Det er bare å hanke inn innspillinger med dette orkesteret. De har perfeksjonert mikrofonplasseringene,Fin innspilling med mye godt lese i coveret på denne skiva:
Shostakovich; Pianokonsert no.1 op35 & no.2 op.102
Eugene List - Moscow Radio&TV Symph. Orch. - Maxim Shostakovich
Vis vedlegget 218450
Shosta selv anbefalte sin sønn for List, til å dirigere disse innspillingene.
Fyttikatta for en trompetist som satt i dette orkesteret her. Noe av det beste jeg har hørt av slikt spill.
Sikkert... - får ikke opp bildeDette er vel ikke helt "comme-il-faux" her inne, men det er nå underholdende. Flott kontormusikk:
Grappelli liker vi serr`uSikkert... - får ikke opp bildeDette er vel ikke helt "comme-il-faux" her inne, men det er nå underholdende. Flott kontormusikk:
Vel, noen kaller det nerding. I ditt tilfelle, er nok dette en langt fremskredet og uhelbredelig musikalsk fetish.Ok.
Paganini 24 Caprices på bratsj....
Nerde-genet som får skylda igjen.
Kult!!Gunzi og Vardi får en liker for entusiastisk underholdende forsøk.
Minner meg litt om noen jeg kjenner... som jevnlig herper Bach cellosuiter på grovmessing. -men, kremt, å gi det ut på plate...
Nølte litt med å svare på den, da høflige svar lett kan utløse entusiastiske nye postinger.Ottone - du vet jeg har Capriciene på saxofon også? Kopiere?
"kremt"Nølte litt med å svare på den, da høflige svar lett kan utløse entusiastiske nye postinger.Ottone - du vet jeg har Capriciene på saxofon også? Kopiere?
Men nå som alle har lagt seg skulle det være trygt.
Og svaret er et forsiktig nei takk
Jøss, nå ble jeg litt nysgjerrig. Meyer er vel en av gromgutta med bassen sin?Kult, da er vi flere som er våkne. Ja, hvorfor ikke Bach.... på kontrabass:
Vis vedlegget 218827
Vet jeg har nevnt'n før.
B
Hvis det var den siste olje, er det kanskje litt tidlig? Han kan jo komme seg?Ego te absolvo a peccatis tuis in nomine Bachis, Beethovenis et Brahmsis. Carpe diem, frater.
Selv har jeg hørt på Má Vlast; Kubelik og Bostonerne i en overraskende velbevart Resonancepressing kjøpt på Fretex...
B
Takker for omtanke BEgo te absolvo a peccatis tuis in nomine Bachis, Beethovenis et Brahmsis. Carpe diem, frater.
Selv har jeg hørt på Má Vlast; Kubelik og Bostonerne i en overraskende velbevart Resonancepressing kjøpt på Fretex...
B
Ikke mye tvil om at du har baller, med de strømtrekkerne du har i husHøstferie eller ikke - lett kastratsang mens kaffen brygges, og jeg kjenner jeg er glad jeg har baller.
Vis vedlegget 219265
Svært vakker, men savnet kanskje litt mer drama. Flott produksjon, fantastisk dokumentasjon.Ikke mye tvil om at du har baller, med de strømtrekkerne du har i husHøstferie eller ikke - lett kastratsang mens kaffen brygges, og jeg kjenner jeg er glad jeg har baller.
Vis vedlegget 219265
Høstferie denne uka??
Grei skive ja?
Anbefaling fulgt og Rocketor er nå Tor S...... kanskje skifte nick også