Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Flotte bilder JanOlav. Etter hakesleppet hos Jan tror jeg jaggu jeg må fyre opp svartrotta og ta en tur nedover snart

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.146
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    65finger skrev:
    JanOlav skrev:
    65finger skrev:
    Flotte bilder JanOlav. Etter hakesleppet hos Jan tror jeg jaggu jeg må fyre opp svartrotta og ta en tur nedover snart
    Det MÅ du! :D
    Det skal jeg!!! BHO er på veien også
    Bare vær forsiktig! Husk at du er på god vei til å bli Klipsched!! 8) ;)
    Da er det ingen vei tilbake, når Klipschsoundet setter seg fast i hjernen.

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    65finger skrev:
    JanOlav skrev:
    65finger skrev:
    Jeg har sagt det til deg før.....jeg er ofte hjemme. ;)
    Men jeg må jo se å få tatt meg en tur i stallen også. ::)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    BHO skrev:
    65finger skrev:
    JanOlav skrev:
    65finger skrev:
    Jeg har sagt det til deg før.....jeg er ofte hjemme. ;)
    Men jeg må jo se å få tatt meg en tur i stallen også. ::)
    Får fyre opp rotta. Kommer gjerne ut så fort som mulig og i stallen er du alltid velkommen

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Jeg er f.eks hjemme i kveld og i morgen kveld. ;)
    På lørdag skal jeg til Jan i Særp. ;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    BHO skrev:
    Jeg er f.eks hjemme i kveld og i morgen kveld. ;)
    På lørdag skal jeg til Jan i Særp. ;D
    Og jaggu ser det ut som Meishu er på plass til helgen også ;D

/jan

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.146
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    JanR skrev:
    JanOlav skrev:
    JanR skrev:
    Og der sitter "far" sjøl jo :D

/jan
    Yes, et fint bilde av "far" sjøl. :D
    The man, the myth, the Klipsch !

/jan
    The Life.....The Legend! Det heter boken om Paul Wilbur Klipsch.
    Den lå i postkassen min i dag og ventet. Jeg fikk den i gave fra Audiocompaniet! ;D
    Det kaller jeg flott service!! :D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    JanOlav skrev:
    JanR skrev:
    JanOlav skrev:
    JanR skrev:
    Og der sitter "far" sjøl jo :D

/jan
    Yes, et fint bilde av "far" sjøl. :D
    The man, the myth, the Klipsch !

/jan
    The Life.....The Legend! Det heter boken om Paul Wilbur Klipsch.
    Den lå i postkassen min i dag og ventet. Jeg fikk den i gave fra Audiocompaniet! ;D
    Det kaller jeg flott service!! :D
    Dæven, det må jeg si :) Service.
    Har selvsagt boka her men måtte kjøpe sjøl ;)

/jan

T

tst

Gjest
    Klipsch, er det de lettdrevende "kjøleskapa"? Jeg har gått over til elektriske "plater". :p

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.146
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Tst skrev:
    Klipsch, er det de lettdrevende "kjøleskapa"? Jeg har gått over til elektriske "plater". :p
    Det er godt man er i stand til å ærkjenne sine synder! ;)

Ludo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    895
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    JanR skrev:
    Ludo skrev:
    Tst skrev:

Judas!!! :p
    Gi mannen noen sølvpenger og ett spark i røven.

;D

/jan
    Helt enig! Må nok kraftigere lut til en 50 Ave Maria... Ser meg nesten nødt til å supplere med noen pushups i tillegg!! ;D

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    6.646
    Torget vurderinger
    2
    Hvis han har gått fra Klipsch til Magnepan...da må det være en så grunnleggende feil med mannen at hverken buksevann eller rødt kort hjelper. ;D

Ludo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    895
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Ludo skrev:
    Hahahaha, du verden så onde vi er i flokk!!!!
    Onde du vel, når mannen skriver i Klipsch tråden at han har investert i "surfbrett" får'n ta det han får 8)

/jan

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.759
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    jøye meg. har du begynt å ta med deg jobben hjem, tst? satt opp skillevegger for å lage kontor i stuekroken?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Impulse og undertegnede var på besøk hos BHO i kveld og lyttet til Khorn med nye diskanter, BorderPatrol elektronikk, og AN driverk og platespiller. Vi ble servert kaffe, pepsi, vin og kjeks og hadde det veldig hyggelig!! Forrige besøk hos BHO var undertegnede i meget sjaber form noe dessverre Gago fikk merke på hjemveien så minnene fra det besøket bar litt preg av det. Jeg husket dog det sinnsvake skyvet fra høytalerene. Det var tilstede fortsatt i høy grad. Det er en fornøyelse å tilbringe tid i lyttehulen til BHO. Foten rykker og man blir umiddelbart dratt inn i det som spilles. De nye diskantene skaper et luftig lydbilde som strekker seg høyt uten å bli kvasst og ubehagelig. Det er en utrolig god sammenheng og flyt i lyden og dynamikken og skyvet er vanedannende. Ser frem til å komme tilbake

