Si det, er du ikke nøyd ??? :Roberth skrev:Hvorfor skal jeg bytte høytalere?BHO skrev:Mye fete høyttalere til salgs å bruktbørsen her nå.
Her er muligheter serru Roberth. :
/jan
Si det, er du ikke nøyd ??? :Roberth skrev:Hvorfor skal jeg bytte høytalere?BHO skrev:Mye fete høyttalere til salgs å bruktbørsen her nå.
Her er muligheter serru Roberth. :
Brei i forhold til lascala uten tvil. Låter rimelig ulikt lascala1 også. Belle er ikke så tøff i trynet som lascala, men det er vel ikke mange høytalere som oppfører seg som en pitbull heller - iaf ikke det jeg har hørt. Hatt begge i hus samtidig - koblet opp på en BAT VK-60 og det spilte vanvittig heftig. Da Belle er konstruert for å ikke stå i hjørner så passer de stua min vesentlig bedre en de LaScala jeg hadde i hus.jan#jan skrev:Er den fin ?? Syntes bare den er brei jeg ..............................JanOlav skrev:Hei H.R! Fant et bilde av en fin høyttaler! ;D
Kjørte ikke du med to BAT amper en periode ?H.R skrev:Brei i forhold til lascala uten tvil. Låter rimelig ulikt lascala1 også. Belle er ikke så tøff i trynet som lascala, men det er vel ikke mange høytalere som oppfører seg som en pitbull heller - iaf ikke det jeg har hørt. Hatt begge i hus samtidig - koblet opp på en BAT VK-60 og det spilte vanvittig heftig. Da Belle er konstruert for å ikke stå i hjørner så passer de stua min vesentlig bedre en de LaScala jeg hadde i hus.jan#jan skrev:Er den fin ?? Syntes bare den er brei jeg ..............................JanOlav skrev:Hei H.R! Fant et bilde av en fin høyttaler! ;D
joa, men aldri testet to på klipsch, men ville nok vært tøft der også men var tøft nok med en liksom....JanR skrev:Kjørte ikke du med to BAT amper en periode ?H.R skrev:Brei i forhold til lascala uten tvil. Låter rimelig ulikt lascala1 også. Belle er ikke så tøff i trynet som lascala, men det er vel ikke mange høytalere som oppfører seg som en pitbull heller - iaf ikke det jeg har hørt. Hatt begge i hus samtidig - koblet opp på en BAT VK-60 og det spilte vanvittig heftig. Da Belle er konstruert for å ikke stå i hjørner så passer de stua min vesentlig bedre en de LaScala jeg hadde i hus.jan#jan skrev:Er den fin ?? Syntes bare den er brei jeg ..............................JanOlav skrev:Hei H.R! Fant et bilde av en fin høyttaler! ;D
/jan
Ahh, sånn det var.H.R skrev:joa, men aldri testet to på klipsch, men ville nok vært tøft der også men var tøft nok med en liksom....JanR skrev:Kjørte ikke du med to BAT amper en periode ?H.R skrev:Brei i forhold til lascala uten tvil. Låter rimelig ulikt lascala1 også. Belle er ikke så tøff i trynet som lascala, men det er vel ikke mange høytalere som oppfører seg som en pitbull heller - iaf ikke det jeg har hørt. Hatt begge i hus samtidig - koblet opp på en BAT VK-60 og det spilte vanvittig heftig. Da Belle er konstruert for å ikke stå i hjørner så passer de stua min vesentlig bedre en de LaScala jeg hadde i hus.jan#jan skrev:Er den fin ?? Syntes bare den er brei jeg ..............................JanOlav skrev:Hei H.R! Fant et bilde av en fin høyttaler! ;D
/jan
På proac studio 125 funket det topp. Samma på d25 av samme merke selv om aldri ble fortrolig med d25.
