Den var på Qobuz i 16/44.1, så nå skal den avlyttes. Begynner med symfonien.erato skrev:
Orkestermusikk av Svend Erik Tarp. Nok en danske som fortjener mer oppmerksomhet! En dramatisk og mektig symfoni nr 7.
Flott program. Tre interessante verker på en og samme konsert. Sjeldent de makter det i Grieghallen.ottone skrev:Rachmaninoffs symfoniske danser skal jeg høre på konsert med SSO om en time.
I et fint program med Ravels pianokonsert i G-dur og Løytnant Kije suiten av Prokofiev. Pluss et nytt verk av en kroatisk komponist.
Programmene som spelemannslaget her setter opp paser mitt nivå veldig bra, syns de ha blitt gode på det.
Jeg lader opp litt med Martinu symfonier
Ute Lemper er det vanskelig å ikke ha det trivelig med, når hun smekter løs på mikrofonen. Humor og sanglek så det holder.emotikon skrev:Trodde ikke dette var musikker jeg ville falle for, men joda - denne damen og orkester skapte en atmosfære jeg trodde på så det holdt her-
Berlin Cabaret Songs: Mischa Spoliansky, Friedrich Hollaender, Rudolf Nelson, Berthold Goldschmidt.
Ute Lemper - Matrix Ensemble
Her er alt på plass; kjærlighet, kynisme, ironi, anger, lengsel, sarkasme og humor.
Helt klart!Minutten skrev:Dette er kanskje av interesse for noen?
NRK 2 i kveld kl.21:20
Hovedscenen:
Jascha Heifetz - et portrett. Fiolinisten Jascha Heifetz er utvilsomt en av historiens mest berømte og legendariske musikere. I dette helt nye portrettet.
Takk for tipsene. Tror denne damen er ei jeg så absolutt kan leve medvredensgnag skrev:Ute Lemper er det vanskelig å ikke ha det trivelig med, når hun smekter løs på mikrofonen. Humor og sanglek så det holder.emotikon skrev:Trodde ikke dette var musikker jeg ville falle for, men joda - denne damen og orkester skapte en atmosfære jeg trodde på så det holdt her-
Berlin Cabaret Songs: Mischa Spoliansky, Friedrich Hollaender, Rudolf Nelson, Berthold Goldschmidt.
Ute Lemper - Matrix Ensemble
Her er alt på plass; kjærlighet, kynisme, ironi, anger, lengsel, sarkasme og humor.
Selv svak for hvordan hun styrer i Punishing Kiss, men det er en del å velge mellom. Michael Nyman Songbook og Weill er forslag.
Trodde grev Rasumovsky var en grei kar jeg?ottone skrev:"Rassumovsky"
Stusset litt på den, ja. Fint kallenavn, det der.erato skrev:Trodde grev Rasumovsky var en grei kar jeg?ottone skrev:"Rassumovsky"