Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Paulsen skrev:
    Er det ikke lørdag idag ?
    Trudde faen ikke du var så jævla hårsår.....men men, man lærer så lenge en har lever.
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Nå er det mye poppel i denne ellers så fine tråden.. Skjerpings gutter!!
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Oss vanlige har det som like vanlig helt topp. ;D
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Det er mange som tydeligvis har en mening om Klipsch som heller mot det negative. Å sammenligne Klipsch mot Cerwin Vega er etter min mening ikke bra..
    Jeg har hørt noen Klipsch etterhvert, og liker det jeg hører, absolutt, hos Olof med hans RF-Serie, hos Erland, og skal snart en tur til Jan Olav å høre.. :)

    Jeg personlig liker AN-E OG Klipsch, men jeg må gjøre et kompromiss da jeg ikke har råd til to par høyttalerpar. Hadde jeg hatt råd til det, så hadde jeg ikke nølt med å handle inn Klipsch, believe me.. ;)

    For å komme til saken; Dette er en vennetråd, der man skal spre god stemning og videreformidle kunnskap og erfaringer.. Enkelte ganger, spesielt i denne tråden, virker det som at noen virkelig ønsker å starte en krangel, og det hører ikke hjemme i en "VENNEtråd". Skal man absolutt skal sammenligne Cerwin Vega og Klipsch får man starte en ny tråd på HiFi-Generelt, og se hva slags respons man får der..
    Sagt i beste mening fra min side..
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Veltalte ord , fra en med vellydende høyttalere.... ;)

    Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Stått opp med feil bein i dag gammern..... ::)

    Espen
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    ssm skrev:
    Stått opp med feil bein i dag gammern..... ::)

    Espen
    Har ikke stått opp i dag.

    Det jeg derimot har gjort i dag - hørt på musikk (du burde prøve det engang), vært hos BHO, hjem, dullet med unger og kjerring, hørt på mere musikk.

    /jan
     

    O.J.B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Innlegg
    837
    Antall liker
    2
    Da gir vi oss.. ;D
    Hør musikk og kos dere.. :)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.795
    Antall liker
    21.492
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hva har skjedd med en av hfs' trivligste tråder, gutter?
    bare krangel og fjas her, jo.

    ta det et annet sted og la denne flotte tråden være i fred, 'a.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Krangler ikke jeg vel :)
    Svare må være lov

    Men enig guttær, nå er det bra for min del.

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    JanR skrev:
    ssm skrev:
    Stått opp med feil bein i dag gammern..... ::)

    Espen
    Har ikke stått opp i dag.

    Det jeg derimot har gjort i dag - hørt på musikk (du burde prøve det engang), vært hos BHO, hjem, dullet med unger og kjerring, hørt på mere musikk.

    /jan
    Ærlig talt Jan , har jeg gjort deg noe ? syntes dette blir å bare kverrulere , "følger" du innelggene mine ,.......? Kan nesten virke sånn.

    Hvis jeg har fornærmet deg på ett vis , send meg gjerne en pm så tar vi det der.

    Ut i fra hva jeg kan lese , syntes jeg du her , prøver å gjøre livet surt for andre , dette er virkelig ikke likt deg , hvorfor ?

    Espen
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Er jo bare for de som kun mener og synser og holde kjeft det.
    Da skulle alt bli ved det normale.....vel vel ;D ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    ssm skrev:
    JanR skrev:
    ssm skrev:
    Stått opp med feil bein i dag gammern..... ::)

    Espen
    Har ikke stått opp i dag.

    Det jeg derimot har gjort i dag - hørt på musikk (du burde prøve det engang), vært hos BHO, hjem, dullet med unger og kjerring, hørt på mere musikk.

    /jan
    Ærlig talt Jan , har jeg gjort deg noe ? syntes dette blir å bare kverrulere , "følger" du innelggene mine ,.......? Kan nesten virke sånn.

    Hvis jeg har fornærmet deg på ett vis , send meg gjerne en pm så tar vi det der.

    Ut i fra hva jeg kan lese , syntes jeg du her , prøver å gjøre livet surt for andre , dette er virkelig ikke likt deg , hvorfor ?

    Espen
    Vel, gammer'n er vel ikke å fornærme. Nuvel. Som du nevnte i en annen tråd "vi kan ta det i tråden min.."
    Det gjelder her også.

