tak i, husker bare ikke hvor. Er noen år siden jeg så på dette. Lengre armrør, og event få dreid ny kontravekt ved behov.
Mvh
Jarl
Det hadde vært konge! 7mm er vel vanskelig å få tak i kanskje, men tror både 6 og 8mm går.Jeg bruker et karbonrør fra en kassert fluestang. Jeg kan også høre med verkstedet her på jobben om de har noe i "rotekassa" du kan bruke.
Jeg har noen gamle stenger liggende jeg også. Skal gå i gjennom dem når jeg kommer hjem. Skal ikke se bort i fra at jeg ofrer enDe hadde dessverre ikke noe, men du kan jo stikke innom en sportbutikk som har mye fluefiskerutstyr og høre om de har en brukket karbonstang du kan få.
Takk for rosende ordStraffen for å lefle med slikt Mikke Mus utstyr
Fant en gammel fiskestang som jeg ikke har brukt på mange år, så prøver med den først
Jeg liker det som det er jeg Jan . Og siden det er jeg som stort sett sitter her aleine og koser meg , så beholder jeg det sånn som det er.Men tilbake til "furterommet" ditt Lars:
Med dine håndverksmessige skills, og såpass tilgang på gromt verktøy som du har, ville jeg vurdert å lage et lavere og bredere rack der fremme. Etter min mening stikker det litt for mye inn i bildet, samtidig som lys fra lerretet reflekteres i det meste som befinner seg på toppen av racket. Bare en tanke....