RV 158. Der har jeg et hull!Spiller ikke mye klassisk, men det er endel nydelige verker som dukker opp de merkeligste steder, som Jeg biter meg merke i. Nå sist på Professor T, når professoren nekter å gå ut av taxien før han har hørt ferdig et stykke.Fant den på Spotify, men kunne tenkt meg den på vinyl. Er det noen med god oversikt som kunne peke meg i retning av en plate med denne, og gjerne en butikk med varen
Vis vedlegget 1017334
Det verket er en del av det som vanligvis utgis som L'estro Armonico idag, en samling konserter for forskjellige instrumenter.Spiller ikke mye klassisk, men det er endel nydelige verker som dukker opp de merkeligste steder, som Jeg biter meg merke i. Nå sist på Professor T, når professoren nekter å gå ut av taxien før han har hørt ferdig et stykke.Fant den på Spotify, men kunne tenkt meg den på vinyl. Er det noen med god oversikt som kunne peke meg i retning av en plate med denne, og gjerne en butikk med varen
Vis vedlegget 1017334
Aner ikke, men disse funker vel braKort innpå: er Discogs egnet til å katalogisere en klassisk vinylsamling?
Og det er Kaprálovás klaverkonsert som er den beste her. Kovařovic var en helt grei senromantisk sak (fint å ha hørt, men ikke noe som krever gjenhør) og Bořkovec ga meg lite. Kaprálovás konsert er i utgangspunktet senromantisk, men med en del impresjonistiske innslag. Absolutt hørverdig.Kom nettopp hjem fra Praha. Måtte selvfølgelig kjøpe noe, så denne ble med hjem:
Vis vedlegget 1017897
Vi får se hvordan det lyder etter hvert.
Vel hjemme finner jeg ut at jeg allerede har Kaprálovás klaverkonsert i en annen innspilling, så helt glemt er hun jo ikke
Det spørs jo litt hva du mener. Har du først gjort jobben med å legge inn hele samlingen, så er jo alt bankers. Hvis det er for å finne fram i eget rot, så er det ingen ting Discogs kan hjelpe deg med .Kort innpå: er Discogs egnet til å katalogisere en klassisk vinylsamling?
Minus 3 grader på Kvitfjell, sur vind og åpent vindu. Du vinner ValentinoAndreas Schiff spiller Bachs veltempererte bok 2 på cd-spilleren jeg har til salgs og jeg leser Bourgeons Vindens Passasjerer bind 1 med morgenkaffen til.
Står på Wightigpedia med mange referansar, så då er det heilt sikkert sant:Visstnok. Fest dagen før han skulle fly til New York for å debutere der.
Anekdote - vet ikke om det er sant, men har lest det et sted.
Wunderlich sang at the 1966 Salzburg Festival, but two weeks later his career was cut short by an accident while he was on a hunting holiday. He fell from a stairway in a friend's country house in Oberderdingennear Maulbronn owing to loosely tied shoes, fracturing his skull, and died in the University Clinic of Heidelberg just days before his 36th birthday. This occurred a few weeks before his planned Metropolitan Opera debut in New York City as Don Ottavio in Mozart's Don Giovanni.