Takk for svar.Har solgt Otoen og satt opp mitt Vincent sett tilbake på Forte II og må si at det er en herlig kombinasjon.Nå står la scalaene igjen og de trenger en forsterker med preout.Den sugden SE får ihvertfall super omtale rundt om og jeg har en på hånden nå så vi får sejokris skrev:jeg undersøkte dette før jeg kjøpte mc og audio note og series 2 skal være en bedre match til en billigere penger til klipsch enn se utgaven, men vet det er laget en forbedret utgave av se hos de som delte agenturet med dhceddie1 skrev:Hei noen som vet hvordan Sugden A21SE vil passe til la scala evt forte?
kan hende jeg vet om en masterclass spa4? effekttrinn også hvis du er interesert
Ja men da er jeg avhengig av en forforsterker med preout! :-\BHO skrev:Ligger vel en Mi 10 på bruktbørsen.
Ok.....det er det vel på alle forforsterkere....også kalt pre-amper. ;Deddie1 skrev:Ja men da er jeg avhengig av en forforsterker med preout! :-\BHO skrev:Ligger vel en Mi 10 på bruktbørsen.
hehe en pre som kan kobles til effekt forsterker samt en reciever så jeg kan kjøre utenom receiver på musikk og gjennom på filmBHO skrev:Ok.....det er det vel på alle forforsterkere....også kalt pre-amper. ;Deddie1 skrev:Ja men da er jeg avhengig av en forforsterker med preout! :-\BHO skrev:Ligger vel en Mi 10 på bruktbørsen.
Bruke med omhu? Tåler da juling som bare det! 8)Ove W skrev:Det lå et par med RF3 MKII på brukten,da kom god minnene i fra noen år tilbake frem igjen ;D
Så da sendte jeg et PM,da er er jeg eier av de! passer jo veldig bra til mine RB 3.
Det er noe med de gamle RFène som jeg liker veldig godt disse skal jeg bruke med omhu og gi til sønnen min når jeg mener han fortjener de ;D
O
jan#jan skrev:Kjøpte jo et par Heresy II her forleden og jeg koser meg masse med dem. Det er virkelig en hurtig høytaler som aldri lyger for deg... Er det en kjip innspillig ... så værsegod.... ;D
Dem har ikke noe pen finish - så jeg har en jobb der . dem fikk visst litt hard medfart i en flytting.
Greit nok , det skal jeg nok få til når jeg for tid igjen...... Først er det hus renovering.
Det er nok mange ting som jeg lurer på og det kommer nok litt etterhvert.
Først ut er stativer: Jeg har sett Rolfozzy sine på bilder her. Ok , Men er det noen andre ?? Idag så står dem på Monitor Audio studio 10 stands (forøvrig et av dem aller beste på markedet - IMO) det er litt for høyt og det er jo ikke til å legge under en stol at det ser feil ut ... Dem blir for slanke. Jeg er ikke redd for å få noen custom stativer til dem om så er. En finner vel noen som vil sveise litt....
Innvendig ... : Hvor mye er det å hente på oppgradering der ?? Så jo Cardas gjorde en fenomenal jobb på noen andre Klipsch.
Ja elementene ja! det er kassene jeg tenker på,holde de strøkene og passe på de ;Dshaunv skrev:Bruke med omhu? Tåler da juling som bare det! 8)Ove W skrev:Det lå et par med RF3 MKII på brukten,da kom god minnene i fra noen år tilbake frem igjen ;D
Så da sendte jeg et PM,da er er jeg eier av de! passer jo veldig bra til mine RB 3.
Det er noe med de gamle RFène som jeg liker veldig godt disse skal jeg bruke med omhu og gi til sønnen min når jeg mener han fortjener de ;D
O
JeppJanR skrev:Skal brukes ffs.
Ikke herje med riktig nok men brukes skal de
Gamle til hifim ?
/jan
Det er vel RF-5 MK II som gjelder (nye iaf)X-hilarate skrev:Har ikke fulgt helt med i timen på en stund, men er det noen i Norge som selger RF-5?
Hmm, kanskje Audiocompaniet burde oppdatere sidene sine litt...JanR skrev:Det er vel RF-5 MK II som gjelder (nye iaf)X-hilarate skrev:Har ikke fulgt helt med i timen på en stund, men er det noen i Norge som selger RF-5?
http://audiocompaniet.no/
/jan
Du får sende de en mail og forklare de hvor skapet skal ståLudo skrev:Hmm, kanskje Audiocompaniet burde oppdatere sidene sine litt...JanR skrev:Det er vel RF-5 MK II som gjelder (nye iaf)X-hilarate skrev:Har ikke fulgt helt med i timen på en stund, men er det noen i Norge som selger RF-5?
http://audiocompaniet.no/
/jan
Så morroOve W skrev:Jeg hentet RF 3 MKII nå i kveld og det var morro ;D,de spiller jo helt konge bra! spiller på 300`n til JanR.
den må jeg vel levere tilbake snart :'(
O
Hehe, jeg har også spilt med Jan sin 300 på mine RF-3II for et par år siden. 8)Ove W skrev:Audiocompaniet tar ikke inn RF5 MKII,pga labert salg.
