Eg trur det var Henrik Groth som skreiv at "jeg er meget beskjeden, men så har jeg da også meget at være beskjeden for".Rebuskoppen er litt bedre:
Vis vedlegget 924169
Men å ha teksten "et klassisk geni" på synes jeg blir litt i overkant.
Takk for tipset, @erato. Denne har eg høyrt mykje på siste vekene, og akkurat no. Ekstra artig at at han stod midt i reformasjonen.Kanskje ingen overraskelse med Nevel og Huelgas, men dette er en fantastisk plate av en komponist jeg knapt hadde hørt om (visstnok fordi han ble overskygget av sin etterfølger i Munchen, Lassus):
Takk! Denne har eg, men det hadde eg heilt gløymt (eg vert aldri einig med meg sjølv om samtidsmusikk skal stå med fortidsmusikk, og kvar grensa isf. går). Skal spela ein gong eg får huset for meg sjølv.
Forstår at det kan være vanskelig hvor man skal plassere Ligeti, men er personlig ikke så veldig opptatt av å «putte« musikk i båser. Hos meg er all musikk plassert i alfabetisk orden uansett om det der er Ligeti, Stones, Miles Davis, Bartok, Neil Young , Zappa osv. Men så at Ligeti var plassert i klassisk båsen tidligere. Tenkte at det var «riktig» plassering.Takk! Denne har eg, men det hadde eg heilt gløymt (eg vert aldri einig med meg sjølv om samtidsmusikk skal stå med fortidsmusikk, og kvar grensa isf. går). Skal spela ein gong eg får huset for meg sjølv.
Alle musikkdiskusjonar vert til slutt diskusjonar om sortering av LP-samlinga.Forstår at det kan være vanskelig hvor man skal plassere Ligeti, men er personlig ikke så veldig opptatt av å «putte« musikk i båser.
Bethoven var født i bonn, og arbeidet seg oppover!Det er sant. Beethoven drakk aldri mer enn én flaske vin til lunch mener jeg å ha lest.