Behold H III eller oppgrader på Klipsch'ene til en av storebrødrene.Tst skrev:Jeg vurderer å selge Klipsch Heresy III ht. mine og gå over til Magnepan : Hva mener dere om det?
Det mener jeg om saken !
/jan
Behold H III eller oppgrader på Klipsch'ene til en av storebrødrene.Tst skrev:Jeg vurderer å selge Klipsch Heresy III ht. mine og gå over til Magnepan : Hva mener dere om det?
Det ville forundre meg om jeg skulle vite mer enn deg ang. detta.......nysgjerrigper! ;D ;DJanR skrev:Hmm ?BHO skrev:Hmmm.....et rykte vil ha det til av en av våre mest ihuga venner har bestilt seg nye K-horn, nærmere bestemt 60 års jubelhorn ! ;D ;D 8)
Om detta stemmer, så vil jeg gratulere og ønske velkommen inn i de voksne karers verden. 8)
Har en mistanke om hvem.
Slenger meg på gratulasjonsbølgen ;D
Blir bra med ett par sånne i stua vil jeg tro
/jan
At du må ha blitt sinnsforvirra.Tst skrev:Jeg vurderer å selge Klipsch Heresy III ht. mine og gå over til Magnepan : Hva mener dere om det?
Du skrev det som jeg tenkte og ikke skrev ;Drolfozzy skrev:At du må ha blitt sinnsforvirra.Tst skrev:Jeg vurderer å selge Klipsch Heresy III ht. mine og gå over til Magnepan : Hva mener dere om det?
Ligner iaf.ErosLoveking skrev:Magnepan, er det sånn akustikkplater en setter opp bak høytalerne?
Hadde du venta en annen reaksjonTst skrev:Neida, bare kødda. Skulle se reaksjonen. Jeg er veldig fornøyd med Heresy, og jeg hadde Magnepan tidligere. Jeg har stor stue og kommer kanskje til å bytte til større model Klipsch.
Det er vel heller et par slike vil jeg tro, om det er nytt som skal handles inn?JanR skrev:Hmm ?BHO skrev:Hmmm.....et rykte vil ha det til av en av våre mest ihuga venner har bestilt seg nye K-horn, nærmere bestemt 60 års jubelhorn ! ;D ;D 8)
Om detta stemmer, så vil jeg gratulere og ønske velkommen inn i de voksne karers verden. 8)
Har en mistanke om hvem.
Slenger meg på gratulasjonsbølgen ;D
Blir bra med ett par sånne i stua vil jeg tro
/jan
Litt jålete kanskje, men tenk så mye det vil ha å si for lydbildet!! ;DJanR skrev:Jålete den der
I beste mening.
Nå har ikke jeg sånne fancy detaljer på mine :-\
/jan
Jålete er helt ok, på KlipschJanOlav skrev:Litt jålete kanskje, men tenk så mye det vil ha å si for lydbildet!! ;DJanR skrev:Jålete den der
I beste mening.
/jan
bilde heter diamant så går ut i fra detJanR skrev:Jålete er helt ok, på KlipschJanOlav skrev:Litt jålete kanskje, men tenk så mye det vil ha å si for lydbildet!! ;DJanR skrev:Jålete den der
I beste mening.
/jan
Hehe tror nok det gjør mye for lyden. Eller for trivselen, er det en liten diamant jeg skimter inni logoen ?
/jan
Det ER en EKTE diamantduality skrev:bilde heter diamant så går ut i fra detJanR skrev:Jålete er helt ok, på KlipschJanOlav skrev:Litt jålete kanskje, men tenk så mye det vil ha å si for lydbildet!! ;DJanR skrev:Jålete den der
I beste mening.
/jan
Hehe tror nok det gjør mye for lyden. Eller for trivselen, er det en liten diamant jeg skimter inni logoen ?
/jan
Fint skal det væreJ.H skrev:Det ER en EKTE diamantduality skrev:bilde heter diamant så går ut i fra detJanR skrev:Jålete er helt ok, på KlipschJanOlav skrev:Litt jålete kanskje, men tenk så mye det vil ha å si for lydbildet!! ;DJanR skrev:Jålete den der
I beste mening.
/jan
/jan
Nei det er storebroren til Peterpan ;D ;D Magne heter han....derav MagnePan...JanR skrev:Ligner iaf.ErosLoveking skrev:Magnepan, er det sånn akustikkplater en setter opp bak høytalerne?
/jan
;D ;Dssm skrev:Nei det er storebroren til Peterpan ;D ;D Magne heter han....derav MagnePan...JanR skrev:Ligner iaf.ErosLoveking skrev:Magnepan, er det sånn akustikkplater en setter opp bak høytalerne?
/jan
Espen
Vil de selge de der a ?ssm skrev:Audiokompaniet har ett par i Lacewood igjen , de er råfine,....
du får nok en gopris på akkurat dette paret ,
Ring kompaniet å ta en prat.....husk at dette er nye ht og ikke gamle....
Espen
Det fungerte veldig bra! Imponerende mtp. prisen av Audioromy'en! Men viktigst av alt så kunne jeg konkludere med at effektrørene i min Unison var modne for dynga! Merkelig hvordan mikroskopiske endringer over lang tid fører til at man ikke skjønner at det er akkurat der feilen liggerJanR skrev:Vi ser hva det er, det er det viktigste ;D
Kjenner til FU-813, rene fyrtårnet (med tanke på lyset)
Funker greit på LaScala ?
/jan
Hehe, det der var imponerende BHO! Med den billedkvaliteten så kreves det en "kjenner"BHO skrev:Også viktig.......ser ut som om det står noen Aass bokser på bordet. ;D ;D
Mannen er foret opp på Aas, ikke morsmelk som oss andre : ;DRaist skrev:Hehe, det der var imponerende BHO! Med den billedkvaliteten så kreves det en "kjenner"
:BHO skrev:Mulig det blir ett par Heresy til salgs her på berget snart....?
Billigere og enklere det enn å tråkke over atlantern etter ett par.
Må være på en tvangsauksjon det. Ingen selger vel de beste høytalerne til Klipsch frivillig.JanR skrev::BHO skrev:Mulig det blir ett par Heresy til salgs her på berget snart....?
/jan
;Drolfozzy skrev:Må være på en tvangsauksjon det. Ingen selger vel de beste høytalerne til Klipsch frivillig.JanR skrev::BHO skrev:Mulig det blir ett par Heresy til salgs her på berget snart....?
/jan
Du skal vel ikke selge dine, Brasse?Brasse skrev:Ja, det får vi...
rolfozzy skrev:Du skal vel ikke selge dine, Brasse?Brasse skrev:Ja, det får vi...
Da kommer Mbare og henter deg og lar deg få noen timer på benken.