Beethoven sonater, nærmere bestemt nr.23 Appassionata. Denne gang med Claudio Arrau på en gammel LP-sak på Regal/Emi. Første satsen noe raskere og mer intens enn hva jeg er vant til, men en flott annen sats, virkelig. Mannen kan spille.
Lyngen skrev:
Valentino skrev:Har du raidet gamle vinylsamlinger, MaHa?
Du hører innspillinger som er under min radar, og det er spennende. Like før vi må få deg til å ta bilder slik som emotikon og berxter driver med her.
Wagnervirus. Livsfarlig.Valentino skrev:...bassrumling...
Oj. Jeg tror jeg er hekta.
Den der har jeg tro på, kunne passe inn ii hyllene her.Wright skrev:Nå spilles operafilm (ikke filmet opera!), Franco Zeffirellis La Traviata. Dette kan man like.
Teresa Stratas synger Violetta, og hun kan synge.Jøgga skrev:Den der har jeg tro på, kunne passe inn ii hyllene her.
Domingo er fin, men hvem synger Traviata?
Takk ;DWright skrev:Teresa Stratas synger Violetta, og hun kan synge.Jøgga skrev:Den der har jeg tro på, kunne passe inn ii hyllene her.
Domingo er fin, men hvem synger Traviata?
(Dette er ikke sånt jeg ser på fryktelig ofte, så om du vil låne den en stund er det bare å sende en adresse på PM; jeg skal reise bort en stund uansett, da får jeg i alle fall ikke bruk for den. Eller så skal den være ganske kurant å spore opp i butikker også.)