Epos og SME-plint så jeg nesten trodde det var et bilde fra min egen lytte-posisjon.Jo takk, en Garrard har lenge stått på ønskelisten og jeg var veldig glad da jeg fikk kjøpt denne, jeg tror Bach setter pris på å bli avspilt på den også.
Hehe, nei. Men du har jo omtrent alt som finnes innen klassisk.Hva, har du ikke denne?
Vis vedlegget 694085
Se her... grunnleggende bøker (eller tilsvarende) for å få bedre oversikt og kunnskap, hvor bør jeg starte? ...
Husker at jeg som smått var hektet på denne innspillingen noen dager, for noen år siden.Jeg tar en liten pause fra opera fra perioden 1870-1920 og spiller litt renessansemusikk fra Cambridge/Canterbury:
Vis vedlegget 694189
Den første CDen (av 5) inneholder musikk av Hugh Aston, Robert Jones og John Mason. Ikke akkurat "household names". Fantastisk musikk og fremførelsene av Blue Heron er i referanseklassen. Rett og slett magisk.
Ellers inneholder settet musikk av Nicholas Ludford, Richard Pygott, Robert Hunt og Hugh Sturmy.
Fornøyd med Presto. Godt innpakket (i motsetning til Amazon..) og god service. To ganger kom ikke varene mine fram i fjor. Fikk tilsendt nytt prompte. - Og så setter de netto verdi på pakken. De "glemmer" portoen.Jeg har da ikke sagt at jeg er ferdig
Forøvrig har nå Presto lagt på mva og sender til Norge uten at det tilkommer mva og fortollingsgebyr i Norge. Jeg bestilte også en pakke fra Europadisc etter nyttår. Den var under 350 kr (uten mva), og den kom rett i postkassen etter 5 dager uten norsk mva. Så kanskje posten har gjort en feil? Får kanskje prøve en til og se hva som skjer. Det ekstra fortollingsgebyret har jeg vel råd til hvis den må fortolles ved ankomst.
Trur eg må prøva å få høyrt BWV 181 i dag. Mest på grunn av tittelen, "Leichtgesinnte Flattergeister".Dagens får nok vente til neste år.