Hvordan er denne innspillingen med tanke både musisering og lyd?
Så godt som det kan blive mener jeg. BIS har en meget høj lydkvallitet. Jeg har snart hele Sibelius 1-7 fra BIS.Hvordan er denne innspillingen med tanke både musisering og lyd?
Her er det 2 andre meget gode innspillinger av Dvorak nr 9: Den i boksen med LSO/ Kertesz og den nye direktegraverte med Bamberger/HrusaFricsay's Dvorak9 er uten sammenligning den beste i katalogen. Har naturligvis ikke hørt alle, men nok til at jeg kan uttale meg såpass skråsikkert
Steen
Jepp. Slik er det.Hvorfor har mange Schumann og Griegs pianokonsert på samme skive? Er det en greie?
Det er visst en greie ja.Hvorfor har mange Schumann og Griegs pianokonsert på samme skive? Er det en greie?
Ser at jeg har 13 utgivelser med du Pre på vinyl, men bare en CD. Det er til gjengjeld en boks med ikke mindre enn 17 cd'er hvor Don Quixote også finnes. Må med skam melde at jeg ikke kan minnes å ha hørt denne, men det skal jeg få gjort til helgen, eller før hvis jeg finner en time.Lytter nå på opptaket ingen visste ble tatt opp (Abbey Road, april 1968). Det er tatt opp over flere dager som en øving til konsert med Kemperer. Innspilling er gjort med både Kemperer og Sir Adrian Boult som er listet på platen. Noen som kjenner til stykket?
Skiva lå ved siste Warner-boksen.Ser at jeg har 13 utgivelser med du Pre på vinyl, men bare en CD. Det er til gjengjeld en boks med ikke mindre enn 17 cd'er hvor Don Quixote også finnes. Må med skam melde at jeg ikke kan minnes å ha hørt denne, men det skal jeg få gjort til helgen, eller før hvis jeg finner en time.
Steen