    Nå skal vi la tråden være det den er ment som, enn vennetråd for Klipsch.

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Var en tur ute hos Håkon Rognlien i dag , etter hyggelig prat og kaffe , var det dags for å ta turen ned i den heftige hjemmekinoen , der står Cornwall ene klar til dyst , filmen ble putta i spillern ( I WILL) eller hva den heter , bladde fram noen kutt i filmen , og i kjent dynamikk-stil fleska dette til med syyyyk lyd , smell og trøkk. Jeg har aldri opplevd Klipsch i kino , og heritage Cornwall gjør dette med glans , vet en til her på forumet som bruker de på film , men har ikke sett film der.

    Jeg skvatt så jævlig , på en av scenene i filmen at jeg bøyde meg til siden i sofaen , lydnivå ble selvsagt dratt opp til høyder der Mr. dynamikk liker seg aller best , ( og jeg begynner å få vondt i ørene) vil gjette sånn rundt 110db , enormt høyt , og med den syke hurtigheten , blir dette supergøy.

    Bør ikke anbefales til folk med dårlig hjerte.... ;D

    Håper vi kan se litt mere kutt en annen gang Håkon , når jeg får igjen pusten... ;D

    Takk for en hyggelig formiddagskaffe....

    Mvh Espen
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.425
    Antall liker
    1.139
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    ssm skrev:
    Var en tur ute hos Håkon Rognlien i dag , etter hyggelig prat og kaffe , var det dags for å ta turen ned i den heftige hjemmekinoen , der står Cornwall ene klar til dyst , filmen ble putta i spillern ( I WILL) eller hva den heter , bladde fram noen kutt i filmen , og i kjent dynamikk-stil fleska dette til med syyyyk lyd , smell og trøkk. Jeg har aldri opplevd Klipsch i kino , og heritage Cornwall gjør dette med glans , vet en til her på forumet som bruker de på film , men har ikke sett film der.

    Jeg skvatt så jævlig , på en av scenene i filmen at jeg bøyde meg til siden i sofaen , lydnivå ble selvsagt dratt opp til høyder der Mr. dynamikk liker seg aller best , ( og jeg begynner å få vondt i ørene) vil gjette sånn rundt 110db , enormt høyt , og med den syke hurtigheten , blir dette supergøy.

    Bør ikke anbefales til folk med dårlig hjerte.... ;D

    Håper vi kan se litt mere kutt en annen gang Håkon , når jeg får igjen pusten... ;D

    Takk for en hyggelig formiddagskaffe....

    Mvh Espen
    Kan tenke meg at det var moro å høre/se film med Cornwall.
    Jeg selv har aldri sett så masse film som etter at jeg fikk Khorn i hus, det er RÅTT, rett og slett helt rått. Klipsch er absolutt noe av det aller beste til filmbruk, og nei; det behøver ikke være fra KPT serien. :D
     

    Thumper

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.09.2007
    Innlegg
    1.291
    Antall liker
    1.283
    Sted
    Langt til skogs i Innlandet(Hedmarken)
    Et greit sted å se på film dette :)
    For de som ikke ser det så er det Klipsch Cornwall III... og på dette bildet er det Densen B100 som er forsterkeren.
    Det spiller bra til film bruk og for å ikke snakke om X-box ;D
    Hadde vært gøy å komplementere med Heresy III som senter og bakht da ;)
    Men pr nå tokanalskino og x-box :)
     

    Vedlegg

    U-96

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2008
    Innlegg
    293
    Antall liker
    4
    Hei folkens, sitter å høyrer på mine RB-51 og er kjempe fornøgd. Dei spelar ufattelig bra og funkar kjempe bra her i betongbunkersen av ei leilighet. Har hatt mykje problem med andre høgtalar i denne leiligheten men no er eg virkelig fornøgd. Er frista til å prøve RB-61 også, sidan RB-51 spelar so bra her :)

    Spørsmål til dåke som er godt kjent med klipsch: Kva er det som kjennetegner ein uinnspelt klipsch høgtalar lydmessig og kva kan ein forvente av forbedringar?
     