Den flotteste av de "gamle" imho.jokris skrev:Belle er en snasen ht jeg håper å slå kløra i en dag ;D ;D ;D ;D
Absolutt. Ikke lett å få tak i her på berget - har vel kun sett dem på brukten en gang og da stod de uforskammet lenge. Folk burde kjenne sin besøkelsestid sier nå jeg.jokris skrev:Belle er en snasen ht jeg håper å slå kløra i en dag ;D ;D ;D ;D
Aldri hørt k-horn spille heftigere en den gangen nei. Et trykk ut av det ville hel##e. Var forresten den opplevelsen der som fikk meg til å innse at BAT og klipsch passer som hånd i hanske ;DJanR skrev:Når BAT var på besøk her savnet jeg ikke en til, den ene leverte så det holdt. Står fortsatt på top 3 lista over " amper jeg skal ha før jeg dør "
/jan
Fonøyde eiere tydeligvis, ser de aldri på bruktenjokris skrev:hvis jeg ikke husker helt feil, så tror jeg det er solgt 16 par i norge
You me both ;DH.R skrev:Aldri hørt k-horn spille heftigere en den gangen nei. Et trykk ut av det ville hel##e. Var forresten den opplevelsen der som fikk meg til å innse at BAT og klipsch passer som hånd i hanske ;DJanR skrev:Når BAT var på besøk her savnet jeg ikke en til, den ene leverte så det holdt. Står fortsatt på top 3 lista over " amper jeg skal ha før jeg dør "
/jan
Hvilken amp var dette Jan ?JanR skrev:You me both ;DH.R skrev:Aldri hørt k-horn spille heftigere en den gangen nei. Et trykk ut av det ville hel##e. Var forresten den opplevelsen der som fikk meg til å innse at BAT og klipsch passer som hånd i hanske ;DJanR skrev:Når BAT var på besøk her savnet jeg ikke en til, den ene leverte så det holdt. Står fortsatt på top 3 lista over " amper jeg skal ha før jeg dør "
/jan
Det artige og/eller rare er at en annen 6c33 basert amp som har vært innom klarte ikke det som VK-60 klarte. Nemlig å skremme livskiten ut av lytteren
/jan
gjetter på AlmarroHCS skrev:Hvilken amp var dette Jan ?JanR skrev:You me both ;DH.R skrev:Aldri hørt k-horn spille heftigere en den gangen nei. Et trykk ut av det ville hel##e. Var forresten den opplevelsen der som fikk meg til å innse at BAT og klipsch passer som hånd i hanske ;DJanR skrev:Når BAT var på besøk her savnet jeg ikke en til, den ene leverte så det holdt. Står fortsatt på top 3 lista over " amper jeg skal ha før jeg dør "
/jan
Det artige og/eller rare er at en annen 6c33 basert amp som har vært innom klarte ikke det som VK-60 klarte. Nemlig å skremme livskiten ut av lytteren
/jan
Synes det er litt urettferdig å sammenligne disse to konstruksjonene.JanR skrev:Helt korrekt H.R
Almarro 318B.
Kunne tenkt meg å fått hørt på en 318A, men flyter vel ikke over de rundt her.
Uansett, VK-60 er rene dragster'n i forhold.
/jan
Aldri hørt Almarro så jeg kan ikke uttale meg om den overhode, men tar deg på ordet.JanR skrev:Hehe vel.
Ikke misforstå, Almarro fungerer helt greit på khorn men føles litt "slapp" og udefinert på min type musikk.
Det eneste de to har felles er at de bruker 6c33 rør. Signaturen (6c røret) merkes men der stopper likhetene.
Det er her hos meg på mitt anlegg, mine ører.
/jan
Haha, konge!JanR skrev:
Sitat:ssnht skrev:;D, ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
kunne ikke dy meg ;D ;D ;D ;D
AbsoluttBrasse skrev:Ser ut som ein oppgradering det rommet der, Owe. Pent.
Takk Brasse!Brasse skrev:Ser ut som ein oppgradering det rommet der, Owe. Pent.
Har komplette kasser,laget av en møbel snekker. Ikke limt sammen ennå.JanR skrev:AbsoluttBrasse skrev:Ser ut som ein oppgradering det rommet der, Owe. Pent.
Grats med "nytt" rom.
LS II, kun kasser , komplett m/topp ?
/jan
Ahh ok.Ove W skrev:Har komplette kasser,laget av en møbel snekker. Ikke limt sammen ennå.JanR skrev:AbsoluttBrasse skrev:Ser ut som ein oppgradering det rommet der, Owe. Pent.
Grats med "nytt" rom.
/jan
Kjøper inn delene litt etter litt.
O
Mere høst,har nok og gjøre med og bygge leilighet i kjelleren fremover.JanR skrev:Ahh ok.Ove W skrev:Har komplette kasser,laget av en møbel snekker. Ikke limt sammen ennå.JanR skrev:AbsoluttBrasse skrev:Ser ut som ein oppgradering det rommet der, Owe. Pent.
Grats med "nytt" rom.
/jan
Kjøper inn delene litt etter litt.
O
Litt å tusle med utover sommer - høst
PM.
/jan
Tror nok det Jan. Har jo hatt AN-E en god stund nå, og savner enda litt mer dynamikk i stua..JanR skrev:Det kan jo bli en spennende "oppgradering", vil jeg tro
/jan
Da er du på rett vei, imho.Olbor skrev:Tror nok det Jan. Har jo hatt AN-E en god stund nå, og savner enda litt mer dynamikk i stua..JanR skrev:Det kan jo bli en spennende "oppgradering", vil jeg tro
/jan
Mvh. Ole B.
Aldri prøvd med - uten hjemme så aner ikke.Olbor skrev:Jeg skal legge ut bilder i sin helhet her jeg når alt er oppe.. Vet du\har du hørt om det er noen forskjell mellom desno-tapet horn, kontra ikke?
Noen som har noen innspill her kanskje?
Mvh. Borgenvik.