Personlig ville jeg valgt den siste, men da fordi du da får med den utrolig flotte konserten av Tchaikovsky med Abbado som dirigent.Denne ligger som favoritt på jobb PC og jeg fanges av denne fantastiske musikken.
Maxim Vengerov Sibelius Violin Concerto - YouTube
Kjenner noen til hvilken Cd versjon med Barenboim/ Vengerov som er verdt å kjøpe?
Sibelius: Violin Concerto in D minor / Nielsen: Violin Concerto op.33: Maxim Vengerov; Daniel Barenboim: Amazon.co.uk: Music
Sibelius/Nielsen - Violin Concertos: Sibelius/Nielsen: Amazon.co.uk: Music
Tchaikovsky & Sibelius : Violin Concertos - Elatus: Daniel Barenboim & Chicago Symphony Orchestra Maxim Vengerov: Amazon.co.uk: Music
Personlig ville jeg valgt den siste, men da fordi du da får med den utrolig flotte konserten av Tchaikovsky med Abbado som dirigent.Denne ligger som favoritt på jobb PC og jeg fanges av denne fantastiske musikken.
Maxim Vengerov Sibelius Violin Concerto - YouTube
Kjenner noen til hvilken Cd versjon med Barenboim/ Vengerov som er verdt å kjøpe?
Sibelius: Violin Concerto in D minor / Nielsen: Violin Concerto op.33: Maxim Vengerov; Daniel Barenboim: Amazon.co.uk: Music
Sibelius/Nielsen - Violin Concertos: Sibelius/Nielsen: Amazon.co.uk: Music
Tchaikovsky & Sibelius : Violin Concertos - Elatus: Daniel Barenboim & Chicago Symphony Orchestra Maxim Vengerov: Amazon.co.uk: Music
Og samtidig kan du godt bestille denne:
Bruch/Mendelssohn - Violin Concertos: Amazon.co.uk: Music
og hvilken film er det?Etter å ha sett årets beste film firefem ganger på kinomatografen har jeg utviklet et nærmest narkotisk avhengighetsforhold til Brittens The Young Person's Guide To The Orchestra.
Jeg hadde "dilla" på å handle bokser for litt siden så jeg står og vurderer om jeg skal begynne på den eller Mercury Living Presence boksen.Den boksen er gull og diamanter fra første til siste plate. Jeg vil påstå at den er et "must" i et hvert kondisjonert hjem.
Denne boksen er et regelrett ran!Inspirert av dere har også jeg satt på noe Tchaikovsky. Denne kritikerroste boksen:
Her finner man, i tillegg til de 3 ballettene, også orkestersuite nr. 3 og 4, samt symfoni nr. 6. Spiller orkestersuitene nå. Jeg har en annen innspilling (på Supraphon - Praha S.O. og Belohlavek), men dette er noe helt annet. Etter å ha hørt Supraphoninnspillingen syntes jeg suitene var kjedelige, men Ansermet får dette til å sprudle skikkelig.
6 CDer med referanseinnspillinger av Tchaikovskys balletter + litt til, til 13£-mva på amazon.co.uk burde alle unne seg.
Tchaikovsky - Complete Ballets (6 CD): Amazon.co.uk: Music
Sannelig på tide!Er alle andre bortreist? Eller har de sluttet å lese HFS etter at HFS3 ble lansert? Uansett - jeg har kommet i gang med denne:
Akkurat nå er det CD3 - Ashkenazy spiller Rachmaninovs tredje klaverkonsert med London S. O. og Fistoulari. Jeg har alltid likt den tredje klaverkonserten bedre enn den andre.
De virkelig kondisjonerte har selvsagt kjøpt de fleste av disse platene til full pris for lenge siden.Den boksen er gull og diamanter fra første til siste plate. Jeg vil påstå at den er et "must" i et hvert kondisjonert hjem.
Og hva hadde den stumme på hjertet? Synger hun bra?Starter dagen med litt lett opera:
Sommeren var veldig dårlig, men den var heldigvis kort.Da kan det være det samme med hele sommerværet.
Hos oss er sommeren den fineste dagen i året.Sommeren var veldig dårlig, men den var heldigvis kort.Da kan det være det samme med hele sommerværet.