    Roberth

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2010
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    289
    Torget vurderinger
    19
    U-96 skrev:
    Hei folkens, sitter å høyrer på mine RB-51 og er kjempe fornøgd. Dei spelar ufattelig bra og funkar kjempe bra her i betongbunkersen av ei leilighet. Har hatt mykje problem med andre høgtalar i denne leiligheten men no er eg virkelig fornøgd. Er frista til å prøve RB-61 også, sidan RB-51 spelar so bra her :)

    Spørsmål til dåke som er godt kjent med klipsch: Kva er det som kjennetegner ein uinnspelt klipsch høgtalar lydmessig og kva kan ein forvente av forbedringar?
    Diskanten høres ganske metallisk og skarp ut. Etterhvert vil den mykes opp og dynamikken blir helt annerledes. Og som på alle andre høytalere, bassen blir betraktelig bedre.
     

    U-96

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2008
    Innlegg
    293
    Antall liker
    4
    Ok takk for svar. Grunnen til at eg lurte på dette er at tidligare eigar av RB-51 høgtalarane kun brukte dei som bakhøgtalara i kinoen sin, og slik eg forstod det på han så var det ikkje sikkert at dei var ferdig innspelte. Uansett so synest eg det er jævlig god lyd for ein billig penge. Dei spelar og formidlar akkurat det eg har vert på jakt etter i mange år, nemlig musikk.

    Gleder meg til å utforske fleire Klipsch høgtalara framover :)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Som Roberth sier , vil diskanten blir MYE bedre med tiden , Bassen løsner og blir mere autoritær , Når det gjelder Reference serien ( min favoritt) så trenger de veldig lang innspillingstid , det går an å korte ned denne med å sette høyttalerne mot hverandre , baffel mot baffel , og koble den ene ht i motfase( snu pluss og minus)

    Er usikker på om du må ha monosignal for å gjøre dette riktig ,

    du kan da hive over ett par dyner ,og dra på litt , da vil du få myket opp opphengene betydelig i løpet av få dager.... ;)

    Jeg bor ikke slik at jeg kunne spille avsindig høyt når jeg spillte inn mine rf-82 , og sleit fælt med diskanten.....

    Audioquest kabler på ht siden funker utmerket og roer diskantgjengivelsen en del , ellers hadde jeg hell med ett tørkepapir foran diskantene ( klypes fast mellom baffel og griller) , demper tilstreklig når det står på som værst......

    fortvil ikke det kommer seg betraktelig....

    Grats med morsomme høyttalere....

    Espen
     

    U-96

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2008
    Innlegg
    293
    Antall liker
    4
    Hei ssm, takk for det.

    Lyden er meget bra den, opplever i alle fall ikkje diskanten som skrikande. Høyrer på musikk opptil 10 timar pr. dag, so ei eventuell innspelingtid burde gå raskt, hehe.
     

    Roberth

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2010
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    289
    Torget vurderinger
    19
    U-96 skrev:
    Hei ssm, takk for det.

    Lyden er meget bra den, opplever i alle fall ikkje diskanten som skrikande. Høyrer på musikk opptil 10 timar pr. dag, so ei eventuell innspelingtid burde gå raskt, hehe.
    Det sies at høytalerne ikke kommer helt inn før etter 400-600 timer.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    U-96 skrev:
    Lyden er meget bra den, opplever i alle fall ikkje diskanten som skrikande. Høyrer på musikk opptil 10 timar pr. dag, so ei eventuell innspelingtid burde gå raskt, hehe.
    Rock on :D

    /jan
     

    pc-130

    Medlem
    Ble medlem
    29.03.2008
    Innlegg
    22
    Antall liker
    0
    Hey hey... Ser det står en spark røramp med 300b rør å¨børsen,vil den matche med mine heresyII?
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    pc-130 skrev:
    Hey hey... Ser det står en spark røramp med 300b rør å¨børsen,vil den matche med mine heresyII?
    Det ville ikke overraske meg :)
    300B spiller meget bra på Heresy III, det går jeg god for.

    /jan
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.364
    Antall liker
    6.561
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    pc-130 skrev:
    Hey hey... Ser det står en spark røramp med 300b rør å¨børsen,vil den matche med mine heresyII?
    Det ville ikke overraske meg :)
    300B spiller meget bra på Heresy III, det går jeg god for.

