Ok.JanR skrev:Jeg ler ikke, jeg smiler.rolfozzy skrev:Ikke noe og le av det.JanR skrev:
Det er en aldeles eminent bassgjengivelse fra Heresy.
/jan
Smiletryne :
Lattertryne : ;D
;D
Ok.JanR skrev:Jeg ler ikke, jeg smiler.rolfozzy skrev:Ikke noe og le av det.JanR skrev:
/jan
Ok da....så dro jeg smilet litt langtrolfozzy skrev:Ok.JanR skrev:Jeg ler ikke, jeg smiler.rolfozzy skrev:Ikke noe og le av det.JanR skrev:
/jan
Smiletryne :
Lattertryne : ;D
;D
Fint bilde av familien Heritage!!Gemini13 skrev:Er vi ikke fine
Ikke lyst på de som står bakerst der ?duality skrev:får ikke mindre lyst på cornwall når man ser sånne bilder..
har du solgt dine forte II?JanR skrev:Sant sant, 20k er vel relativt mye for noen og enhver.
/jan
Nopp.duality skrev:har du solgt dine forte II?JanR skrev:Sant sant, 20k er vel relativt mye for noen og enhver.
/jan
var det jeg trodde..JanR skrev:Nopp.duality skrev:har du solgt dine forte II?JanR skrev:Sant sant, 20k er vel relativt mye for noen og enhver.
/jan
De er ikke til salgs.
/jan
Må jo ha ett reserve par sånn fall i fallduality skrev:var det jeg trodde..JanR skrev:Nopp.duality skrev:har du solgt dine forte II?JanR skrev:Sant sant, 20k er vel relativt mye for noen og enhver.
/jan
De er ikke til salgs.
/jan
Helt enigduality skrev:har akkurat samme plan med mine RB-81.. er jo nesten ikke verdt noe mer, så like greit og beholde de
Jeg har aldri savnet det her nei Ikke samboer eller naboer heller...JanR skrev:Sant nok 8)JanOlav skrev:Du trenger neppe sub hvis du går for Cornwall!
/jan
Tviler ikke! Helvete, jeg skulle ha vært hos deg og hørt på Cornwall, er ikke alltid så rask i avtrekkeren!!Thumper skrev:Jeg har aldri savnet det her nei Ikke samboer eller naboer heller...JanR skrev:Sant nok 8)JanOlav skrev:Du trenger neppe sub hvis du går for Cornwall!
/jan
ligger noen cornwall lll på finn til 17 hviss du vill....duality skrev:jeg ser realistiskt på det
cornwall blir mine neste høyttaler..
må bare spare litt 20k pluss minus er mye for en student
Tilbudet står åpent det vettu. Bare å si fra så setter jeg på kaffe og fyrer opp i røra her...JanOlav skrev:Tviler ikke! Helvete, jeg skulle ha vært hos deg og hørt på Cornwall, er ikke alltid så rask i avtrekkeren!!Thumper skrev:Jeg har aldri savnet det her nei Ikke samboer eller naboer heller...JanR skrev:Sant nok 8)JanOlav skrev:Du trenger neppe sub hvis du går for Cornwall!
/jan
Løp og kjøp!vinyl...... skrev:ligger noen cornwall lll på finn til 17 hviss du vill....duality skrev:jeg ser realistiskt på det
enig ;DJanOlav skrev:Løp og kjøp!vinyl...... skrev:ligger noen cornwall lll på finn til 17 hviss du vill....duality skrev:jeg ser realistiskt på det
Testet av selveste Barbara Miller!!
Ja, det vil jeg!Thumper skrev:Tilbudet står åpent det vettu. Bare å si fra så setter jeg på kaffe og fyrer opp i røra her...JanOlav skrev:Tviler ikke! Helvete, jeg skulle ha vært hos deg og hørt på Cornwall, er ikke alltid så rask i avtrekkeren!!Thumper skrev:Jeg har aldri savnet det her nei Ikke samboer eller naboer heller...JanR skrev:Sant nok 8)JanOlav skrev:Du trenger neppe sub hvis du går for Cornwall!
/jan
Fint bilde. A Little Heresy is Good for the Soul !Gemini13 skrev:Er vi ikke fine
rolfozzy skrev:Fint bilde. A Little Heresy is Good for the Soul !Gemini13 skrev:Er vi ikke fine
Oh yeah.
tror jeg har vært inne på annonsen kanskje 4-5 allerede.. men kontoen er ikke enig vær gang vi diskuterer..JanOlav skrev:Løp og kjøp!vinyl...... skrev:ligger noen cornwall lll på finn til 17 hviss du vill....duality skrev:jeg ser realistiskt på det
Testet av selveste Barbara Miller!!
Absoluttrolfozzy skrev:Fint bilde. A Little Heresy is Good for the Soul !Gemini13 skrev:Er vi ikke fine
Oh yeah.
det skulle vært moro og vært innom klipsch museumet.. sikkert masse snadder derJanR skrev:Absoluttrolfozzy skrev:Fint bilde. A Little Heresy is Good for the Soul !Gemini13 skrev:Er vi ikke fine
Oh yeah.
Nå syns jeg det her bildet var litt artig også:
/jan
rolfozzy skrev:Barbara Miller var nok ikke født når Heresy II ble produsert.
Da må de være gamle...rolfozzy skrev:Barbara Miller var nok ikke født når Heresy II ble produsert.
Kanskje ho blei gammel veldig fort?mteinum skrev:Da må de være gamle...rolfozzy skrev:Barbara Miller var nok ikke født når Heresy II ble produsert.
http://www.cyclonecj.com/dtel/Dtelcorns-small/