Ser at det er et altfor lite bilde i mitt innlegg, og dermed uleselig tekst; han spiller konsertene til Beethoven og Brahms på denne plata. Men Mozart var kanskje apropos Suk?Jøgga skrev:Riktig spillemann var han også, Heifetz, men Mozart har jeg ikke hørt ham spille.
Ja, jeg var litt rask og antok at dette var Mozart-konsertene med Heifetz, synes å huske at noen har skrytt av hans versjon av disse. De to jeg nevnte finnes billig på amazon, ser jeg nå, og har et annet coverbilde ja.patro skrev:Ser at det er et altfor lite bilde i mitt innlegg, og dermed uleselig tekst; han spiller konsertene til Beethoven og Brahms på denne plata. Men Mozart var kanskje apropos Suk?Jøgga skrev:Riktig spillemann var han også, Heifetz, men Mozart har jeg ikke hørt ham spille.
Hva er omvendt; å drive med med musikk for å oppleve hifi? Noen som gjør det?Valentino skrev:Det slår meg: Jeg driver med hifi for å oppleve musikk, ikke omvendt. Det er ikke alle på HFS som har den tilnærmingen.
Er det Amazon som har levert? Hvordan vil du sammenligne lydkvaliteten på denne med settet du lyttet til først? (Mener å huske at det var den opprinnelige utgivelsen, før de-hissing).Valentino skrev:Woglinde, Wellgunde og Flosshilde tøyser med Arberich. Enn så lenge.
Selvsagt må man gjennom det, men som du sier; nå er det Wagner-OD på gang for Val. Fra Weialaleia til Venusberg på et døgn; det kan man få varige skader av!vredensgnag skrev:Nå overdoser du! Orgien på Venusberget har voldt mange operadirektører bry. Hvor langt skal regissøren få gå? Isadora Duncan tok ansvar for iscenesettelsen av orgien i Bayreuth i 1904. Etter hva man kan lese fra samtidige rapporter ble det øvd flittig i hennes villa.
@B - man må gjennom Wagner. Mahler mente Tristan&Isolde og Parsifal begge var fullendte verk.
Godt forslag! Tatt til følge umiddelbart.Valentino skrev:Jeg skal snart gå i D887-elven for purifikasjon ved Veronika og Gutta. Lenge siden kirurgene ryddet i hodet nå.
Din skurk, hvor har du fått tak i den? How cool is that! Ikke si at den dessverre er utilgjengelig for oss andre og samtidig det beste du har hørt i op. 76 nr. 2.Valentino skrev:Før i dag: Hagenkvartetten i Haydn op. 76/2 "Kvintene". Liveopptak fra mai 2008. ******