    /jan
    Det vil være en veldig bra match til Heresy. Kan ikke se for meg at jeg vil ha noe annet til mine Heresy III. Og Spark er bra greier.
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.995
    Antall liker
    10.927
    Torget vurderinger
    10
    Har tidligere brukt den aller minste REL med godt resultat. Men da jeg bruker dem i nærfelt på jobben så føler jeg at sub blir litt overflødig. Det er tross alt bare et par "pc" høyttalere og jeg kan ikke spille høyt (hvertfall ikke før 1600) :)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    pc-130 skrev:
    Hey hey... Ser det står en spark røramp med 300b rør å¨børsen,vil den matche med mine heresyII?
    Ja det vil den , og akkurat den dedikerte forsterkern spiller farlig bra , jeg har hatt den i hus , da jeg lånte denne av audioaktøren når jeg "startet" med 300b , jeg kjøpte den ikke fordi det fristet med monotrinn , det skulle vise seg å være dumt i ettertid , for monotrinnene jeg kjøpte spillte ikke like godt som denne :-[

    luft , rom og klang......det er gjort litt med denne , mht komponenter , altså modda litt , til det langt bedre sa audioaktøren , prisen den gangen var 10k , så dette bør være ett røverkjøp av dimenisjoner rett og slett.

    Kjøper du denne så ikke tro blindt på at en 300b amp til 3 ganger prisen spiller bedre , skal du bytte denne ut med noe annet , er det på sin plass med en a-b test....så god var den.....mangler det noe , er det kontroll i bassen , det er en stund siden den var her , så husker ikke helt , men den var farlig god på rf-82

    lykke til , håper du kjøpern....

    Mvh Espen
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.425
    Antall liker
    1.139
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    hel skrev:
    Har tidligere brukt den aller minste REL med godt resultat. Men da jeg bruker dem i nærfelt på jobben så føler jeg at sub blir litt overflødig. Det er tross alt bare et par "pc" høyttalere og jeg kan ikke spille høyt (hvertfall ikke før 1600) :)
    Takk for svar! :)
    Mine blir i dag brukt som tv lyd hos kjæresten min, de gir utrolig masse lyd til å være så små, men selvfølgelig så er det ingenting helt der nede i bunnen.
    På film er det jo veldig ofte dype frekvenser som RB-10 ikke klarer å formidle.
    Derfor kunne jeg godt tenke meg å supplere de med en sub. :)
    Forstår veldig godt at du ikke trenger det på kontoret. :D
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.995
    Antall liker
    10.927
    Torget vurderinger
    10
    JanOlav skrev:
    hel skrev:
    Har tidligere brukt den aller minste REL med godt resultat. Men da jeg bruker dem i nærfelt på jobben så føler jeg at sub blir litt overflødig. Det er tross alt bare et par "pc" høyttalere og jeg kan ikke spille høyt (hvertfall ikke før 1600) :)
    Takk for svar! :)
    Mine blir i dag brukt som tv lyd hos kjæresten min, de gir utrolig masse lyd til å være så små, men selvfølgelig så er det ingenting helt der nede i bunnen.
    På film er det jo veldig ofte dype frekvenser som RB-10 ikke klarer å formidle.
    Derfor kunne jeg godt tenke meg å supplere de med en sub. :)
    Forstår veldig godt at du ikke trenger det på kontoret. :D
    Denne subben hadde jeg: http://www.mono.no/display.x?cid=111&sid=515&id=2190
    Også spilte jeg via en Jasmin Serenade med innebygget USB NOS dac. Det svingte det 8)
    PS! du kan skimte REL subben bak skermen. Den er ikke stor, men har veldig musikalsk bass!
     

    Vedlegg

    pc-130

    Medlem
    Ble medlem
    29.03.2008
    Innlegg
    22
    Antall liker
    0
    Takker for innspill angående spark "300B"....har dialog med selger...,skal,skal ikke,skal,skal ikke...Klarer ikke helt å bestemme meg,vil jeg synke til ro med 300b eller vil jeg komme i mål med el34,kt88..ikke enkelt dette her!
    Har forsåvidt ingen eller liten erfaring med rør,men føler på at rør og heresy får fram gløden i musikken..Har ett par Dynaudio audience 72se som jeg har kjørt god transistor elektronikk på tidligere,de låter pent, men føler at det er mye mer liv i musikken med rør og Heresy... Kan man bytte 300b røra med en annen type,for å forandre lydkarakter?