De må bestille 100 par eller mere og det er ikke nok etterspørsel på de.
Jeg hentet RF 3 MKII nå i kveld og det var morro ;D,de spiller jo helt konge bra! spiller på 300`n til JanR.
O
JanR skrev:Så morroOve W skrev:Jeg hentet RF 3 MKII nå i kveld og det var morro ;D,de spiller jo helt konge bra! spiller på 300`n til JanR.
O
300'n gjør seg ikke bort ?
ps: savner'n litt ja.
Den gjør seg ikke bort i det hele tatt,bare og si i fra så kommer jeg susende med den ;D
O
/jan
Torsdag ?Ove W skrev:Den gjør seg ikke bort i det hele tatt,bare og si i fra så kommer jeg susende med den ;DJanR skrev:Så morroOve W skrev:Jeg hentet RF 3 MKII nå i kveld og det var morro ;D,de spiller jo helt konge bra! spiller på 300`n til JanR.
O
/jan
O
Det vet jeg ikke ???X-hilarate skrev:Det var merkelig.
Er ganske så sikker på at RF-5 er noe av det beste de har laget!
Disse nye "classic" RF-5 som er laget, er de kliss lik originalen? (bortsett fra det kosmetiske)
Kan prøve på det Jan,skal ta opp båten i morgen eller torsdag. Sender deg PM i morgen ;DJanR skrev:Torsdag ?Ove W skrev:Den gjør seg ikke bort i det hele tatt,bare og si i fra så kommer jeg susende med den ;DJanR skrev:Så morroOve W skrev:Jeg hentet RF 3 MKII nå i kveld og det var morro ;D,de spiller jo helt konge bra! spiller på 300`n til JanR.
O
/jan
O
Holder kaffe og muffins
/jan
Kort varsel, jeg vetOve W skrev:Kan prøve på det Jan,skal ta opp båten i morgen eller torsdag. Sender deg PM i morgen ;DJanR skrev:Torsdag ?Ove W skrev:Den gjør seg ikke bort i det hele tatt,bare og si i fra så kommer jeg susende med den ;DJanR skrev:Så morroOve W skrev:Jeg hentet RF 3 MKII nå i kveld og det var morro ;D,de spiller jo helt konge bra! spiller på 300`n til JanR.
O
/jan
O
Holder kaffe og muffins
/jan
O
Hehe,høres godt ut ja!JanR skrev:Kort varsel, jeg vetOve W skrev:Kan prøve på det Jan,skal ta opp båten i morgen eller torsdag. Sender deg PM i morgen ;DJanR skrev:Torsdag ?Ove W skrev:Den gjør seg ikke bort i det hele tatt,bare og si i fra så kommer jeg susende med den ;DJanR skrev:Så morroOve W skrev:Jeg hentet RF 3 MKII nå i kveld og det var morro ;D,de spiller jo helt konge bra! spiller på 300`n til JanR.
O
/jan
O
Holder kaffe og muffins
/jan
O
Men til gjengjeld er jentene utrolig på å dekorere muffinser så verdt turen ;D
/jan
RF 63 er jo en meget god høyttaler også da! ;D.Loevhagen skrev:Steller pent med mine søte RF-63. Har gitt dem en Abrahamsenrigg (V6.0 -> V3.0 -> og en V4.0 til hver). De trives med det. Og, da trives jeg også. Happy times i godstolen. 8)
jan#jan skrev:Bumb ;D
jan#jan skrev:Kjøpte jo et par Heresy II her forleden og jeg koser meg masse med dem. Det er virkelig en hurtig høytaler som aldri lyger for deg... Er det en kjip innspillig ... så værsegod.... ;D
Dem har ikke noe pen finish - så jeg har en jobb der . dem fikk visst litt hard medfart i en flytting.
Greit nok , det skal jeg nok få til når jeg for tid igjen...... Først er det hus renovering.
Det er nok mange ting som jeg lurer på og det kommer nok litt etterhvert.
Først ut er stativer: Jeg har sett Rolfozzy sine på bilder her. Ok , Men er det noen andre ?? Idag så står dem på Monitor Audio studio 10 stands (forøvrig et av dem aller beste på markedet - IMO) det er litt for høyt og det er jo ikke til å legge under en stol at det ser feil ut ... Dem blir for slanke. Jeg er ikke redd for å få noen custom stativer til dem om så er. En finner vel noen som vil sveise litt....
Innvendig ... : Hvor mye er det å hente på oppgradering der ?? Så jo Cardas gjorde en fenomenal jobb på noen andre Klipsch.
Ja synes det høres litt mer "luftig" ut spesielt mellomtonen,lydbildet virker størreJanR skrev:Bilder liker vi
Du er tålig nøyd med dagens oppsett ?
Ser du har tiltet Forte'ene litt, noen forskjell ?
/jan