Hadde JanR brukt alle sine innlegg i denne tråden ville den vært på 872 sider alene. 8)jan#jan skrev:La oss ta en ekstra øl ikveld ..... for å feire at vi har rundet 500 sider ... og skål til JanR som sikkert har tastet så mye han kan om Klipsch - på sikkert 400 av dem !! ;D ;D
Lite å finne på Mr M ???mteinum skrev:Hadde JanR brukt alle sine innlegg i denne tråden ville den vært på 872 sider alene. 8)jan#jan skrev:La oss ta en ekstra øl ikveld ..... for å feire at vi har rundet 500 sider ... og skål til JanR som sikkert har tastet så mye han kan om Klipsch - på sikkert 400 av dem !! ;D ;D
Kidza er i badekaret - så da var det på tide med en pust i bakken.JanR skrev:Lite å finne på Mr M ???
;D
/jan
Hehe ser den.mteinum skrev:Kidza er i badekaret - så da var det på tide med en pust i bakken.JanR skrev:Lite å finne på Mr M ???
;D
/jan
Gratulerer med rør og horn. Og takk for i går til deg jan#jan og JanR fra Jan ;Djan#jan skrev:NYHET
Ja - Ting har skjedd !! En ting er at jeg har hatt Heresy II , Men det er lissom ikke en skikkelig hornhøytaler ... bare en rævsprekk NO OFFENCE, det er en skikkelig bra høytaler !
Nå har jeg tredd inn i HORN og RØR verdenen !! Det første steget inn i denne verdenen er med Klipsch La Scala I og Quad II Fourty.
Har ikke fått satt det opp enda engang, men det skjer iløpet av dagen tipper jeg .... ;D
Jan Robert
Ligeså Jan, kjempetriveligSerial skrev:Gratulerer med rør og horn. Og takk for i går til deg jan#jan og JanR fra Jan ;Djan#jan skrev:NYHET
Ja - Ting har skjedd !! En ting er at jeg har hatt Heresy II , Men det er lissom ikke en skikkelig hornhøytaler ... bare en rævsprekk NO OFFENCE, det er en skikkelig bra høytaler !
Nå har jeg tredd inn i HORN og RØR verdenen !! Det første steget inn i denne verdenen er med Klipsch La Scala I og Quad II Fourty.
Har ikke fått satt det opp enda engang, men det skjer iløpet av dagen tipper jeg .... ;D
Jan Robert
Kjempefint at utstyret falt i smak. Har lært at førsteinntrykket av rør og Klipsh
vanligvis holder seg. Synes du lyden av LaScala er frisk å fin nå, så er den det
om førti år også. Er ikke sikkert at det var det beste utstyret som sto igjen
etter dere gikk igår. Legg gjerne ut bildene hvis det blei noe av dem.
Takk igjen for besøket Jan'er!!
Takk selv Takk for at dealen ble inngått.Serial skrev:Gratulerer med rør og horn. Og takk for i går til deg jan#jan og JanR fra Jan ;Djan#jan skrev:NYHET
Jan Robert
Kjempefint at utstyret falt i smak. Har lært at førsteinntrykket av rør og Klipsh
vanligvis holder seg. Synes du lyden av LaScala er frisk å fin nå, så er den det
om førti år også. Er ikke sikkert at det var det beste utstyret som sto igjen
etter dere gikk igår. Legg gjerne ut bildene hvis det blei noe av dem.
Takk igjen for besøket Jan'er!!
Hei Serial. Ser i signaturen din at du har noen flotte hovedhøyttalere. Bilder mann!Serial skrev:Jo, noe står jo igjen etter raidet :
;D
Det er bare å komme det. Får snart inn litt mer møbler her etterhvert som oppussingen
sakte men sikkert går fremover. Vil gjøre en del med akustikken og enda mer for
muligheten å sette seg ned.
Jeg får slanke signaturen litt i løpet av kvelden og ser jeg....
Ser ut som jeg blir beæret med besøk av JanR snart. Han skulle ta med seg kameraetJanOlav skrev:Hei Serial. Ser i signaturen din at du har noen flotte hovedhøyttalere. Bilder mann!Serial skrev:Jo, noe står jo igjen etter raidet :
;D
Det er bare å komme det. Får snart inn litt mer møbler her etterhvert som oppussingen
sakte men sikkert går fremover. Vil gjøre en del med akustikken og enda mer for
muligheten å sette seg ned.
Jeg får slanke signaturen litt i løpet av kvelden og ser jeg....
Takk for det ;DJanOlav skrev:Gratulerer jan#jan med LaScala!!!!
Forstår at du er fornøyd Jan, velkommen til rør og horn verdenen! 8)
Sånn har noen av oss hatt det lengejan#jan skrev:Hadde det ikke vært for ørene så hadde gliset gått rundt nå ;D ;D ;D ;D ;D
Takker Og jeg regner med at du har et ess eller to i ermet .. og deler om så er ??BHO skrev:Vi synes seff det er rart at ikke folk har skjønt detta ennå janr, men det er jo hyggelig at andre brått blir overfalt av dynamikk og naturlighet. 8)
Gratulerer så mye jan#jan med et godt valg!
Selvsagt syns vi det. Ikke for mye forlangt det vel ???BHO skrev:Vi synes seff det er rart at ikke folk har skjønt detta ennå janr, men det er jo hyggelig at andre brått blir overfalt av dynamikk og naturlighet. 8)
Nuvel da har jeg nok mer enn nok med å holde meg fast i stolen tipper jeg ;D ;Djokris skrev:Grattis prøv å ta bildet i det øyeblikket øra forsvinner og gliset går rundt da ? ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;Djan#jan skrev:Nuvel da har jeg nok mer enn nok med å holde meg fast i stolen tipper jeg ;D ;Djokris skrev:Grattis prøv å ta bildet i det øyeblikket øra forsvinner og gliset går rundt da ? ;D ;D ;D ;D
Trur dette kommer til å være veien fremover gitt... dette digger jeg flatt... ;D ;D ;D ;D ;D
Er neppe grunn til og sutre om en skulle avslutte livet med LS som vert heller. ;D ;DJanR skrev:Det må sies, LS er ett vannvittig bra sted å begynne.
/jan
BHO skrev:Er neppe grunn til og sutre om en skulle avslutte livet med LS som vert heller. ;D ;DJanR skrev:Det må sies, LS er ett vannvittig bra sted å begynne.
/jan
Godt spørsmål.marvealmar skrev:dere nerder, er det noe spes kabler klipsch liker?
Mvh M
Bruker Audio Quest kabler på Heresy III funker ok det og.JanR skrev:Godt spørsmål.marvealmar skrev:dere nerder, er det noe spes kabler klipsch liker?
Mvh M
Er nok en smule individuelt.
Har brukt Tara Labs Prime 500 på mine gamle KG 5.5, funket greit det.
WW Polaris på Forte II, likte de.
Og nå 6kv solid core på khorn, fungerer meget bra her hos meg.
Kjerringa bruker pr i dag AudioQuest type 2 på Forte II og det fungerer helt ok
/jan
Da vet du hvem du skal snakke med når den skal selgesGlöden skrev:Nakamichi 1000 zxl limitet, only 100 ex, one in sweden........ ;D
Hvilket forsterkeri har du der?Glöden skrev:Hej Gutter ,se her! Är förnöjd. Mvh Anders. ;D :'(