Takk for det BjørnAllroad skrev:Gratulerer JanR med nye flotte horn....
Bjørn
Og ja, jeg er lykkelig ;D
/jan
Takk for det BjørnAllroad skrev:Gratulerer JanR med nye flotte horn....
Bjørn
Ikke helt sikker, selger sa de skulle være fra midten av 90 tallet.. Delefilter er Type AL-3. Russelen er 4 årJanR skrev:Herlige tasser Både bikja og "hundehuset".
Gamle er de ?
/jan
Føler at jeg er i mål helt klartAllroad skrev:Det er alltid deilig med nytt, uansett hva det måtte finne på å være. Jeg for min del er også rimelig nøyd for tiden. Skulle ønske jeg hadde kommet i "mål" tidligere, men den som leter den finner ;D
Skulle likt å lånt øra til oppsettet ditt en dag.....får se hva man får til....
Gleder meg til uka..da kommer selveste mr Fidelity på besøk. Håper at RoDa kan finne ut/veilede meg litt på vei slik at jeg kan fjerne problemene mine...men Lyngdorf....ja, det er jeg meget fornøyd med...
Bjørn
Bare ungutter begge ;DRaist skrev:Ikke helt sikker, selger sa de skulle være fra midten av 90 tallet.. Delefilter er Type AL-3. Russelen er 4 årJanR skrev:Herlige tasser Både bikja og "hundehuset".
Gamle er de ?
/jan
avanserte fuglekasserJanR skrev:Hundehus fabrikken ? ;D
/jan
Klipsch er Klipsch, små som storeSVS Inderøy skrev:Må vel melde seg inn da med klipsher i hjemmekinoen sel om de ikke er store og grome.
RF-62, RC-62, RS-52
GrattisSVS Inderøy skrev:Må vel melde seg inn da med klipsher i hjemmekinoen sel om de ikke er store og grome.
RF-62, RC-62, RS-52
JanR skrev:Få med deg han hit opp så skal vi se hva resultatet blir her.
/jan
Takk !Gago skrev:JanR skrev:Få med deg han hit opp så skal vi se hva resultatet blir her.
/jan
tipper 97db, max.
to høyttalere pluss romforsterkning?eddie1 skrev:Hei hadde besøk ifra en som jobber på hifiklubben,han målte db på mine la scala og jeg vet bare at han satt i sweetspot på ca 3,5m og målte 126db! dette får jeg høre ifra andre at bare er tull! da det på klipsch sin hjemmeside står MAXIMUM ACOUSTIC OUTPUT 121dB SPL noen som vet
Hvor mye kan evt rommet forsterke ?Wergeland skrev:to høyttalere pluss romforsterkning?eddie1 skrev:Hei hadde besøk ifra en som jobber på hifiklubben,han målte db på mine la scala og jeg vet bare at han satt i sweetspot på ca 3,5m og målte 126db! dette får jeg høre ifra andre at bare er tull! da det på klipsch sin hjemmeside står MAXIMUM ACOUSTIC OUTPUT 121dB SPL noen som vet
Vært noe å hengt opp på veggen i mitt fremtidlige lytterom. Vel ikke Heresy's men større tingBrasse skrev:I jobben som grafisk designer oppstår det plutselig pauser.. eventuelt tidlig fri på ein fredag. Så eg digital-malte ein Hersey.
Kanskje eg burde ta opp bestilling? :
Da bør du prøve storebrødrene ;DTst skrev:Blir man så ustø på hånda av å høre på Heresy, vurderer jeg å selge mine. ;D
Tst skrev:Blir man så ustø på hånda av å høre på Heresy, vurderer jeg å selge mine. ;D
Helt klart ;Drolfozzy skrev:Tst skrev:Blir man så ustø på hånda av å høre på Heresy, vurderer jeg å selge mine. ;D
Det er jo kunst. Skal være sånn da.
Dette må være årets julegave til ikkeKlipscheiere.
Mjo men det blir jo litt "juks"Brasse skrev:En annen mulighet er jo å bruke reklamefotos fra Klipsch - de viser som regel høgtalerene fra si beste side! 8)
Som sagt i posten over65finger skrev:Du må bruke egne khønns Jan
Ikke det at jeg skjønner at det er noe valg.ssm skrev:Da har jeg sittet å hørt litt på litt heritage igjen , denne gangen cornwall III , hos Thumper , spiller veldig fint der , jeg sliter med å bestemme meg på ht valget nå , men det står mellom AN og klipsch akkurat for øyeblikket.
Vel... Jeg har begge deler. Ikke noe vondt ord mot klipsch, men ikke mot AN heller Pose og sekk går visst ikke an.JanR skrev:Ikke det at jeg skjønner at det er noe valg.
Klipsch, ferdig.
/jan
shaunv skrev:Vel... Jeg har begge deler. Ikke noe vondt ord mot klipsch, men ikke mot AN heller Pose og sekk går visst ikke an.JanR skrev:Ikke det at jeg skjønner at det er noe valg.
Klipsch, ferdig.
/jan
Jo der jeg kommer fra er det så lett.ssm skrev:Så lett er det ikke Jan . Jeg har hatt audionote høyttalere , og denne gangen snakker vi ikke om noe rimlig versjon av arten med søkke og snøre-.-.--
Espen
CW III er ingen dårlig ht bare så det er sagt.Gemini13 skrev:Jeg var også hos Thumper å hørte på cornwall III, ikke noe vanskelig valg kjøpte sånne kort tid etterpå.
Har ikke hørt Audionote høyttalere.
Så du går tilbake til klipsch! er veldig fornøyd med de jeg kjøpte av deg,kjører nå på en cayin rørforsterker og har aldrig hvert så fornøydssm skrev:Så lett er det ikke Jan . Jeg har hatt audionote høyttalere , og denne gangen snakker vi ikke om noe rimlig versjon av arten med søkke og snøre-.-.--
men somsagt , jeg hadde en tlf med a.comp i går , venter på ett tilbud på nye høyttalere i heritageserien... ;D
Espen
Sånn som det skal væreeddie1 skrev:Så du går tilbake til klipsch! er veldig fornøyd med de jeg kjøpte av deg,kjører nå på en cayin rørforsterker og har aldrig hvert så fornøyd