Og hvis Musicman er innom vil han se at jeg har montert gummiføttene fra Biltema under høytalerne. De skal nok få bli værende
Den Garrarden er virkelig eye candy!
mvh
Definitivt er løft visuelt fra testplinthet som ble stående i 10 år...
Spiller så bra nå at jeg er ganske sikker på at Lenco`en ikke får bli værende her. De to spillerne er ganske like prestasjonsmessig. Litt ulik spillestil, Garrard med mer tydelige mellomhjulskvaliteter, og Lenco som nok kan ligne litt mer på en remdrevet spiller. Tror den kommer av doble tallerkener/mer vekt, men ikke sikker. Lenco har jo også et monsterlager, lignum vitae (med kokobolo tre). Har vel også en eller annen effekt.
Uansett, jeg har ikke plass i racket.
Da blir neste avgjørelsen om jeg skal montere 4-point på Garrard, eller gå for en Groovemaster med en god SPU.
4-point er vel mer fleksibel men vil kanskje se litt brutus-aktig ut på det fine plinthet..??
Groovemaster vil nok ta seg bedre ut på plinthet, men da begrenser man kanskje pick-up valget noe? Eller kanskje ikke..? Usikker.
Uansett, PU7 og EMT spiller finfint gjennom Chinook, så det er jo ikke akkurat eksistensielle problemstillinger dette her.