Vidar P
Æresmedlem
Den der fikk jeg lyst på. Fint om du kunne legge ut en link, et bilde, eller iallefall et plateselskap slik at vi snakker om samme versjon av innspillingen!otare skrev:Akkurat nå hører jeg på Griegs fiolinsonate nr. 3 med Fritz Kreisler og Sergei Rachmaninov. Faktastisk innspilling og utrolig bra lyd.
Det var nok tildels ment i en viss spøkefull tone nb, selv om jeg er erkjent elsker av Furtwängler.nb skrev:Hehe, det minner meg på en av skribentene i det avdøde(?) bladet Classic CD jeg kjøpe i gamle dager, var en av anmelderene der som mente absolutt alt Hr. Furtwängler tok i pr. def var genialt. Et leserinnlegg sa en gang spøkefullt at hadde Futrwängler dirigert toghvin, hadde anmelderen fortsatt forgudet detVidar P skrev:Nb; Furtwängler er selvsagt best i alt. Det inkluderer Tristan også, selv om både Karajan og C Kleiber m.fl. har gjort aktverdig innsats. Man kan aldri gjøre en ting bedre enn Furtwängler; man kan gjøre det annerledes. Det blir oftest ikke like bra. Du får nok en fin helg
Mvh Vidar P
Men en fin helg blir det nok, ja.
Mvh Vidar P