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Henger meg på her, som jeg hang meg på ut til Birger. Hvilken fryd det var å høre! Et trøkk, en tilstedeværelse og en måte å gjengi stemning og klangkarakter på som gør at det virkelig spiller musikk.Det betyr i korte trekk "så langt fra audiofil plingplong det er mulig å komme". Men så er vel det litt av Klipsch-greia, spør du meg. Og den fabrikken har ikke bygget bedre ting enn K-horn i min bok. Det var lenge siden jeg hørte K-horn sist, men i kveld fikk jeg tatt igjen det tapte.
    Jeg lot meg oppsluke av "The wall" (Hva annet åpner man seansen med i det lytterommet!?), frydet meg over Dylans siste, hørte SRV spille så følsomt at nakkehårene reiste seg, fikk totalt hakeslepp av Midnight Choir live..og nøt virkelig musikken uten å tenke "anlegg". Det sier vel det meste? Gratulerer, Birger. Du eier et av de fineste anleggene jeg vet om. Dessuten er det ubegripelig hyggelig å komme på besøk. Takk skal du ha!

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    impulse skrev:
    Det betyr i korte trekk "så langt fra audiofil plingplong det er mulig å komme". Men så er vel det litt av Klipsch-greia, spør du meg. Og den fabrikken har ikke bygget bedre ting enn K-horn i min
    Takk, godt å høre :)

/jan

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    impulse skrev:
    Henger meg på her, som jeg hang meg på ut til Birger. Hvilken fryd det var å høre! Et trøkk, en tilstedeværelse og en måte å gjengi stemning og klangkarakter på som gør at det virkelig spiller musikk.Det betyr i korte trekk "så langt fra audiofil plingplong det er mulig å komme". Men så er vel det litt av Klipsch-greia, spør du meg. Og den fabrikken har ikke bygget bedre ting enn K-horn i min bok. Det var lenge siden jeg hørte K-horn sist, men i kveld fikk jeg tatt igjen det tapte.
    Jeg lot meg oppsluke av "The wall" (Hva annet åpner man seansen med i det lytterommet!?), frydet meg over Dylans siste, hørte SRV spille så følsomt at nakkehårene reiste seg, fikk totalt hakeslepp av Midnight Choir live..og nøt virkelig musikken uten å tenke "anlegg". Det sier vel det meste? Gratulerer, Birger. Du eier et av de fineste anleggene jeg vet om. Dessuten er det ubegripelig hyggelig å komme på besøk. Takk skal du ha!

Takk for besøket. Alltid hyggelig med trivelige karer på visitt. ;)
    Jo da, jeg føler vel at jeg har fått optimalisert det meste nå, slik at det hele spiller slik jeg liker det.
    Det er da veldig gøy når dere deler min oppfatning av lyden og kvalitetene. 8)
    Dere er selvfølgelig hjertlig velkommen tilbake når dere måtte ønske.....det er jo tross alt en masse forskjellig musikk vi skulle utforsket videre. Det er jo noe av det som er mest morsomt med besøk.......det der og oppdage/gjenoppdage "ny" musikk.
    @ 65finger....du får gi lyd fra deg om du tenker deg en tur ned til Jan Olav i nær framtid, så skal jeg prøve å få anledning til å slenge meg med. ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    BHO skrev:
    impulse skrev:

Takk for besøket. Alltid hyggelig med trivelige karer på visitt. ;)
    Jo da, jeg føler vel at jeg har fått optimalisert det meste nå, slik at det hele spiller slik jeg liker det.
    Det er da veldig gøy når dere deler min oppfatning av lyden og kvalitetene. 8)
    Dere er selvfølgelig hjertlig velkommen tilbake når dere måtte ønske.....det er jo tross alt en masse forskjellig musikk vi skulle utforsket videre. Det er jo noe av det som er mest morsomt med besøk.......det der og oppdage/gjenoppdage "ny" musikk.
    @ 65finger....du får gi lyd fra deg om du tenker deg en tur ned til Jan Olav i nær framtid, så skal jeg prøve å få anledning til å slenge meg med. ;D
    takk for igår, sier fra når jeg skal nedover

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn