Nei, heller privilegert.Fin gave fra venner i Baltimore.
Ed: bør man føle seg gammel når alle platene ikke får plass i ett rom ?
Hvor fås denne kjøpt? Er fan av Lislevand, har Vivaldi skiva fra Naive..
Denne blev köpt i Eldorado's musikavdelning i gamla Eldorado kino i Torggata, Oslo.Hvor fås denne kjøpt? Er fan av Lislevand, har Vivaldi skiva fra Naive..
Jajamen. Setter likegodt på det samme.Sitter og koser oss med Spotify på Mac, den nye Naim-appen på Android og SuperUniti
Kona og jeg, Telemann og Rachel Podger.
Vis vedlegget 289046
Absolutt musikk, disse fantasiene for solo fioliin.
Nei, men du skal føle at det er p tide å ringe Sluket som villig kommer og henter "The Ottone Surplus rejects Collection"Har rydda og sortert noen tusen CDer idag. Sånn går det når man reiser vekk en helg, og sjefen ommøblerer. Jeg klager ikke, tvert imot. Alt samlet på en etasje, og jøss så mye fint jeg finner. Får spille noe kjent og kjært mens jeg får pusten igjen.
Thibaudet og Marin Alsop spiller Gershwin på konsert i Baltimore, i jazzband-versjon. Funker så det suser.
Vis vedlegget 288372
Fin gave fra venner i Baltimore.
Spennende. Jeg laster den nå ned fra Presto Classical. Undres hva som gjorde innspillingen så utskjelt?Karajan sin utskjelte Mozart Requiem fra 1961.
Herlig med innspillinger som andre avskyr, og jeg elsker.
Vis vedlegget 290345
Nå en uforlignelig Tuba Mirum.
Vis vedlegget 290347
Himmelske basuner, tror det må være to eller flere, og Walter Berry. Tempo fra en annen tid. Det er der jeg hører til.
Den ble sannsynligvis ikke utskjelt da den kom ut tidlig på 60-tallet.Spennende. Jeg laster den nå ned fra Presto Classical. Undres hva som gjorde innspillingen så utskjelt?Karajan sin utskjelte Mozart Requiem fra 1961.
Herlig med innspillinger som andre avskyr, og jeg elsker.
............
Forøvrig synes jeg ansiktet på coveret har noe til felles med Karajan. Kjevepartiet kanskje?
Kanskje ut fra prinsippet "yte etter evne og få etter behov" ? Der må jeg melde at jeg er ung nok til at behovet fremdeles er vel så sterkt som evnene.Nei, men du skal føle at det er p tide å ringe Sluket som villig kommer og henter "The Ottone Surplus rejects Collection"Har rydda og sortert noen tusen CDer idag. Sånn går det når man reiser vekk en helg, og sjefen ommøblerer. Jeg klager ikke, tvert imot. Alt samlet på en etasje, og jøss så mye fint jeg finner. Får spille noe kjent og kjært mens jeg får pusten igjen.
Thibaudet og Marin Alsop spiller Gershwin på konsert i Baltimore, i jazzband-versjon. Funker så det suser.
Vis vedlegget 288372
Fin gave fra venner i Baltimore.