Hehehehe, du fornekter deg ikke ;Drolfozzy skrev:Riktig av deg Finbeck.
Og skulle du bli misfornøyd, kan vi kanskje bytte. Jeg har Heresy III.
Du skal slippe og betale noe imellom.
/jan
Hehehehe, du fornekter deg ikke ;Drolfozzy skrev:Riktig av deg Finbeck.
3 ??? Jøssenavn.duality skrev:Prisen for alle tre var ikke så gærent, men for mye for att jeg skal kjøpe, da jeg bare trenger to..
noen som trenger en chorus II, send meg PM.. kanskje mulig og fikse ett eller annet!
tror ikke det.. var litt over det jeg klarer og strekke meg til, desverre hvis noen trenger en scenter og kan kjøpe den av meg igjen så er det andre bollerJanR skrev:3 ??? Jøssenavn.duality skrev:Prisen for alle tre var ikke så gærent, men for mye for att jeg skal kjøpe, da jeg bare trenger to..
noen som trenger en chorus II, send meg PM.. kanskje mulig og fikse ett eller annet!
Ahh vel, en Chorus II har man desverre ikke brukt for.
Du kjøper de eller ?
/jan
Det får vi svar på om en 14 dagers tid har lagt meg det forslaget her på minnet :rolfozzy skrev:Riktig av deg Finbeck.
Trenger ikke å bytte veit du, vekk med rf82 inn med "smukke" kasserFinbeck skrev:Det får vi svar på om en 14 dagers tid har lagt meg det forslaget her på minnet :rolfozzy skrev:Riktig av deg Finbeck.
Han har Heresy, jeg har khorn :Tst skrev:Hahahaha, du har mye mindre emblem enn Jan.
Jeg tror det kan være et synsbedrag. JanOlav er mye bredere over brystkassa enn Jan.JanR skrev:Han har Heresy, jeg har khorn :Tst skrev:Hahahaha, du har mye mindre emblem enn Jan.
Jeg sier ikke mere ;D ;D
/jan
;D ;D ;Drolfozzy skrev:Jeg tror det kan være et synsbedrag. JanOlav er mye bredere over brystkassa enn Jan.JanR skrev:Han har Heresy, jeg har khorn :Tst skrev:Hahahaha, du har mye mindre emblem enn Jan.
Jeg sier ikke mere ;D ;D
/jan
Lydmessig forskjeller tror jeg ikke det er, tror.pengesluk skrev:Vurderer innkjøp av Khorn Jubileumsutgave.
Noen som har erfart lydmessige forskjeller/forbedringer fra standard modell til denne? Kosmetikken er jo grei, og hvis jeg ikke misforstår det lille som prod. har av info på nettet så er toppen noe dreibar i forhold til tidligere fast konstruksjon?
Ikke jeg hellerpengesluk skrev:Hjertelig takk for invitasjonen - tar deg nok på ordet...!!!!
Finner ikke ut av det i farten men mener å ha lest at det er noe forskjell på drivere/filterkomponenter/intern kabling på Jubilee i forhold til siste produserte regulære modell. Er vel rimelig å anta at det har forbedringspotensiale lydmessig ellers ville det være rart.... men man vet aldri i disse tider! Besnærende med dreibar topp da det gir større frihet m.h.t. lytteposisjon. Disse skal ev. stå i et relativt bredt rom og det kan da være en fordel å kunne vinkle de utover. Er ikke akkurat en utpreget nærfeltslytter!
Morro J.H, at du er tilbake igjen altsåJ.H skrev:Hei gutter!
Da er mine Quad solgt .
Nå blir det Klipschorn igjen, for andre og siste gang 8) .
Ser fram til det.
Mvh JH
Modig Jacob!J.H skrev:Hei gutter!
Da er mine Quad solgt .
Ser fram til det.
Mvh JH
Erland skrev:Modig Jacob!J.H skrev:Hei gutter!
Da er mine Quad solgt .
Ser fram til det.
Mvh JH
Etter Khorn er det ikke så mange veier å gå!
SKal man derfra, blir det fryktelig dyrt. Det har jeg linket til før.....
Har planer å kjøpe nye Klipschorn jubileumsmodellen.JanR skrev:Morro J.H, at du er tilbake igjen altsåJ.H skrev:Hei gutter!
Da er mine Quad solgt .
Ser fram til det.
Mvh JH
Fått deg khorn alt eller er det på gang ?
/jan
De spiller garantert ikke dårligere enn de "gamle"J.H skrev:Har planer å kjøpe nye Klipschorn jubileumsmodellen.
Har hatt RF-7 og Belle tidligere og Klipschorn (5år), så det må bare bli det.
Er spendt på hvordan den nye modellen spiller i forhold til f.eks 2000 modell.
Skal innover til Oslo bygg reis deg messe, så da får jeg ta en tur innom og høre litt.
;DBrasse skrev:Skulle likt å sett den varianten med Khorn! 8)
Hmm ?BHO skrev:Hmmm.....et rykte vil ha det til av en av våre mest ihuga venner har bestilt seg nye K-horn, nærmere bestemt 60 års jubelhorn ! ;D ;D 8)
Om detta stemmer, så vil jeg gratulere og ønske velkommen inn i de voksne karers verden. 8)
Vi ser hva det er, det er det viktigste ;DRaist skrev:En liten rapport fra Setesdalen!
Dårlig billedkvalitet, men lysorgelet er en liten SE kineser med 813 rør.. ;D
JanR skrev:Vi ser hva det er, det er det viktigste ;DRaist skrev:En liten rapport fra Setesdalen!
Kjenner til FU-813, rene fyrtårnet (med tanke på lyset)
Funker greit på LaScala ?
/jan
Det fikk du med deg ja ;D ;DBHO skrev:JanR skrev:Vi ser hva det er, det er det viktigste ;DRaist skrev:En liten rapport fra Setesdalen!
Kjenner til FU-813, rene fyrtårnet (med tanke på lyset)
Funker greit på LaScala ?
/jan
Også viktig.......ser ut som om det står noen Aass bokser på bordet. ;D ;D