Sånne HT som kun brukes i veldig små rom for menn som ikke trenger bass, trøkk og liv? ??? 8)JanR skrev:Helt ok samling
Pokker vet hva de har satt opp på toppen av k-horna 8) :
/jan
Sånne HT som kun brukes i veldig små rom for menn som ikke trenger bass, trøkk og liv? ??? 8)JanR skrev:Helt ok samling
/jan
JanR skrev:Helt ok samling
/jan
Ingen som har noe input her? Noen som har hørt subbene nevnt over?Zeke1983 skrev:Hei venner.
Ser det ligger en brukt rsw 15 tilsalgs her nå.. Og jeg har sjans til å få tak i en billig RT12d.
Hva tror dere om EN av disse i forhold til TO rw12d som jeg har nå?
Oppsettet jeg har ellers er Klipsch rf 82 og brukes til både hjemmekino og musikk. dog kjører jeg bassene veldig lavt til musikkbruk..
MVH Johan
grattulerer!!!! de så enorme ud.....JanR skrev:Og endelig var tiden kommet ;D
/jan
Vist fan er det rått ;D (iflg meg)eddie1 skrev:Grattis helt rått,håper jeg kan komme og høre en dag
Takker så mye, absoluttmteinum skrev:Dette er den gledens dag! Gratulerer så meget
mteinum skrev:Flytter du rack'et så får du plass til en Heresy som center ;D
Man skal da ikke bruke Forte II til denslags, skamme seg 8)Brasse skrev:Kan vel berre bruke ein av Fort'ene? Sånn at du får fylt i mellomrommet.
Ahhh tenk deg det aBrasse skrev:Det hadde jo vært fett. Khorn i front, heresy som center og forte som bakhøgtalere. Sånn til Rush-dvd'en :
Du milde, en som har dratt den helt utBrasse skrev:Han eg kjøpte Hersy'ene av har Khorn i front + 3 stk Heresy og drøyeste 15" subben i kinoen sin. Ikkje feil det 8)
Skru opp volumet litt til på Rush du, så tenker jeg kjerringa materialiserer seg foran deg som en fronthøytaler.JanR skrev:Ahhh tenk deg det aBrasse skrev:Det hadde jo vært fett. Khorn i front, heresy som center og forte som bakhøgtalere. Sånn til Rush-dvd'en :
Høre med rozzy om jeg kan få låne en H III av han :
/jan
;D ;Drolfozzy skrev:Skru opp volumet litt til på Rush du, så tenker jeg kjerringa materialiserer seg foran deg som en fronthøytaler.JanR skrev:Ahhh tenk deg det aBrasse skrev:Det hadde jo vært fett. Khorn i front, heresy som center og forte som bakhøgtalere. Sånn til Rush-dvd'en :
Høre med rozzy om jeg kan få låne en H III av han :
/jan
Tusen takk for detRaist skrev:Gratulerer JanR med noen fantastisk flotte horn!!
Men så morro daRaist skrev:Jeg har forøvrig meldt meg inn i klubben igjen i dag ;D
Gratulerer så mye Jan!JanR skrev:Og endelig var tiden kommet ;D
/jan
Gratulerer Sigurd!Raist skrev:Jeg har forøvrig meldt meg inn i klubben igjen i dag ;D
Takk takk ErlandErland skrev:Gratulerer så mye Jan!JanR skrev:Og endelig var tiden kommet ;D
/jan
Jeg gleder meg på dine vegne.
PS. Ikke hør på gutta som tenker smått - dette blir fine bakhøytalere i hjemmekinoen når du skal ha Jubilè på sidene og La Scala i center ;D
Hehe grats med "doghouse"Raist skrev:72 mil til sammen, men absolutt verdt det ;D
Dog, det er bedre fargevalg på mine og bikkja er på ferie!
Takker Erland!Erland skrev:Gratulerer Sigurd!
Mygger du ut med byggeplanene, eller går du for 5-kanals med en gang?
Takk takk Jan!JanR skrev:Hehe grats med "doghouse"
/jan
Slett ingen dum tanke.Raist skrev:Takker Erland!Erland skrev:Gratulerer Sigurd!
Mygger du ut med byggeplanene, eller går du for 5-kanals med en gang?
5 kanals blir det garantert ikke ;D Har heller ikke skrinlagt KHorn planene, men jeg har nok innsett at det kommer til å ta litt tid! Tenker kanskje jeg begynner med Trachorn og Critesdiskanten i La Scalaene så får vi se hvordan det utvikler seg videre...
Takktakk! Var veldig morro å få La Scala i hus igjen..JanOlav skrev:Gratulerer så mye Raist med LaScala!
Ikke dumt, takk for tipset Erland - må lese litt mer om dette ja! Han hadde noen flotte bygg på siden også!Erland skrev:Slett ingen dum tanke.
Se også på Greg Roberts V-trachorn for 2' JBL compresjonsdriver.
www.dcchomes.com/Gregsaudio.html
Får en del omtale på Klipsch forumet.
Jeg hevder ikke at det er bedre eller dårligere, har heller ikke noen erfaring, men slenger det ut som et alternativ....