Fremdriften unge mann, hvordan går det?
Joda, det ruslær og går
I går kveld var jeg hjemme hos deg en tur og hilste på Cobberdog'en! (jeg sa kanskje hei til deg også Steinar?
)
Tok samtidig med meg noe hjemmemekka stæsj som viste seg å være et verktøy ut av en annen verden. Patent gutten min, har du hørt om det? Kunne blitt rik på denne du
Alle har vel hørt om den klassiske millimeter tilpasningen? Jævlig dumt når det kommer til 10kg basselement! Jeg gikk i den fella jeg. Det hadde sikkert blitt jævlig pent, men elementene hadde blitt i den kassa forever. Snudde et element opp/ned og det sa bare 'svupp', så satt det der. Godt jeg prøvde det den veien, for det var tøfft å få det ut av hullet igjen
Så da var det bare å bæra skiten ut i garasjen og bruke det eminente verktøyet ditt. (ikke la dere lure av utseende. han har hatt det liggende i garasjen)
Det tok meg tilsammen mindre enn 10 minutter, så var alt helt perfekt.
Jeg hadde ikke en gang hørt om Rampa når jeg freste disse bafflene, så jeg får en del etterarbeid med å bore opp alle disse hullene igjen. Men, det skulle ikke forundre meg om jeg greier det
I dag blir det en tur ned til Gunnar Eikelid, for å kjøpe Rampa muttere og sorte skruer. Og så har jeg blitt lovt at Anaview'ene mine skal bli ferdig til helga, så nå begynner det å bli lys i enden av tunnelen