    Klipcsh lager liv!!
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.364
    Antall liker
    6.561
    Torget vurderinger
    2
    pc-130 skrev:
    Takker for innspill angående spark "300B"....har dialog med selger...,skal,skal ikke,skal,skal ikke...Klarer ikke helt å bestemme meg,vil jeg synke til ro med 300b eller vil jeg komme i mål med el34,kt88..ikke enkelt dette her!
    Har forsåvidt ingen eller liten erfaring med rør,men føler på at rør og heresy får fram gløden i musikken..Har ett par Dynaudio audience 72se som jeg har kjørt god transistor elektronikk på tidligere,de låter pent, men føler at det er mye mer liv i musikken med rør og Heresy... Kan man bytte 300b røra med en annen type,for å forandre lydkarakter?

    Klipcsh lager liv!!
    Nei du kan ikke bruke annet enn 300B rør i en 300B forsterker.
    Unn deg nå selv en 300B forsterker. De er som skapt for Heresy, og jeg tviler på at du vil angre.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    pc-130 skrev:
    Takker for innspill angående spark "300B"....har dialog med selger...,skal,skal ikke,skal,skal ikke...Klarer ikke helt å bestemme meg,vil jeg synke til ro med 300b eller vil jeg komme i mål med el34,kt88..ikke enkelt dette her!
    Har forsåvidt ingen eller liten erfaring med rør,men føler på at rør og heresy får fram gløden i musikken..Har ett par Dynaudio audience 72se som jeg har kjørt god transistor elektronikk på tidligere,de låter pent, men føler at det er mye mer liv i musikken med rør og Heresy... Kan man bytte 300b røra med en annen type,for å forandre lydkarakter?

    Klipcsh lager liv!!
    Nei du kan ikke bruke annet enn 300B rør i en 300B forsterker.
    Unn deg nå selv en 300B forsterker. De er som skapt for Heresy, og jeg tviler på at du vil angre.
    Hør på erfarne Klipsch/300B folk :)

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    pc-130 skrev:
    Takker for innspill angående spark "300B"....har dialog med selger...,skal,skal ikke,skal,skal ikke...Klarer ikke helt å bestemme meg,vil jeg synke til ro med 300b eller vil jeg komme i mål med el34,kt88..ikke enkelt dette her!
    Har forsåvidt ingen eller liten erfaring med rør,men føler på at rør og heresy får fram gløden i musikken..Har ett par Dynaudio audience 72se som jeg har kjørt god transistor elektronikk på tidligere,de låter pent, men føler at det er mye mer liv i musikken med rør og Heresy... Kan man bytte 300b røra med en annen type,for å forandre lydkarakter?

    Klipcsh lager liv!!
    Nei som andre sier , du kan kun benytte 300b rør , den gir ut 9watt som maxeffekt , noe som holder lenge på dine høyttalere , så la deg ikke skremme av effekten.

    Du kan ikke bruke andre effektrør enn 300b , til gjengjeld finnes det utrolig mye å velge i , der ( unnskyld min bastante mening) Western electric er best , så kan du sortere alle andre i ønsket rekkefølge.... ;D

    Når det er sagt kan du bytte de små rørene , det endrer også vesentlig klangkarakter , som også går på fylde/oppløsning.....ett super-rør finnes nok ikke , man får litt sånn med det ene og slik med det andre , men uansett går det an å finne "sitt" rør til den dedikerte forsterkern.

    Som jeg har vært inne på , har jeg hatt denne hjemme en gang før , på lån , det var dumt å ikke kjøpe den , for den er veldig bra , det er ogsp kostet på betydlig penger( langt mer enn du skal betale) i deler inni denne , det gjør nok noe med luftigheten i denne forsterkern , mente vel i sin tid audioaktøren , som solgte denne for 10k for drøye 2 år siden.

    tung sak , tro meg når jeg sier at bedre 300b amp får du ikke for pengene , og det er svært billig det selger forlanger her.

    husk at bare Golden Dragon rørene 300b koster halvparten av prisforlangende( jeg vet prisforlangende for litt siden for jeg var inne på å kjøpe denne da.

    Min anbefaling må bli , løp og kjøp ! tyst er den også

    Mvh Espen
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn